taksikuskia turpaan mikkelissä

mhikkeli

mikkeliläistä taksikuskia lyötiin turpaan kun taksikuski meni ojentamaan miestä joka oli aiemmin lyönyt kahta muuta miestä leukaan.
lopulta poliisi tuli paikalle ja laittoi häirikön kuriin ja häirikkö yritti purra poliiseja vielä kaupan päälle.

kuka hullu siellä mikkelissä riehuu.

10

2165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi painotat ammattia????
      Hän meni itse väliin, eikä saanut turpiinsa taksikuskina olemisesta.
      Kylläpä taas urpo viesti.

• j untti

hui että olipas hirveä virhe kirjoittajalla, mikä vittu teitä mikkeliläisiä näsäviisaita oikein vaivaa?

oikea tapa sun mielestä olisi varmaan ollut kirjoittaa...työkseen henkilöautoa ajava mieshenkilö sai turpaansa mennessään rauhoittelemaan riitapukareita.

olisikos nyt pojulla parempi mieli ja helpompi elää ja olla. ei painoteta ammattia. ei vittu mikä juntti.

• Rouva31
        j untti kirjoitti:

hui että olipas hirveä virhe kirjoittajalla, mikä vittu teitä mikkeliläisiä näsäviisaita oikein vaivaa?

oikea tapa sun mielestä olisi varmaan ollut kirjoittaa...työkseen henkilöautoa ajava mieshenkilö sai turpaansa mennessään rauhoittelemaan riitapukareita.

olisikos nyt pojulla parempi mieli ja helpompi elää ja olla. ei painoteta ammattia. ei vittu mikä juntti.

Huomenta vaa.!Miekin luin ,tuosta tapauksesta tänä aamuna, länsi-savosta.Kaamee tapaus.Jokainen kirjoittaa sillein ku osaa,ja haluaa.!Miks toisen/Toisten kirjoittamista pitää ain arvostella...`? Hyvää kevättä kaikille.!

• tekijä...

Taneli Jäppinen???? melkosella varmuudella.

• Jummijammi minäkin

Samaa olen ihmetellyt minäkin todella useasti, että jos kuka ikinä mistä kirjottaa, niin heti on joku pilkun ... samantien tarttumassa kirjoituksessa johonkin ihan sivuseikkaan.
        Ihan niikuin nyt aloittajasta heti seuraava, sinä kuka lie tyhjäpää.
        Keskustelun sisältö muuttuu jo parin kommentin jälkeen.
        Onko se sitä, että kun itseasiassa näillä typeryksillä ei ole kommentoida AISAA, niin sitten väännetään tyhjästä.
        Pitäkää omat tymyytenne omana tietonanne!

Juu, tähänkin tietenkin joku idiootti heti älähtää!

• Rauskiitz

Mulle kerrottiin että se on linnassa..eli onko se taneli sitten?

Millä perusteella melkosella varmuudella?

• jäppisen kaveri
        Rauskiitz kirjoitti:

ei ollu jäppinen

• juu...
        Rauskiitz kirjoitti:

Linnassa on, mutta viikonloppuna oli ollut lomilla. Just vielä peitsarissakin kävässyt, kaverinsa luona. Mutta paljon aiemmin päivällä jo ennenkuin tuo tapahtui, mutta mistäs sitä tietää..

• hampuusic
        juu... kirjoitti:

Linnassa on, mutta viikonloppuna oli ollut lomilla. Just vielä peitsarissakin kävässyt, kaverinsa luona. Mutta paljon aiemmin päivällä jo ennenkuin tuo tapahtui, mutta mistäs sitä tietää..

no kukas se nyt 0li siellä riehunununna?kai nyt mikkelin kokoosessa kaupungissa kaikki tietää kaikkien asiat.oliko se laitine?

• vai vai vai
        hampuusic kirjoitti:

no kukas se nyt 0li siellä riehunununna?kai nyt mikkelin kokoosessa kaupungissa kaikki tietää kaikkien asiat.oliko se laitine?

vai viänäne vai hokkane vai virtane vai lampine.

E V V K !!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4776
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2179
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1823
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      190
      1792
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      168
      1560
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      283
      1431
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1260
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1179
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1162
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1124
    Aihe