Minolta Dynax 4 + 2000xi

Kamerafani

Eli sopiiko 2000xi salama Dynax 4:een? Manuaali sanoo, että X-sarjan salamat ei käy, joten tarkoittaako se myös xi:tä?

1

3450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos saa kiinni

> Eli sopiiko 2000xi salama Dynax 4:een?

Pitäisi sopia, jos salamakenkä on samanlainen.

> Manuaali sanoo, että X-sarjan salamat ei käy, joten tarkoittaako se myös xi:tä?

Tuo voisi tarkoittaa ensimmäisille Dynax -sarjan kameroille (7000 ja 9000 ilman pikku i:tä mallimerkinnän perässä) tehtyjä salamalaitteita, joissa (kuten noissa kameroissakin) on vielä vanhanmallinen "standardikenkä".

Eli kaikki Minoltan omalla kengällä varustetut kelpaa kaikille filmijärkkäreille, joihin ne saa fyysisesti kiinni.

Digijärkkäreillä on enemmän rajoituksia. Niiden salama-automatiikka toimii vain ADIa tukevien salamalaitteiden kanssa (kaikki mallit, joiden tyyppimerkinnässä on D)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2199
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      187
      1089
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      98
      932
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      385
      888
    5. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      781
    6. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      769
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      55
      750
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      84
      743
    9. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      51
      703
    10. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      236
      693
    Aihe