Meinasin ostaa, mut kun ei lähe käyntiin. Myyjä sano, et tällasii nää Macbookit on. Aika paljon on vikoja monien käyttäjien mielestäkin jos Mac palstaa lukee.
Applen koneis
7
504
Vastaukset
- Mäkkihöperö
Lukekaapa todellakin niitä Mac palstoja, niin huomaatte että ongelmia saa todellakin etsiä. Suurin osa viesteistä on vaihtoa harkitsevien kyselyjä lisätiedoista.
Arvoisa nimimerkki 'ongelmia' tuntuu olevan menekistään ja toimeentulostaan huolestunut PC-kauppias tai muu 'asiantuntija'... - no mikäs
järki niit sit on ostaa. Muutenkin kalliita.
trollausten todistusvoima on negatiivinen. Nämä sekopääväitteet voi siis huoleti kääntää päälaelleen, niin ollaan jo paljon lähempänä totuutta. ;)
- lyödä vetoa
kuinka kauan kestää ennen kuin Repe vastaa. Luulen että arvasivat alle 58 min. Kertanikit ovat todellakin väärin niitä kohtaan jotka esiintyvät täällä oikealla nimellään...
- Osittain
lyödä vetoa kirjoitti:
kuinka kauan kestää ennen kuin Repe vastaa. Luulen että arvasivat alle 58 min. Kertanikit ovat todellakin väärin niitä kohtaan jotka esiintyvät täällä oikealla nimellään...
Mutta voihan toi rapekin käyttää välillä muutakin nimimerkkii. Mistäs sen vois tietää.
meillä it ammattilaisilla on nykyään macit
syystä, että ovat hyviä laadukkaita koneita niin
sen lisäksi tähän uppoaa win ja lin myös tän osx:n kaveriksi (itellä leopard ja vista 64bit)
tosin konetta ei ihan saa 699....
mut ammattikäytössä kandee maksaa laadusta...
:)- no mikäs
firma on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2486237Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.895139KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa164349Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1423113Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123081Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1652594Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,862543Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1741724- 461679
- 681515