Kävin juuri Tukholmassa Silja Serenadella. Hytti (B) oli hyvä ja siellä oli jopa valmiina lapsen sänky odottamassa ilman pyytämättä:) Hyvää palvelua! Ostimme bussiliput valmiiksi Siljan bussiin keskustaan, mutta kannattaa sitten varautua, jos olette sinne ainakin näin hiihtolomien aikaan menossa, että joudutte jonottaan bussiin pääsyä! Me päästiin vasta kolmanteen bussiin eli odotimme varmaan kolme varttia! Jono oli valtava! Jos olisin tiennyt, olisin ostanut metroon etukäteen sarjaliput. Pois päästiin hyvin, kun tultiin ajoissa jo jonoon ennen keskustasta lähtöä. Isotkin rattaat mahtuu hyvin bussin tavaratilaan.Ihan hyvä reissu. Se jäi vähän harmittamaan, kun vanhemmat (jotkut) ei yhtään kiellä lapsiaan juoksemasta/meluamasta myöhään illalla/yöllä hyttikäytävissä. Me saimme naapuriksemme kaksi tällaista perhettä, tuttavia keskenään, joissa 5 tenavaa huusi, juoksi pitkin käytäviä yöllä kahteentoista asti. Voisi ajatella vähän, että joku haluaa mahdollisesti nukkua ja kun itselläkin oli pieni lapsi 1 v 8 kk mukana ja hänet piti saada nukkumaan. Ymmärrän, että lapsilla on hauskaa laivalla, mutta voisi vanhemmat silti vähän kieltää. Itse olen ainakin näin tehnyt (kolmen äiti)...
Siljalla Tukholmassa
4
908
Vastaukset
- ...
pahimmassa tapauksessa seisot keskustaan saakka talvitamineet päällä kuumassa bussissa ja pelkäät pyörtyväsi. Eikä tarvitse olla edes talvilomaviikko. Surkeata palvelua. Seuraava matka on varattu Vikingille, saa nähdä minkälaista on meno laivalla.
- Ruotsissa
Joten ota takki pois kun istut, ei tule kuuma.
- monet kerrat
Ruotsissa kirjoitti:
Joten ota takki pois kun istut, ei tule kuuma.
saa tai ei.
- metrolla helposti
Ihan turhaan jonottaa ja vielä maksa bussia, toisaan metrolla pääsee paljon kätevämmin.
Jos tallinkin bussi olisi ilmainen, vielä jotenkin tajuaisi.
samaa mieltä tosiaan tuosta, miksi vanhemmat ei vahdi lapsiaan ja kiellä?
ikäväksi meni mm fridayssa ruokailu viime lauantaina (siinä keskustassa kuninkaanpuistossa). Viereisessä pöydässä oli toinen lapsiperhe suomesta ja vanhemmat vaan tyynesti istui ja joi olutta kun lapset heitteli ranskalaisia ja kurkkuja pöydässä ja jopa muihin pöytiin! Törkeää käytöstä. Ystävällisesti huomautuin kun peruna lensi puserolleni, ja arvata saattaa mitä fiksu isi sanoi? Jeps, kotimaisia voimasanoja.
Junttilasta on väkeä ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818