Tuleeko sitä jatkoa noille "Ankara Sairaanhoitaja Emilia" novelleille? Odotan innolla!
T.Odottamiseen kyllästynyt tyyppi
TEEMU!
6
6559
Vastaukset 6
- Teemu
Jatkoa tulee parin lähiviikona aikana... I promise.
-Teemu-
[email protected]- minä vaan
KIITOS!!
- se kyllästynyt.
tää palsta homehtuu ilman sun hyvii novelleja!
- Teemu
se kyllästynyt. kirjoitti:
tää palsta homehtuu ilman sun hyvii novelleja!
Hei... kiva kun jaksatte odottaa, mutta mulla on "siviilipuolella" nyt aikas paljon muuta puhaa, joten tuosta parista viikosta täytyy hieman vetää puheita takaisin. =/
Jatkoa kyllä tulee, mutta en viitsisi keskeneräistä ja puolihuolimattomasti tehtyä tuoda julki... vaan tulla sitten ryminällä takaisin =)
Kiitos jos jaksatte vielä odotella...
ps: Mulla olisi kyllä muuta samantapaista tarinaa tyrkyllä... joskin hahmoina on Nti. Rehtoritar ja Hänen Naispuolinen assistenttinsa Leena, sekä tietysti tottelematon koulupoitsu =)
-Teemu- - minä vaan
Teemu kirjoitti:
Hei... kiva kun jaksatte odottaa, mutta mulla on "siviilipuolella" nyt aikas paljon muuta puhaa, joten tuosta parista viikosta täytyy hieman vetää puheita takaisin. =/
Jatkoa kyllä tulee, mutta en viitsisi keskeneräistä ja puolihuolimattomasti tehtyä tuoda julki... vaan tulla sitten ryminällä takaisin =)
Kiitos jos jaksatte vielä odotella...
ps: Mulla olisi kyllä muuta samantapaista tarinaa tyrkyllä... joskin hahmoina on Nti. Rehtoritar ja Hänen Naispuolinen assistenttinsa Leena, sekä tietysti tottelematon koulupoitsu =)
-Teemu-Sekin olis kiva lukasta.. :)
- Teemu
minä vaan kirjoitti:
Sekin olis kiva lukasta.. :)
Eli lisäsin tuon toisen Emilia-sarjan tarinan, tällä kertaa tuonne seksinovellien Kinky-puolelle. Tuolta se löytyy nimellä "Rehtoritar Emilia". Toivottavasti maistuu... =)
-Teemu-
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721126
- 671087
- 61872
- 93837
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois239711- 44707
- 71631
- 50618
- 23604
- 40580