tästä voisi varmaan aloittaa uuden aiheen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000005&conference=4500000000001954&posting=22000000033098320
eli onko jollakin samanlaisia kokemuksia, että proffa istuu aineiston päällä kuukausia vaikka otoksen muodostamisestakin on jo suunnitelmat valmiina? hatuttaa vaan niin vietävästi kun hommat ei etene. haluaako ne pitää mut täällä vaan palkollisena opettajana monta vuotta? pikkuhiljaa pitäs alkaa tuleen sitä paperia ulos kun jo kohta 2 vuotta mennyt eikä mitään oo tapahtunu sillä rintamalla. eikä se proffa tiedä mistään mitään kun menen kerta toisensa jälkeen ainestoa karhuamaan. aina joutuu alusta asti selostaan et mitä mä tutkin. pitäis sen jo tietää. useamman kerran jo antanut jonkun välivaiheen jonka olen tehnyt 1-2 päivässä ja sitten taas odotellaan se 1-1,5 kk. sitten sama alusta: "mitä tutkit?"
aineistoa odotellessa
jannutäälvaan
0
274
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897