Moi.
En mene kyprokselle enää koskaan, koska huijaavat sen kun ennättävät turisteja, maan hinta taso ei vastaa paikallista tulotasoa millään muotoa, elikkä jäi kyseisestä saaresta seuraava osuva sitaatti" turisti on tehty kusetettavaksi". Missään muualla en ole törmännyt vastaavaan, ja maita on kertynyt jo lakkariin 200.
kypros
8
5060
Vastaukset
- UmaT
Minäpä likka menen sinne aina uudestaan ja uudestaan. Niin ne maut on erilaisia ihmisillä, sulla ja mulla ja muillakin =)
- Matkaaja
Kyproksella on kyllä sikakallista turistikohteissa.
Hinnat ovat noin 40% kalliimmat kuin Suomen hinnat.
Paikalliskylissä hinnat ovat kutakuinkin Suomen tasoa.
Paksu lompakko saa olla Kyprokselle menijöillä mukana, onhan maa ylinvoimaisesti kallein välimeren kohteista virallistenkin hintatietojen mukaan.- maksaa
Ensi kertaa Ruotsia kauempana ja olimme juuri viime vuonna Limmassol:issa ja kyllä siellä hieman kalliimpaa oli kuin täällä mutta jos halpamatkoja haluaa kannattaa lähteä aivan jonnekin muualle. Eikä kyllä huijattu missään ja varmasti voin mennä uudelleen, joskus kun on mahdollisuus.
- just tullu
maksaa kirjoitti:
Ensi kertaa Ruotsia kauempana ja olimme juuri viime vuonna Limmassol:issa ja kyllä siellä hieman kalliimpaa oli kuin täällä mutta jos halpamatkoja haluaa kannattaa lähteä aivan jonnekin muualle. Eikä kyllä huijattu missään ja varmasti voin mennä uudelleen, joskus kun on mahdollisuus.
Hinta esim.Larnaca.Ravintolat olut 0.65pint 1.70-2.50e.Coktailit 1.70-3e.Pihvit 8-15e.Pitta hampparit yms.2.50-5e.Mäkki oli edullisempi kuin Suomessa.Kaupoissa oli olut ja viini halvempaa,paitsi tuonti alkoholi sikakallista.Kannattaa ostaa lentokentältä jo maahan saapuessa.
- katja
just tullu kirjoitti:
Hinta esim.Larnaca.Ravintolat olut 0.65pint 1.70-2.50e.Coktailit 1.70-3e.Pihvit 8-15e.Pitta hampparit yms.2.50-5e.Mäkki oli edullisempi kuin Suomessa.Kaupoissa oli olut ja viini halvempaa,paitsi tuonti alkoholi sikakallista.Kannattaa ostaa lentokentältä jo maahan saapuessa.
Juuh kypros on kallis paikka..sinne ei ehkä kannata millään shoppailu fiiliksellä lähtä...ts. sieltä ei kannate hirveänä mitään tuliaisia, vaatteita tai mitään sellasia miettiä...on nimittäin ihan täysin suomen hinnoissa, jotkut jopa kalliimpiakin...MUTTA syöminen ja varsinkin juominen on halvempaa...juuri tulin Agia Napasta ja siellä illalla baareissa juominen on halpaa jos haluaa...parhaimmillaan saimme drinkkejä (ihan mikä vain) 1 punnalla (eli 2€:lla), mutta muutenkin drinksujen hinnat pyöri jossain 1-3punnan tienoilla..mutta yleisesti me kaverini kanssa maksoimme drinkeistä sellaisen nelisen euroa ja huom. korkeintaan! (ja aina muuten varmasti saimme "free shotteja".."I give u free three shots and tickest to some nigh club", nuita kyllä pyöri paljonkin..ja nuo free shotit oli ihan oikeita juomia, millon tequilaa-millon sex on the beachia...
Syömisestä sitten..noh Agia Napassa saimme ainakin aamupalat syötyä halvasti...kävimme joka aamu hakemassa leipomosta tuoretta leipää joka oli halpaa..kolme leipää maksoi n. 1,5€ ja olivat hyviä...Ravintoissa syöminen riippui ihan paikasta..oli esmes Pizza Inn paikka jossa sait syödä niiiin paljon kuin vain jaksoit ja maksoit tästä lystistä n.5€...Kiinalaisessa kun söimme alkusalaatin ja todella maukkaan ruuan ja juoman maksoi n. 8€...että eipä ne hinnat mitenkään niin kamalia ole...
Paikkana Kypros on ihana...okei ei ehkä tiukkapipojen paikka..ei todellakaan ittessään...siellä on paljon nuoria ja myöskin jonkun verran lapsiperheitä..mutta minä- nuori olen- suosittelen todellakin paikkaa..itse ihan varmasti vielä sinne menen uudelleen ja uudelleen..rannat aivan unelmallisia, ihmiset ihania ja ilmapiiri koko paikassa jotenkin niin ihana :-) siinäpä pikkusen kertomusta kyproksesta kun edellä yksi niin paikkaa haukkui..noh toisaalta toiset tykkää toiset ei! - telander
katja kirjoitti:
Juuh kypros on kallis paikka..sinne ei ehkä kannata millään shoppailu fiiliksellä lähtä...ts. sieltä ei kannate hirveänä mitään tuliaisia, vaatteita tai mitään sellasia miettiä...on nimittäin ihan täysin suomen hinnoissa, jotkut jopa kalliimpiakin...MUTTA syöminen ja varsinkin juominen on halvempaa...juuri tulin Agia Napasta ja siellä illalla baareissa juominen on halpaa jos haluaa...parhaimmillaan saimme drinkkejä (ihan mikä vain) 1 punnalla (eli 2€:lla), mutta muutenkin drinksujen hinnat pyöri jossain 1-3punnan tienoilla..mutta yleisesti me kaverini kanssa maksoimme drinkeistä sellaisen nelisen euroa ja huom. korkeintaan! (ja aina muuten varmasti saimme "free shotteja".."I give u free three shots and tickest to some nigh club", nuita kyllä pyöri paljonkin..ja nuo free shotit oli ihan oikeita juomia, millon tequilaa-millon sex on the beachia...
Syömisestä sitten..noh Agia Napassa saimme ainakin aamupalat syötyä halvasti...kävimme joka aamu hakemassa leipomosta tuoretta leipää joka oli halpaa..kolme leipää maksoi n. 1,5€ ja olivat hyviä...Ravintoissa syöminen riippui ihan paikasta..oli esmes Pizza Inn paikka jossa sait syödä niiiin paljon kuin vain jaksoit ja maksoit tästä lystistä n.5€...Kiinalaisessa kun söimme alkusalaatin ja todella maukkaan ruuan ja juoman maksoi n. 8€...että eipä ne hinnat mitenkään niin kamalia ole...
Paikkana Kypros on ihana...okei ei ehkä tiukkapipojen paikka..ei todellakaan ittessään...siellä on paljon nuoria ja myöskin jonkun verran lapsiperheitä..mutta minä- nuori olen- suosittelen todellakin paikkaa..itse ihan varmasti vielä sinne menen uudelleen ja uudelleen..rannat aivan unelmallisia, ihmiset ihania ja ilmapiiri koko paikassa jotenkin niin ihana :-) siinäpä pikkusen kertomusta kyproksesta kun edellä yksi niin paikkaa haukkui..noh toisaalta toiset tykkää toiset ei!Jos kaipaat jotakin ilmaiseksi tai sikahalvalla, älä matkusta! Mene halpahalliin pyörimään ja katsele kauniita matkavideoita telkusta! Älytöntä käsitellä matkakohteiden "hyvyyttä" kaljan hinnan perusteella. Olimme Pafoksessa vuosi sitten, enkä edes tiedä mitä kalja maksoi, pärjättiin vedellä! Ruokaa sai samaan hintaan kuin Suomessakin, ja vaatteet oli mukana! Aivan ihana matka, lähtisin tosi mielelläni uudestaan, ellen haluaisi nähdä muitakin paikkoja, Malta, Kreeta jne. Kyproksen merestä ja taivaasta maksoin mielelläni sen mitä se maksoi!
- Muukalainen
Kyllähän asia on niin ,et vuokrasin Skootterin 125m2 Kyprokselta... Listahinta oli 250 puntaa kahex viikoks =)
Enkä kinanu kun puoltuntia ja sain sen 70 punnal kahex viikkoo.
Saahan sitä tyhmä maksaa mitä haluaa!!!!!
Mä en kyl valita et se mikään äly kallis maa olis iha suomen tasoa,mut jos ei perse kestä ni mee Thaimaahan,itke sit lentolippujen hintaa tai mee kumiveneellä :) - Muukalainen
Niin,että missä sademetsässä sä oot ne 200 maata samonnu????
(oikeen täytyy miettiä et missä sä oot käyny mis ei olis turisti lisiä)
Kyllähän se on,niin et lähinpaikka suomesta taitaa olla Tallinna missä turistilisät alkaa paukkuu,jos et oo käyny viel Eestis,venäjällä,Espanjassa,Italiassa,thaimaassa en jaksa luetella.... =) ni suosittelen,et kokeilet joskus ,ei tartte parkuu täällä enää =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453