Meinasin ostaa, mut kun ei lähe käyntiin. Myyjä sano, et tällasii nää Macbookit on. Aika paljon on vikoja monien käyttäjien mielestäkin jos Mac palstaa lukee.
Applen koneis
7
496
Vastaukset
- Mäkkihöperö
Lukekaapa todellakin niitä Mac palstoja, niin huomaatte että ongelmia saa todellakin etsiä. Suurin osa viesteistä on vaihtoa harkitsevien kyselyjä lisätiedoista.
Arvoisa nimimerkki 'ongelmia' tuntuu olevan menekistään ja toimeentulostaan huolestunut PC-kauppias tai muu 'asiantuntija'... - no mikäs
järki niit sit on ostaa. Muutenkin kalliita.
trollausten todistusvoima on negatiivinen. Nämä sekopääväitteet voi siis huoleti kääntää päälaelleen, niin ollaan jo paljon lähempänä totuutta. ;)
- lyödä vetoa
kuinka kauan kestää ennen kuin Repe vastaa. Luulen että arvasivat alle 58 min. Kertanikit ovat todellakin väärin niitä kohtaan jotka esiintyvät täällä oikealla nimellään...
- Osittain
lyödä vetoa kirjoitti:
kuinka kauan kestää ennen kuin Repe vastaa. Luulen että arvasivat alle 58 min. Kertanikit ovat todellakin väärin niitä kohtaan jotka esiintyvät täällä oikealla nimellään...
Mutta voihan toi rapekin käyttää välillä muutakin nimimerkkii. Mistäs sen vois tietää.
meillä it ammattilaisilla on nykyään macit
syystä, että ovat hyviä laadukkaita koneita niin
sen lisäksi tähän uppoaa win ja lin myös tän osx:n kaveriksi (itellä leopard ja vista 64bit)
tosin konetta ei ihan saa 699....
mut ammattikäytössä kandee maksaa laadusta...
:)- no mikäs
firma on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553563- 171882
- 361851
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171681Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251452Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401392- 611349
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221063- 1281055