Kävin juuri Tukholmassa Silja Serenadella. Hytti (B) oli hyvä ja siellä oli jopa valmiina lapsen sänky odottamassa ilman pyytämättä:) Hyvää palvelua! Ostimme bussiliput valmiiksi Siljan bussiin keskustaan, mutta kannattaa sitten varautua, jos olette sinne ainakin näin hiihtolomien aikaan menossa, että joudutte jonottaan bussiin pääsyä! Me päästiin vasta kolmanteen bussiin eli odotimme varmaan kolme varttia! Jono oli valtava! Jos olisin tiennyt, olisin ostanut metroon etukäteen sarjaliput. Pois päästiin hyvin, kun tultiin ajoissa jo jonoon ennen keskustasta lähtöä. Isotkin rattaat mahtuu hyvin bussin tavaratilaan.Ihan hyvä reissu. Se jäi vähän harmittamaan, kun vanhemmat (jotkut) ei yhtään kiellä lapsiaan juoksemasta/meluamasta myöhään illalla/yöllä hyttikäytävissä. Me saimme naapuriksemme kaksi tällaista perhettä, tuttavia keskenään, joissa 5 tenavaa huusi, juoksi pitkin käytäviä yöllä kahteentoista asti. Voisi ajatella vähän, että joku haluaa mahdollisesti nukkua ja kun itselläkin oli pieni lapsi 1 v 8 kk mukana ja hänet piti saada nukkumaan. Ymmärrän, että lapsilla on hauskaa laivalla, mutta voisi vanhemmat silti vähän kieltää. Itse olen ainakin näin tehnyt (kolmen äiti)...
Vastaukset 4
- ...
pahimmassa tapauksessa seisot keskustaan saakka talvitamineet päällä kuumassa bussissa ja pelkäät pyörtyväsi. Eikä tarvitse olla edes talvilomaviikko. Surkeata palvelua. Seuraava matka on varattu Vikingille, saa nähdä minkälaista on meno laivalla.
- Ruotsissa
Joten ota takki pois kun istut, ei tule kuuma.
- monet kerrat
Ruotsissa kirjoitti:
Joten ota takki pois kun istut, ei tule kuuma.
saa tai ei.
- metrolla helposti
Ihan turhaan jonottaa ja vielä maksa bussia, toisaan metrolla pääsee paljon kätevämmin.
Jos tallinkin bussi olisi ilmainen, vielä jotenkin tajuaisi.
samaa mieltä tosiaan tuosta, miksi vanhemmat ei vahdi lapsiaan ja kiellä?
ikäväksi meni mm fridayssa ruokailu viime lauantaina (siinä keskustassa kuninkaanpuistossa). Viereisessä pöydässä oli toinen lapsiperhe suomesta ja vanhemmat vaan tyynesti istui ja joi olutta kun lapset heitteli ranskalaisia ja kurkkuja pöydässä ja jopa muihin pöytiin! Törkeää käytöstä. Ystävällisesti huomautuin kun peruna lensi puserolleni, ja arvata saattaa mitä fiksu isi sanoi? Jeps, kotimaisia voimasanoja.
Junttilasta on väkeä ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371481Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2841060Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94824Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68782Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48733- 110629
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27595Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49555Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48475Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32444
- 32439
- 77422
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381