Olen ajatellut mennä silmäleikkaukseen( miinusta kahden luokkaa molemmissa silmissä). Onko tietoa kummassa on uudempi kone? Medilaser ainakin mainostaa, että sillä olisi. Siellä olisi hintakin vähän edullisempi kuin mehiläisessä. Haluaisin tietää kokemuksista kyseisistä paikoista.
Medilaser Espoo vai Mehiläinen Helsinki?
7
5028
Vastaukset
- mene
Sulla on just melko sopiva likinäköisyys, niin että kun tulet ikänäköiseksi, näet lukea ilman laseja. Ota se ainakin huomioon.
- OMG!
Mikä siinä uudemmassa koneessa kiinnostaa? Ei mitään relevanssia tulosten kannalta.
Landwind oli uudempi auto kuin vaikka edellinen CR-V. Oliko parempi?
Voi että kun teitä likinäköisiä viedään kuin pässiä narussa, mainosmiehet pääsee pitkille provikkareissuille kun tekevät noin hyvää jälkeä.- itse menen eiraan
Tavallisessa LASIK-leikkauksessa ei varmasti ole väliä kumpaan paikkaan menee, mutta jos haluat uudemmalla systeemillä tehtävän FEMTOLASIK-leikkauksen, niin sitten täytyy mennä Mehiläiseen tai Eiran sairaalaan. Espoossa ei niitä tehdä.
- WTF2!
itse menen eiraan kirjoitti:
Tavallisessa LASIK-leikkauksessa ei varmasti ole väliä kumpaan paikkaan menee, mutta jos haluat uudemmalla systeemillä tehtävän FEMTOLASIK-leikkauksen, niin sitten täytyy mennä Mehiläiseen tai Eiran sairaalaan. Espoossa ei niitä tehdä.
Ja miksi pitäisi sitten haluta taas sitä uusinta eli femtoa? Haavan sekin tekee. Sama pyörä pyörii näissä jutuissa, "missä uusin", ikäänkuin sillä olisi yhtään mitään väliä tai että millään muulla ei olisi väliä, asiat ihan päinvastoin. Kyllä taas pitäisi puuttua terveyspalveluiden markkinointiin, maallikot jahtaa aivan vääriä asioita MAINOSmiesten harhauttamina.
- kaveri menossa
Työkaveri on menossa lauttasaareen, intralasikiin joka on myös uutta.
- Jukka
Minä lähetin viikko sitten (22.2.) Espoon Medilaseriin sähköpostia leikkauksesta, kun mietitytti että pitäisikö käydä siellä vai olisiko syytä mennä Eiraan Femtosecondiin.
Sieltä tuli vastaus erittäin nopeasti yksikön vastaavalta optikolta, joka kertoi ettei "normaalin" Lasik- ja FemtoLasik-leikkauksen lopputuloksien välillä ole tällä hetkellä kuin teoreettinen ero. Luulisi ettei tuohon ollut sisällytetty mitään myyntipuhetta, koska Eiran silmälaseryksikkö kuuluu samaan Medilaser-ketjuun, ja olisivat varmaan ohjanneet sinne selkeästi kalliimpaan leikkaukseen jos haluaisivat vaan rahat pois.
Samassa viestissä ko. optikko tuli maininneeksi, että Medilaser Espoon laser-laitteisto on tällä hetkellä Suomen toiseksi uusin, uudempi löytyy ainoastaan Kuopion Medilaserista. - silmälasitkunniaan
en voi suositella missään nimessä medilaser espoon smile leikkausta, kävin siellä n. 2 kk sitten ja vieläkin silmät ovat sumeessa vrt. silmälaseihin...
suosittelen harkitsemaan vakavasti pitämään rillit päässä....
toivottavasti selkenee vielä tästä tai muuten olen todella pettynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424320
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384079- 643736
- 893576
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252636
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344