mikä mopo

mikä mopo

eli olisin ostamassa mopoo kun oon jo 15 nii onko se aprilia SX 50 Supermotard hyvä kun oon ajatellu sitä et sen vois ostaa nii kokemuksia aprilia sx 50 supermotardin omisajat mitä hyvää ja mitä miinusta kertokaa nii tiiän ostaa oikee ja mistä sais vähän halvemmalla kun uutena se on joku 3200 euroo että sellasta

3

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepposko

osta aprilia rx 50

• surkeeta

Osta 05 tai vanhempi RX. Tai sitten et osta uutta "Apriliaa" vaan Derbin.

• Mopo tietäjä

Eli siis en oikeen kannata koko Apriliaa..Yleensä TODELLA korkea mopo ja muutenki aika tussu..Itelläni ei oo ollu mut kamu kans veti 2007 vuode Arilial viime vuonna ja sitte se otti vähä äkkilähdon koulun pihasta ja se keuli vähän ja joku osa petti ja moottori sammu..=D..Joutu menee johonki korjaamolle..En tiiä onko kaikki yhtä surkeita mut se oli ainaki iha surkee..Oon kuullu et ne jokkut on hyviä mut en ny tiiä..Derbi kannattaa mieluummi ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      373
      1729
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1056
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      86
      1029
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe