Mitä ruokaa rotkulle?

rottis

Mitä ruokaa suosittelette/annatte rotikoillenne?

8

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä syötetään koko sakille Jahti&Vahti energia. Miusta ainakin hyvä ja halpa ruoka :)

      • heptsuuuu

        meillä syödään jahti & vahtia. todettu hyväksi.


    • piipero1

      se kasvattaja anna ohjeita ja häneltä voi varmaan kysellä jos on muitakin ongelmia

      • ..näin:

        Meillä ensimmäisellä rotkulla eläinsuojeluyhdistykseltä ostettua nappulaa (erittäin lihaisa ja ravitseva) nyt kun pentu on tullut taloon ja ""kasvattaja"" syöttänyt kaupasta ostettua luppa/friskies mömmöä, niin nyt Hill's:n Puppy Large Breed'ä vatsan tasapainottamiseen ja ikää lisää tullessa siirrytään etiäppäin :)


    • viimevuonna

      royal caninin Breed rottweiler adult ruokaan, ja olemme sen havainneet hyväksi. Pentuna syötimme isokokoisien koirien pennuille tarkoitettua giant puppy ruokaa. Onneksi vaihdoimme ajoissa tuota sapuskaa, kun pentu rupesi ontumaan.
      Kasvu oli ruuasta johtuen liian nopeaa.

      • Tontsake

        meinaan minä syötän juuri tota samaa sapuskaa ja neiti on reilun viikon päästä 5kk..onko tuo siis huono valinta?


      • RWU
        Tontsake kirjoitti:

        meinaan minä syötän juuri tota samaa sapuskaa ja neiti on reilun viikon päästä 5kk..onko tuo siis huono valinta?

        Royal Canin adult on tarkoitettu rottweilerin kokoiselle koiralle eikä giant, se on tarkoitettu lähinnä tanskandoggin kokoisille.
        Itse olen syöttänyt parikymmentä vuotta RC:a enkä aio vaihtaa. Ongelmia ei ole ollut kasvun ja luuston kanssa.
        Nuorelle koiralle kannattaa syöttää juniori ruokaa pussin ohjeiden mukaan.

        http://www.royalcanin.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=2&Itemid=2

        http://www.royalcanin.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=160&Itemid=1054


      • Tontsake
        RWU kirjoitti:

        Royal Canin adult on tarkoitettu rottweilerin kokoiselle koiralle eikä giant, se on tarkoitettu lähinnä tanskandoggin kokoisille.
        Itse olen syöttänyt parikymmentä vuotta RC:a enkä aio vaihtaa. Ongelmia ei ole ollut kasvun ja luuston kanssa.
        Nuorelle koiralle kannattaa syöttää juniori ruokaa pussin ohjeiden mukaan.

        http://www.royalcanin.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=2&Itemid=2

        http://www.royalcanin.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=160&Itemid=1054

        eläinkauppias tosisaan väitti et tuo on parasta ja monet muutkin ovat olleet sitä mieltä mutta itse olen epäröinyt kyllä että eihän tuo mikää JÄTTI koira ole,mutta kiitos vielä!!--->oikeaa sapuskaa ostamaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe