Yhdyntää siis ei suositella siirrosta n. viikko eteenpäin. Mut mietityttää, että koskahan sen orkun vois taas saada, ilman yhdyntää? Pitäiskö odotella viikko, kaks vai kolme vai kymmenen? Mitään tietoa tai suositusta en ole ko asiasta saanut. Ootteko te muut? Olishan tuota kiva jotakin peliä miehen kanssa harrastaa...
Orgasmi
8
4634
Vastaukset
- Orkun orjako?
Täytyy sanoa, että ompa sulla murheet pienissä, jos jonkun orgasmin perään vonkaat??!! Minulla kanssa IVF-hoidot meneillään, eikä tosiaan ole mielessä päällimmäisenä, koska voisi saada orkkuja!!! Huh huh, moneen junaan meitä näköjään on.
Mitä mieltä te muut? Onko orgasmin saaminen tärkeämpää kuin hoitojen onnistuminen?- seksi..
ihmetellä saa jos munahaukaksi pitää heti rueta...???
totta kait seksi kuuluu suhteeseen ja on tärkeää.. mutta jos odottaisit kuitenkin.. - ap.
normaaliksi naiseksi, joka pitää seksistä. Suhde mieheeni on hyvä ja seksi olennainen osa parisuhdetta, ainakin meillä, teistä en sitten tiedä :D! Tämä asia ei ole minulle MURHE, vaan ihan mielenkiinnosta halusin kuulla, mitä muut asiasta ajattelevat tai ovatko saaneet ohjeita ko asiaan. Pikemminkin minua huolettaisi se, että vauvan tuska on niin suuri, että parisuhde kärsii tuosta pakkomielteestä ja niin myös seksikin. Hei relaa jooko! En stressaa hoidon tuloksesta, vaan otan vastaan mitä tulee.MISTÄ IHMEESTÄ SAIT PÄÄHÄSI, ETTÄ ORGASMI ON MINULLE TÄRKEÄMPI KUIN VAUVA??????? Tietenkin päälimmäisenä toivon, että vauva saadaan ja siksi tietenkin välttäisin tuota orkkuakin, jos siitä haittaa on.
- ap.
seksi.. kirjoitti:
ihmetellä saa jos munahaukaksi pitää heti rueta...???
totta kait seksi kuuluu suhteeseen ja on tärkeää.. mutta jos odottaisit kuitenkin..Minulla ainakin halut herää voimakkaastikin parin viikon selibaatin jälkeen. Huolestuisin, jos ei heräisi ;)
- kukka
En ole kuullutkaan, etteikö siirron jälkeen voisi harrastaa seksiä. Lääkäri sanoi vain, että normaalia elämää. Mistä olet kuullut, että ei orgasmia?!?
- seksiä..
Siis ei todellakaan ole mitään kieltoo ettei saa harrastaa seksiä siirron jälkeen. Meille oikeen suositeltiin että verenkierto saadaan heräileen niin kuulemma alkio vois kiinnittyä paremmin...eli sänkypuuhiin vaan..
- ap.
seksiä.. kirjoitti:
Siis ei todellakaan ole mitään kieltoo ettei saa harrastaa seksiä siirron jälkeen. Meille oikeen suositeltiin että verenkierto saadaan heräileen niin kuulemma alkio vois kiinnittyä paremmin...eli sänkypuuhiin vaan..
Kerrottiin klinikalla, että pitää välttää fyysistä rasitusta viikon verran ja poliklinikalta saaduissa papereissa lukee, että "on syytä välttää sukupuoliyhteyttä, noin viikon ajan alkion siirrosta". Klinikalla ei lääkäri maininnut seksistä tai orgasmista mitään. Olisihan tuota luullut, että asiasta olis maininnu, jos se "alkion tappais". Ihan totta?? Sanottiinko teille tosiaan noin? Onpa erilaisia käytäntöjä. Mikä sitten niistä lienee oikea.. Verenkierron vilkastuttaminen kuulostaa ihan järkeen käypältä :D No, katotaan koska tästä uskaltautuu ruveta miehestä nauttimaan ;)
- mukaan...
ap. kirjoitti:
Kerrottiin klinikalla, että pitää välttää fyysistä rasitusta viikon verran ja poliklinikalta saaduissa papereissa lukee, että "on syytä välttää sukupuoliyhteyttä, noin viikon ajan alkion siirrosta". Klinikalla ei lääkäri maininnut seksistä tai orgasmista mitään. Olisihan tuota luullut, että asiasta olis maininnu, jos se "alkion tappais". Ihan totta?? Sanottiinko teille tosiaan noin? Onpa erilaisia käytäntöjä. Mikä sitten niistä lienee oikea.. Verenkierron vilkastuttaminen kuulostaa ihan järkeen käypältä :D No, katotaan koska tästä uskaltautuu ruveta miehestä nauttimaan ;)
Hyvä että jotkut pystyvät ottamaan hoidot sillee rennosti että elää normaalielämää ja luottaa siihen että tärppää jos on tärpätäkseen. Kyllähän siinä elämä kärsii kun hormoonihuurussa laskee päiviä mahdollisten munasolujen kypsymiseen, onnistuu hedelmöitys, ja lopuksi kiinnittyykö. Sillekään ei voi mitään jos ottaa nämä hoidot "turhan vakavasti", koska on kalliita ja toisilla keho joutuu kovemmalle kuin toisilla.
Luonnostaan tapahtuvan hedelmöittymisen jälkeen ihminen ei ajattele mitään, sitten vasta kun huomaa että menkat myöhässä, ahaa, taidan tehdä testin. Sitä ennen elämään voi kuulua ihan mitä vain rajuimmasta airobic-tunnista vaikka jokapäiväiseen orkkuun.
Uskon että joka haluaa parantaa mahdollisuuksiaan tulla raskaaksi hoidoilla tai luomusti, lopettaa tai vähentää rajusti sokerien käytön, myös valkoiset vehnäjauhotuotteet. Nämä vaikuttavat voimakkkaasti emättimen happamuustasoon. Ylipäätään terveellinen ruokavalio, sopivasti liikuntaa ja henkinen tasapaino kunnossa, voisi kuvitella että keho olisi vastaanottavaisempi raskaudelle.
Voimia kaikille näiden asioiden ja varsinkin sen henkisen puolen kanssa. Itse kokeneena tiedän että epäonnistumisen jälkeen vajoaa kuoppaan, jossa lohduttaa edes vähän turhien herkkujen napostelu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348