esim. Humax 9200 -malliin, ko. mallissa ohjelmia pystyy siirtelemään kätevästi medialinker ohjelmalla ulkoiselle kovalevylle ja takaisin kun välissä on tietokone MUTTA onnistuisiko homma kun pelkän ulkoisen kovalevyn kytkee USB porttiin, tarvitsisin USB B-B johdon että asia selviäisi, mutta en turhaan sitä hanki JOS homma ei onnistu. Periaatteessahan homma pelaa, ja ongelmana on lähinnä miten niitä kovon tiedostoja pääsee ohjaamaan???? Pääseekö niitä.
Ulkoinen kovalevy digiboxiin
4
1215
Vastaukset
Boksissa ei ole ohjelmistoa ulkoisen kiintolevyn hallintaan.
- saat siirrettyä
PC:lle kopsatut ohjelmat takaisin boxiin ???
Kerro ihmeessä miten onnistuu ????- aloittaja
Onko sinulla sitten sama laite? Eli Humax PVR-9200T.
Hyvin minulla siirtyvät ohjelmat edestakaisin, eli myös takaisin digiboxiin tietokoneelta (tai sen ulkoiselta kovalevyltä - mutta sama asia), ainakin XP:llä Media e linker 2.5:llä se onnistuu vallan mainiosti! No problem. - on mullakin
aloittaja kirjoitti:
Onko sinulla sitten sama laite? Eli Humax PVR-9200T.
Hyvin minulla siirtyvät ohjelmat edestakaisin, eli myös takaisin digiboxiin tietokoneelta (tai sen ulkoiselta kovalevyltä - mutta sama asia), ainakin XP:llä Media e linker 2.5:llä se onnistuu vallan mainiosti! No problem.Pitänee kokeilla, tähän asti on ollut se käsitys, että leffat ei siirry takaisin boxiin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151