^^otsikko^^, ja vielä koneen tiedot:
Acer Aspire 5520-40 VHP kannettava tietokone. Uusi Acer Aspire 5520 mallisto on varustettu uudella Gemstone ?muotoilulla ja Mobile AMD Turion 64 X2 Dual Core suorittimella. 15.4" CrystalBrite näyttö ja Dolby hyväksytty äänijärjestelmä ovat ominaisuuksia, joita ei muiden valmistajien kannettavista löydy.
Acer Aspire 5520 kannettava tietokone.
Tekniset tiedot:
Prosessori: AMD Turion™ 64 x2 dual-core mobile tl-58
Prosessorinopeus: 1900 mhz
Välimuisti: 2 x 512 kt
Piirisarja: Nvidia® nforce® 630m
Keskusmuisti: 2048 Mt
Keskusmuisti (max): 4 Gt
Muistipaikkojen määrä: 2
Vapaat muistipaikat: 0
Muistin väylänopeus: DDR2
Kiintolevy (Gt): 250 Gt
Pyörimisnopeus: 5400 rpm
Kiintolevyohjain: Serial ATA
Näyttö: TFT WXGA Crystalbrite™
Näytön koko: 15.4"
Resoluutio max: 1280 x 800
Näytönohjain: Nvidia® geforce™ 8400m gs
Näytönohjainmuisti: 128 Mt
Hiiri: tasohiiri
Akku: lithium–ion
Asematyyppi: dvd super multi drive (dvd-ram, dvd±r/±rw)
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium (englanti, suomi, ruotsi)
Verkkokortti: 1 Gigabit Ethernet
Verkkokortti integroitu: kyllä
Fax/modeemi: 56k v.92
Wlan: b/g
Bluetooth: ei
Äänikortti: integroitu
Kaiuttimet: integroitu
Infrapunaportti: cir
USB-portit: 4
Laajennuskorttipaikat: 1 qty expresscard/54
Firewire liitäntä: 1
TV-out liitäntä: S-video
Laajennusportit: AC adapter, Firewire, infra-red, line in, line out, rj-11, rj-45, s/pdif, S-video, USB 2.0, VGA-out,
Integroitu muistikortinlukija: 5-in-1
Näppäimistön merkistö: FI/SE
Leveys (cm): 36.6
Korkeus (cm): 3.36/4.26
Syvyys (cm): 27.4
Paino (kg): 2.75
Turvaominaisuudet: kaapelilukko-liitäntä (kensington)
PS:
En tarvitse valituksia siitä, että kannettavat ei ole tehty pelaamiseen yms!
Toimiiko Sims 2:set tässä kannettavassa?
10
2439
Vastaukset
- eddddasssdd
moi kyllä uskon et toimii mulla on teh sims elämäntarinat,the sims alkuperänen ja the sims yö-elämää lisä osa ja pelaan nuilla kaikilla kannettavalla ja toimii moiteitta
- Sims
Mulla ainakin toimii sims 2 kannettavalla siis the sims 2
- djwojfd
Ja sunko mielestä kaikissa kannettavissa on tismalleen samat ominaisuudet? Kannettavia on miljoona erilaista, ei se tarkoita sitä että jos sulla toimii simssi niin muillaki toimii.
Aloittajalle: muuten kyllä pitäis pelittää mutta näytönohjainmuistia sais olla vähintään 256 MB, mieluummin jopa 512 MB tai vaikka enemmänkin.
- heidi*
kun en koneista mitään ymmärrä.. Tuurilla ostin itelleni koneen jossa Sims toimii :) Ois voinu vähän ketuttaa, jos ei oiskaan toiminu.. Mulla on Acer Aspire 3103, kokeillu en oo kun kahdella lisäosalla, ihan riittävän hyvin pyörii. Yhteisötontit tökkii, samaten jos isolla tontilla pelaa. Mutta nuo ei haittaa mua.
Tuollaset tiedot löytyy perusosan LueMinut-kansiosta, jos siitä jotain apua on:
LAITTEISTOVAATIMUKSET
-------------------
* 800 Mhz tai nopeampi -prosessori
* 256 MB RAM-MUISTIA
* Käyttöjärjestelmä Windows(R) XP, Windows ME, Windows 98 tai Windows 2000
* Vähintään 3,5 GB vapaata kiintolevytilaa
* Laitteistopohjaista muuntamista ja valaistusta tukeva näytönohjain, jossa on vähintään 32 MB RAM-muistia.
Yhteensopivat näytönohjaimet:
ATI Radeon(TM) -sarjan ohjaimet (7000 ja uudemmat)
7000, 7200, 7500 (katso alla olevaa huomautusta)
8500, All-In-Wonder 8500
9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800
X800
NVIDIA(R) Quadro(TM) -sarjan ohjaimet
Quadro, Quadro2, Quadro4
NVIDIA GeForce -sarjan ohjaimet (GeForce2 ja uudemmat)
GeForce 2
GeForce 3, 3 Ti
GeForce 4, 4 Ti, MX 420, 440
GeForce FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, 5950
GeForce 6800
Intel(R) EXtreme Graphics -sarjan ohjaimet (katso alla olevaa huomautusta)
82845, 82865
HUOM: Jos näytönohjaimesi ei tue laitteistopohjaista muuntamista ja valaistusta (tällaisia ovat esimerkiksi Inter Extreme Graphics- ja Radeon 7xxx -sarjojen ohjaimet), tulisi tietokoneesi prosessorin olla nopeudeltaan vähintään 2.0 GHz. - Ongelmitta
Kyllä sun koneella pitäisi toimia 2 giganen keskusmuisti jo aika järeä kannettavaksi. Itse pelaan kannettavalla ja toimii kunb onelma entisellä pöytä koneella lataus ajat pitkiä ja tällä kannettavalle ei juuri ollenkaan. Kun ostat peliä katso siitä laitteisto vaatimukset jos täytät ne pelin pitäisi pyöriä.
- avutontonton
niin että tuota mulla on tommonen compaq presario A900 kannettava.ja mitä nyt oon ottanu selvää niin tolla näytönohjaimella se ei toimis tai kun siinä on sitä jotain RAM-näyttömuistia äytettävissä yhteensä enintään 358 Mt.niin kellään omia kokemuksia, samaa konetta tai jotain?
- Frostdanger
Eli minulla on Acer Aspire 7520 Vista Home Premiumilla.
Ongelmana tuskin kuitenkaan on mun tapauksessa laitteistovaatimukset, sillä mulla oli The Sims 2 ja läjä lisäosia asennettuna tässä koneessa, mutta jouduin koneen sekoilun takia laittamaan windowsin uusiksi tuossa puolisen vuotta sitten. Ikää koneella siis about 1,5 vuotta.
Ennen sims siis pelitti ihan ok. Nyt ei suostu asentamaan, vaan tulee aina sellainen "ei vastaa, ohjelma/asennus lopetetaan"-ikkuna, niinkuin vistassa aina kun joku ei toimi.
Mikähän tässä siis on ongelmana? Tietäiskö joku? - lolllllllllllllllll
Frostdanger kirjoitti:
Eli minulla on Acer Aspire 7520 Vista Home Premiumilla.
Ongelmana tuskin kuitenkaan on mun tapauksessa laitteistovaatimukset, sillä mulla oli The Sims 2 ja läjä lisäosia asennettuna tässä koneessa, mutta jouduin koneen sekoilun takia laittamaan windowsin uusiksi tuossa puolisen vuotta sitten. Ikää koneella siis about 1,5 vuotta.
Ennen sims siis pelitti ihan ok. Nyt ei suostu asentamaan, vaan tulee aina sellainen "ei vastaa, ohjelma/asennus lopetetaan"-ikkuna, niinkuin vistassa aina kun joku ei toimi.
Mikähän tässä siis on ongelmana? Tietäiskö joku?simssi jos on näytönohjaimena ;Intel® GMA 4500M
- lolllllllllllllllll
lolllllllllllllllll kirjoitti:
simssi jos on näytönohjaimena ;Intel® GMA 4500M
tai sitten kysytään näi; MMISSÄ KANNETTAVISSAKONEISSA SIMS 2 TOIMII MOITTEETTOMASTI JA SUHT HYVIN ? tai jotenki tollee! Laittakaa nimiä!
- weewew
lolllllllllllllllll kirjoitti:
tai sitten kysytään näi; MMISSÄ KANNETTAVISSAKONEISSA SIMS 2 TOIMII MOITTEETTOMASTI JA SUHT HYVIN ? tai jotenki tollee! Laittakaa nimiä!
Niissä jotka ylittävät sims2:sen minimivaatimukset reilusti. Miksi sen edes pitää olla kannettava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648