yleisön pyynnöstä avaan tämän.
Olen luvannut että olen kaikessa, tässä, kiltti.
Ja olisi kivaa kun muutkin olisivat.
Avauksena haluaisin kiittää kaikkia jotka käyttävät hymiöitä alleviivaamaan että viesti on vitsikäs, jekku, huumorijuttu jne.
KILTTIKETJU
84
3250
Vastaukset
miten edetään ,kenelle ollaan kilttejä? ollaanko jokaiselle?
Ehdottaisin että kaikille,ei suosikkeja,kirjoitellaan niin että jokainen osallistuja menee onnellisena nukkumaan.- sallaattia
Lopeta lässytys,-heti!
- HTZA
sallaattia kirjoitti:
Lopeta lässytys,-heti!
ei saa olla ilkeä toisinajattelijoille.
Kaikilla on vapaus elää tässä ihanassa maassamme. - HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
ollut kilttiketju,mitäs tuolainen on ?
ystävällinen huomautus että ei saa olla ilkeä toisilleen, kaikkien elämäntapa on sallittua, hyvää ja mukavaa.
Ja jos ei tykkää salaatista niin mitä sitten, aina voi syödä jotain muuta.
Eikä hymiöitä ole pakko käyttää.
:) HTZA kirjoitti:
ystävällinen huomautus että ei saa olla ilkeä toisilleen, kaikkien elämäntapa on sallittua, hyvää ja mukavaa.
Ja jos ei tykkää salaatista niin mitä sitten, aina voi syödä jotain muuta.
Eikä hymiöitä ole pakko käyttää.
:)kirjoittaja viitasi sallattiin joka Turussa päin tunnetaan kylläkin rosollina.
Huomaan sinun olevan oikeilla jäljillä ,kun puhuit kymmeneen laskemisesta.- HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
kirjoittaja viitasi sallattiin joka Turussa päin tunnetaan kylläkin rosollina.
Huomaan sinun olevan oikeilla jäljillä ,kun puhuit kymmeneen laskemisesta.vielä toivoa...
- heteromies'
Olen hetero, joten en käytä hymiöitä!
- HTZA
patterivetoinen muovijuttu.
Ihan vaan näppäimistöllä aikaansaatu kuvake joka kuvaa ajatuksen sisintä.
Niinkuin tämä:
:)
Joka kertoo että kyseessä on iloisin mielin kirjoitettu juttu jonka tarkoitus ei ole missään nimessä loukata tai satuttaa.
haluaisin olla niille kirjoittajille joilta on lohjennut ymmärryksen sana.
- kiltisti
sanoa kaikille autoilijoille tuolla liikenteessä,että älkää hyvät ihmiset kiilatko ohittaessanne heti toisen eteen!!
Ja varsinkin sohjosäällä,kuten tänäänkin.
Takanatulija saa kurat tuulilasiin ja siitä seuraa monta hankalaa tilannetta.
Tekis mieli kiltisti näyttää keskisormea..): kiltisti kirjoitti:
sanoa kaikille autoilijoille tuolla liikenteessä,että älkää hyvät ihmiset kiilatko ohittaessanne heti toisen eteen!!
Tekis mieli kiltisti näyttää keskisormea..):näyttää söpösti keskaria.
- HTZA
kiltisti kirjoitti:
Tekis mieli kiltisti näyttää keskisormea..):haluaisin kiinnittää huomiosi turvaväliin.
Sellaista ei ole nakkikioskilla eikä Stadin liikenteessä.
Jos jommassa kummassa antaa tilaa toiselle niin se hidastaa takanatulijoiden kulkua. Ja jos ketju on pitkä se aiheuttaa koko jonon pysähtymisen siellä kaukana takana.
Suosittelenkin "ajeleskijoille" että ajelisivat Sununtaiaamuna kolmen aikaan, silloin he eivät kiusaa ketään.
Työmatkaliikenteessä tuonlainen "kohteliaisuus" ansaitsee keskisormen ja snagarilla useamman sormen.
Sunnuntaiaamuna saa osakseen paljon kiltteyttä.
Kolmen aikaan. - henrii
HTZA kirjoitti:
haluaisin kiinnittää huomiosi turvaväliin.
Sellaista ei ole nakkikioskilla eikä Stadin liikenteessä.
Jos jommassa kummassa antaa tilaa toiselle niin se hidastaa takanatulijoiden kulkua. Ja jos ketju on pitkä se aiheuttaa koko jonon pysähtymisen siellä kaukana takana.
Suosittelenkin "ajeleskijoille" että ajelisivat Sununtaiaamuna kolmen aikaan, silloin he eivät kiusaa ketään.
Työmatkaliikenteessä tuonlainen "kohteliaisuus" ansaitsee keskisormen ja snagarilla useamman sormen.
Sunnuntaiaamuna saa osakseen paljon kiltteyttä.
Kolmen aikaan.ihmetelin stadin kuskin ajotapaa. Välillä meno oli lähes pysähdyksissä;)))) ; sitten yht äkkiää; ))) lähti kuin hauki rannasta ;))
Mutta kun olin kyydissä keskustasta norri haagaan ;)), en enää kyllä ihmettele moista ajotapaa :))) - henrii
henrii kirjoitti:
ihmetelin stadin kuskin ajotapaa. Välillä meno oli lähes pysähdyksissä;)))) ; sitten yht äkkiää; ))) lähti kuin hauki rannasta ;))
Mutta kun olin kyydissä keskustasta norri haagaan ;)), en enää kyllä ihmettele moista ajotapaa :)))olin menossa ;))
- HTZA
henrii kirjoitti:
ihmetelin stadin kuskin ajotapaa. Välillä meno oli lähes pysähdyksissä;)))) ; sitten yht äkkiää; ))) lähti kuin hauki rannasta ;))
Mutta kun olin kyydissä keskustasta norri haagaan ;)), en enää kyllä ihmettele moista ajotapaa :)))saada kanssakirjailija ymmärtämään.
Porvooseen päin on ihan sama vamma, siellä on liian paljon kilttejä autoilijoita mukana liikenteessä.
Ihan kun he olisivat kuunnelleet radioiden "liikennekulttuuri"- ohjelmia.
Mutta annetaan heillekin anteeksi.
Ollaan kilttejä.
- henrii
tai oohan `;):))) kiltti;:)). Onks täälä joku ollut tyhmä`)`)
- HTZA
juorutaan, on kyllä ollut puolustajiakin.
Mutta! Annan heille anteeksi, minä olen kiltti.
- Joyless-G.J.
palstamme kahdelle ilopillerille; HTZA ja Koti-Kiusattu, jotka ovat erityisen kilttejä poikia. Kumpikaan ei ole ollut minulle koskaan ilkeä. Samaan poppooseen lisäisin myös Emw34:en ja Mies-v57.
Tytöistä kilteimmille kiitos eli kiitos Venla-G ja Tammikuun Likka ja Miljoona. Kivaa että on kiltteyttä. :)- edellinen
innostuin liikaa ja kiitin nimeltä, pyydän heti poistoa. Anteeksi. Häpeän.
- HTZA
suloiselle.
Lasken kymmeneen. - tammikuun likka
Kiitos, ihanhan täs hämmentyy. Onhan täällä mukavia kirjoittajia paljonkin, on vain kovin harvoin näkynyt, enää.
Tosin, aika aikaa kutakin :) tammikuun likka kirjoitti:
Kiitos, ihanhan täs hämmentyy. Onhan täällä mukavia kirjoittajia paljonkin, on vain kovin harvoin näkynyt, enää.
Tosin, aika aikaa kutakin :)eiks ookkin mukavaa olla kilttiketjus?
Ollaa yhtä suurta perhettä,missähä se wenla luuraa ja enkelit?edellinen kirjoitti:
innostuin liikaa ja kiitin nimeltä, pyydän heti poistoa. Anteeksi. Häpeän.
Melkein kaikki kirjoittajathan täällä on kilttejä.
Kaikilla on varmaan joskus huono päivä. Joillakin vähempi ja jollakin enempi. Ainii, melkein laitoin nimen, hups !
Hyvää yötä kiltit lapset :)Minä en kyllä osaa oikein noita hymiöitä käyttää. Tuntuu että päätäkin pitäisi jotenkin vääntää kallelleen, jos niitä yrittää kirjoitella, ja niska sitten venähtää, jos niitä laittaa. En osaa niihin muuten eläytyä.
Olen kyllä yleensä kiltti ja ilkeilyihin suhtaudun rennosti, en provosoidu helposti.- tammikuun likka
koti-kiusattu kirjoitti:
eiks ookkin mukavaa olla kilttiketjus?
Ollaa yhtä suurta perhettä,missähä se wenla luuraa ja enkelit?Kyllä he kohta tulevat. Tottahan me aina ollaan kilttejä, joskus saattaa mieli olla pikkusen apea ja silloin tulee lausuttua ährheesti, tarkoittamatta kuitenkaan sillä mitään pahaa.
- edellinen edelleen
Cami.S kirjoitti:
Melkein kaikki kirjoittajathan täällä on kilttejä.
Kaikilla on varmaan joskus huono päivä. Joillakin vähempi ja jollakin enempi. Ainii, melkein laitoin nimen, hups !
Hyvää yötä kiltit lapset :)varmasti jokainen. Iltasaduksi Adalmiinan helmi: Adalmiina prinsessa oli kaunis, älykäs; täydellinen, sokaistui täydellisyydestään ja kadotti helmensä, konteksti vaihtui ja Adalmiina oppi nöyryyden ja tavallisuuden; kiltistyi sydänjuuriaan myöten ja helmen löydyttyä kauneus palasi ja äly oli syventynyt myös viisaudeksi ja prinssi Ihana Kiltti otti ja kosaisi ja kiltteys levisi yli valtakunnan rajojen.
- ei ole
edellinen edelleen kirjoitti:
varmasti jokainen. Iltasaduksi Adalmiinan helmi: Adalmiina prinsessa oli kaunis, älykäs; täydellinen, sokaistui täydellisyydestään ja kadotti helmensä, konteksti vaihtui ja Adalmiina oppi nöyryyden ja tavallisuuden; kiltistyi sydänjuuriaan myöten ja helmen löydyttyä kauneus palasi ja äly oli syventynyt myös viisaudeksi ja prinssi Ihana Kiltti otti ja kosaisi ja kiltteys levisi yli valtakunnan rajojen.
Satuasi kerraten yritän nukahtaa. Tiedä, jos sittenkään kerroit sen aivan viattomin mielin?
- HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
eiks ookkin mukavaa olla kilttiketjus?
Ollaa yhtä suurta perhettä,missähä se wenla luuraa ja enkelit?siitä että sinulla on hyvä olla.
Kiltteyteni taitaa kannattaa.
Jumalat minua suojelkoon.
;) HTZA kirjoitti:
siitä että sinulla on hyvä olla.
Kiltteyteni taitaa kannattaa.
Jumalat minua suojelkoon.
;)epäonnistuneeksi,nyt on kaikilla ollut tilaisuus näyttää kiltteytensä,mutta muutama provo on ollut.
Missä ne kiltit ja rauhaa rakastavat kirjoittajat on?
Tairat olla oikees siinä et ihminen on niin raarollinen että riita ja tora kiinostaa enemmän kuin kiltteys.
Tän jälkeen on turha valittaa .- HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
epäonnistuneeksi,nyt on kaikilla ollut tilaisuus näyttää kiltteytensä,mutta muutama provo on ollut.
Missä ne kiltit ja rauhaa rakastavat kirjoittajat on?
Tairat olla oikees siinä et ihminen on niin raarollinen että riita ja tora kiinostaa enemmän kuin kiltteys.
Tän jälkeen on turha valittaa .ihmisiä, niitä kirjoittajia.
Harvalla on elämä niin mallillaan että mikään ei harmita.
Ja jos jollain on kaikki hyvin niin sille sitten kiukutellaan.
Minulla on kaikki hyvin mutta minä kiukuttelenkin sellaisia ihmisiä vastaan joilla ei pää toimi.
Me saimme kuitenkin ihan kivoja vastauksia ja enemmistö oli mielestäni fiksua ja filmaattista.
Olkoonkin että niitä oli vain neljä.
Annetaan huomenna lisää, ja sitten kiukuttelun aihetta.
Kiitos.
- Heta Niskavuori
Jos nyt aloittaisin kilttinä olemisen, jatkuisikohan se vielä huomenna....? :)
- HTZA
olla kiltti tässä ketjussa.
Saas nähdä jatkuuko tämä huomenna.
Tule mukaan vaan, katsotaan. vain tänään ja tässä vaaritaan kiltteyttä.
Nyt voi leijonat ja lampaat käydä samalla lähteellä,turvallisesti.- Heta Niskavuori
HTZA kirjoitti:
olla kiltti tässä ketjussa.
Saas nähdä jatkuuko tämä huomenna.
Tule mukaan vaan, katsotaan.kiltteys jääpi tavaks ja jatkuu, jatkuu...aina vaan
Tahi sitten kiltteys-lupaus alkaa kiehuttaa ja huomenna saa kanssaväki tuta... :D
Ps.Mä siis tuumaskelen täsä omaa persoonaani.
Tää huomautus vaan ihan väärinkäsitysten välttämiseks :)))))) - Heta Niskavuori
koti-kiusattu kirjoitti:
vain tänään ja tässä vaaritaan kiltteyttä.
Nyt voi leijonat ja lampaat käydä samalla lähteellä,turvallisesti.Minullahan on jatkuva köydenveto sisimmässäin.
Mulla kun on niin vahva lammas-persoona.
Meinaa koko ajan selättää sisäisen leijonani :D - HTZA
Heta Niskavuori kirjoitti:
kiltteys jääpi tavaks ja jatkuu, jatkuu...aina vaan
Tahi sitten kiltteys-lupaus alkaa kiehuttaa ja huomenna saa kanssaväki tuta... :D
Ps.Mä siis tuumaskelen täsä omaa persoonaani.
Tää huomautus vaan ihan väärinkäsitysten välttämiseks :))))))ehkä helppoa.
Minulla se on kuin toinen luonto.
Tuo kiltteys. - Heta Niskavuori
HTZA kirjoitti:
ehkä helppoa.
Tuo kiltteys.Sitä vissin vaan niin kovin harva huomaa :D
Siis että oot pohjimmiltas kiltti
Ps.Helppous on salakavalaa....Siksi minunkin pitää yrittää olla varovainen... - aulikki
HTZA kirjoitti:
ehkä helppoa.
Tuo kiltteys.ärsyttäis tahallaan,mutta minäpä kiltisti hakkaan halkoja tai nyrkkeilysäkkiä...ja nyt tekis mieli!
Mutta ihan kiltisti karjumatta,siinä ei oksatkaan haittaa! - kotikiusattu
aulikki kirjoitti:
ärsyttäis tahallaan,mutta minäpä kiltisti hakkaan halkoja tai nyrkkeilysäkkiä...ja nyt tekis mieli!
Mutta ihan kiltisti karjumatta,siinä ei oksatkaan haittaa!mies otti haasteen vastaan ja mallikkaasti hoiti,tämän ketjun.
Mullakin olis halkoja hakattavana,ei sua kiinostais tulla meillekkin? - aulikki
kotikiusattu kirjoitti:
mies otti haasteen vastaan ja mallikkaasti hoiti,tämän ketjun.
Mullakin olis halkoja hakattavana,ei sua kiinostais tulla meillekkin?oikein oksasia puita? sellaisia vänkyröitä?
ps.ostin just naisten moottorisahan,sillä rupee tuleen jälkeä ku lumet lähtee...ihan kiltisti lupaan sahata,on kuulosuojaimet ja kaikki ;)) - HTZA
aulikki kirjoitti:
ärsyttäis tahallaan,mutta minäpä kiltisti hakkaan halkoja tai nyrkkeilysäkkiä...ja nyt tekis mieli!
Mutta ihan kiltisti karjumatta,siinä ei oksatkaan haittaa!tahallaan, sen verran olen skarpannut tässä.
Vaan mieleen jos nousee, niin siinä joutuu kyllä nousemaan tukille ja oksaa hakkaamaan.
Miten lie? Karjuuko vai visertää, siinäpä kysymys...
- tästä ketjusta
tehtäisiin se lässytysketju?
Hiukan erikoinen veto narsistilta.anna vaan herkän puoles tulla esiin,ollaan yltiö positiivisia,tässä ketjussa.
Joku oppikirjakin on olemas positiivisen ajattelun voimasta,suures ameriikan maas,muistaakseni.- HTZA
minä ymmärrän kertoo että lässytys on ruma sana.
Hyi! hyi! ollaan kiltisti nyt.
Kyllä sinä vielä pärjäät hyvin kun yrität.
Minä kannustan sinua. - tän enempää
HTZA kirjoitti:
minä ymmärrän kertoo että lässytys on ruma sana.
Hyi! hyi! ollaan kiltisti nyt.
Kyllä sinä vielä pärjäät hyvin kun yrität.
Minä kannustan sinua.teidän lässytyksiin.
Ollaan muka aikuisia ja silti lässytetään kuin jotku pikku penikat. tän enempää kirjoitti:
teidän lässytyksiin.
Ollaan muka aikuisia ja silti lässytetään kuin jotku pikku penikat.lässytyksen kuulostamaan rumalta,ihan kuin kirosana.
- HTZA
tän enempää kirjoitti:
teidän lässytyksiin.
Ollaan muka aikuisia ja silti lässytetään kuin jotku pikku penikat.että koet kiltin, hauskan, ja suloisen keskustelun rasitteeksi.
Olla kiltti, ei aina ole elämässä helppoa.
Kun muistelen vanhaa orapihlaja-aitaa joka oli alhaalta jo läpinäkyvä, ja aloin sitä katkoa jouduin laittamaan lapsen sisälle, tai oikeastaan vaimo haki hänet. Eikä vaimokaan minulle kiltisti puhunut.
Kielenkäyttö ei aina ole helppoa. - isosieluinen
tää oli jo paras. narsistista tuli narsissi. no kevää kukka
- Isosieluinen
Koirakin kieppuu ja heiluttaa häntäänsä kun on saanut koipeensa. Hevonen loimeensa.
- hutero'
Tulithan sinäkin. Pannaan ojennukseen homot ja nuo muutkin lässyttäjät!
- HTZA
taidat olla eläinystävä, se on kilttiä.
Kerro kun ovat parantuneet. Ja miten niitä hellit. - ja sallaatti
HTZA kirjoitti:
taidat olla eläinystävä, se on kilttiä.
Kerro kun ovat parantuneet. Ja miten niitä hellit.Narahdit! Vai väitätkö, että viestisi on kiltti?
- HTZA
ja sallaatti kirjoitti:
Narahdit! Vai väitätkö, että viestisi on kiltti?
aina olleet lähellä sydäntäni.
Kysy vaikka keneltä.
Ja toivonkin että ymmärät huoleni sinun eläimistäsi.
En näe viestissäni mitään pahaa.
Mitä sinä siinä näet? - narautti
HTZA kirjoitti:
aina olleet lähellä sydäntäni.
Kysy vaikka keneltä.
Ja toivonkin että ymmärät huoleni sinun eläimistäsi.
En näe viestissäni mitään pahaa.
Mitä sinä siinä näet?Ymmärrät tahallasi väärin. Sinä piikittelet isosieluiselle, se ei ole kilttiä.
- HTZA
narautti kirjoitti:
Ymmärrät tahallasi väärin. Sinä piikittelet isosieluiselle, se ei ole kilttiä.
että hän saa elukkansa kuntoon?
- isosieluinen
HTZA kirjoitti:
että hän saa elukkansa kuntoon?
Mulla ei ole yhtää elukkaa., ei kania ei käärmettä.
- Anskuliini
kaikille hyvää yötä, oli raskasta ajaa lumipyryssä kotiin. Hyvää yötä ja nukkukaa hyvin! t. Anskuliini
- tammikuun likka
Sinulle Anskuliini ja kaikille muillekin. Kyllä sitä jo väsyttääkin. Nukkukaa hyvin ♥
- HTZA
nukahtamista ota peitto pois kasvoilta ja hymyile, minulle.
- IHMISTÄ KESKUSTELEE
tässä ketjussa aivan paskaa, huh ,huh.
Lapsellista porukkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- HTZA
monesko olet?
- sen huomaa
että iltalääkkeet on jo otettu.
- taas'
HTZA kirjoitti:
monesko olet?
Narahdit
- HTZA
taas' kirjoitti:
Narahdit
saada kaikkia ymmärtämään kiltteyttä.
Enkä minäkään sitä koskaan opi.
Mutta parhani teen.
Ja kiltisti kysyn uudelleen: Monesko olet?
Ei siinä pitäisi olla mitään pahaa. - oli...
HTZA kirjoitti:
saada kaikkia ymmärtämään kiltteyttä.
Enkä minäkään sitä koskaan opi.
Mutta parhani teen.
Ja kiltisti kysyn uudelleen: Monesko olet?
Ei siinä pitäisi olla mitään pahaa.Pinnasi ei riitä kiltteyteen. Etkö huomannut heteron provosointia
noin vaikeaa heittää hauskan huntu harteille,vielä kun puskasta saa huutaa kaikkee kilttiä.
Yrittäkää eres,kerran vuores ,huomenna taas rähistää mut tänään ollaan kilttejä.- HTZA
oli... kirjoitti:
Pinnasi ei riitä kiltteyteen. Etkö huomannut heteron provosointia
joten huomasin ne kaikki provosoinnit.
Ja naureskelin itsekseni.
Ja yritin löytää sanat jotka kuvaisivat kiltisti sitä mitä tunnen.
Siinä on vaan yksi murhe, minun sanavarastoni on liian laaja.
Ja varmaankin epäonnistuin.
Mutta yritin kyllä kiltisti. ilmoittautuu parin kolmen jatkoksi!
Onhan tämä ihku ketju, samaa sarjaa, kuin parikolme viikkoa sitten ollut aloitus, jolla ei ollut mitään 'aihetta', mutta antoi leppoisan tilan jutustella niitä näitä, ilman sarvia ja hampaita.
Siihen en osallistunut, mutta kävin sen läpi lukien ja todeten, että se oli yksi parhaita aloituksia pitkään aikaan.
No - kaikella on aikansa (vetää viltin niskaan)...
Hyvää illanjatkoa ;D- täti puskasta
tämä kiltteys, mutta olikin yleisön pyynnöstä.
Toteutat, ko jonku kirjoittajan toiveen. En lukenut ketjua, mutta ihan kiva kun jo lupaudut kiltiksi. Toivon että kiltteys jää sinuun, kiva.
:) :) :) :) :) :) :)
ps. olinhan kiltti, olinhan.niihin kärsimyksiin joita HTZA on joutunut kokemaan tän ketjun puitteis.
Huomenna on tilanne jälleen uus,ja kiltteydet punnitaan uudelleen,tai sitten jossain muussa ketjussa.
Sun viesti oli kiltti ,oikein kiltti.- HTZA
kiltti.
Totta on, että minulle heitettiin haaste olla joskus edes kiltti, ja otin sen haasteen vastaan avaamalla tuon ketjun.
Mielestäni onnistuin aika hyvin.
Ja jos jaksat sen lukea läpi huomaat varmaan mitä minä siellä kirjoitan.
Osa on kirjoittajan kaipaamaa huuhaata mutta osa on ihan vakavaa, omaa, mielipidettäni.
Yritä erottaa ne toisistaan.
Minun on vaikeaa jos ei mahdotonta saada ihmiset uskomaan että olen kiltti ja suloinen, enkä koskaan ilkeä. Ja siihen että minulla on vain tämä yksi nimmari.
Minä vastaan vain siihen jota minulta kysytään, ja samalla tyylillä.
Roskaa en jaksa lukea vastaamatta, en koskaan.
Kiltisti teit kun teit minkä teit ja olet hyvin pitänyt linjasi ja pintasi tässä miehuuskokeessa.
En voi muuta kilttiä sanoa, mutta kultin viitta ja kaikki siihen liittyvä mantra olsi tuossa sulle tarjolla, kunhan annat itsellesi luvan vähän, si'iis aivan sairaan vähän, lupaa tämänsuuntaisiin mielenilmauksiin ja lähteä aluks vaikka piruuttas mukaan tällekin tielle.
Ei vaan, olet hyvä tyyppi, kunhan, tiedät kyllä ....!;)- HTZA
kiitosta kevät tulvillaan.
Yritän ottaa kehut vakavasti.
Tiedän ne ansainneeni mutta olen vähän epäluuloinen.
Mutta että ne tulivat sinulta, se antaa jo jonkinlaisen takuun.
Kiitos.
- RatafiaN
Mä olen elämäni aikana ollut ihan liian kiltti. En ole saanut suutani auki silloin kun olisi pitänyt ja kiltisti olen tehnyt asioita, joista en ole yhtään välittänyt, jotta en pahottaisi kenenkään mieltä.
Enää en ole niin kiltti, mutta en kuitenkaan ole ilkeä. Siitä välistä löytyy jotain - oisko se sitten vaikka ihmisenä ihmiselle -olemista. Liika kiltteys on pahasta. Eikä mikään ole niin kamalaa kuin yltiöpostitiivisuus ja kaikki naminami-jutut. Pitää löytyä särmää ja uskallusta ja pientä härnäämistäkin, mutta tahallinen ilkeys syö vain ilkeilijää itseään. - tanssiva_tamma
Ihan siirappia. Tarttuu kengänpohjiin kuin koiranpaska, yäk! Ei enää tämmöstä!
- Pirre*
varmasti k -alkuinen?
Viltti, hmmm. :)- kotikiusattu
asiasta ja HTZA lupasi yrittää,osaanottajia ei vain ilmaantunut.
Kiltteys ei ole seksikästä,pikku piruilu ja kettuilu on paljon hauskempaa,näköjään.
Yön yli nukuttuani olen hieman toipunut pettymyksestäni ja uskoisin pystyväni elämään tämänkin tiedon kanssa.
Hyvää viikkoa sinne teille päin. - HTZA
K-alkuinen aloittaisi sellaisen?
- namisuku
...HymyHymiöJutskaan, että joskus joku hattuilee tosi ilkeästi ja raa´astikkin jollekkin ja lisää hymyhymiön pokkana loppuun?
Eipä ole hauskaa, ei:/(/
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156