Kirjoittaisitko kaikki kirjoittamasi
puskaviestit myös rekattuna?
Omantunnon
15
647
Vastaukset
- tammikuun likka
Nimenomaan rekattuna, niin kyllä :)
jos vaimo kysyis,näytänkö lihavalta?
- Heta Niskavuori
Miten selvität ko. tilanteen ? :)
Heta Niskavuori kirjoitti:
Miten selvität ko. tilanteen ? :)
ne suuret ja siniset,pudotan alaleukani ja lataan suunattoman ihmetykse ääneeni ja kysyn.
Mitä? sinäkö?kuka kunnoton niin väittää?nimi esiin niin lähden heti selvittämään asian.
Yleensä toi on riittänyt.- Heta Niskavuori
koti-kiusattu kirjoitti:
ne suuret ja siniset,pudotan alaleukani ja lataan suunattoman ihmetykse ääneeni ja kysyn.
Mitä? sinäkö?kuka kunnoton niin väittää?nimi esiin niin lähden heti selvittämään asian.
Yleensä toi on riittänyt.Vaiko rehellinen :D
- Heta Niskavuori
koti-kiusattu kirjoitti:
Yleensä toi on riittänyt.Vaiko rehellinen :D
Heta Niskavuori kirjoitti:
Vaiko rehellinen :D
ulkoruokintaan joutuu venyttämään omaatuntoaan.
- Heta Niskavuori
koti-kiusattu kirjoitti:
Valkoiset valheet pelastavat monesta
(Mä olen kuin kaksoset, hommat luettavissa "kahtena". No, elämään mahtuu kommelluksia) koti-kiusattu kirjoitti:
Omantunnon venyttäminen.. paree se on olla sisällä lämpimässä sen venyvän omantunnon kanssa kun vaihtoehtona on palelu kylmässä ja pipo tiukalla.
- Sinimarjanen
Yleensä kirjoitankin rekattuna.
eli en jaksa muistaa salasanaa, mielipiteeni on pienet, vaaleat ja viattomat
- Pirre*
yritäkkää saada tunnustamaan :)
sitä ottaa paremmin vastuun tekstistään. Paitsi tietenkin jos Galleria-sivukin on salattu. Kun laitat tietojasi esille ja kirjoittelet juttujasi, on niinkuin keskustelisit reilummin.
- Kaivanto
tai ainakin useimmat.
- Yx vakinikki
Tulisi turpaan VIELÄ enemmän ja useammassa yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675