Nyt sitten varoituksen sana kaikille jotka käyttää tai kokeilee Amfetamiinia lähiaikoina. Noin muutaman viikon ajan liikkeellä on erittäin vahvaa Norjalaisperäistä ainetta jonka pitoisuus on n.80%, Hämeenlinnan normaaliin 20-30% sijaan. Aineen tuoksu on poikkeuksellisen voimakas ja väri vitivalkoinen, olkaa varovaisia!
Amfetamiini
19
4704
Vastaukset
- Bisse riittää nykyään.
..että jätätte kyseisen aineen kokonaan. Elämän laatu paranee, kunhan vaan pääsee ensiksi tolpilleen. Uskokaa lopettaneitten puheita! Vuorentakana ja Ahvenistolla makaa montussa moni tuttu.
Oma valinta. Vedä jos tykkäät! Tiedäthän sä itse mitä sä teet. Jos et tiedä, olet täysi idiootti.- piirihuorista
jutut ja kirjoittaa jostain muusta
- pyörii !!
piirihuorista kirjoitti:
jutut ja kirjoittaa jostain muusta
piirihuorat siinä hyörii
- Ikävä
Tekis joku täydet sata,niin loppuis laulu.
- Herra arreh
Eli kohta voidaan odottaa etenkin amatööripirinistien joukkokatoa. Hyvä näin ja tyhmyydestä sakotetaan.
- tiedätte kyl
kuulostaa erittäin hyvältä!
hihat heiluun oitis kun sitä ilmaantuun. ollut muutenki vähän niukkaa viime aikoina.- lipa
en kannata huumeita ja jos muutenkin joku tyhmä käyttää huumeita niin vetäköön tätäkin paskaa mitä on liikentees säästää yhteiskunta selvää rahaa kun pääsee käyttäjistä eroon
- +_=
lipa kirjoitti:
en kannata huumeita ja jos muutenkin joku tyhmä käyttää huumeita niin vetäköön tätäkin paskaa mitä on liikentees säästää yhteiskunta selvää rahaa kun pääsee käyttäjistä eroon
tollahan vois tehä rahaa, jatkais vaa itte 20-30% kaikki ois tyytyväisiä ja itsellä tukku seteleitä kourassa!
- gggggggggggg
+_= kirjoitti:
tollahan vois tehä rahaa, jatkais vaa itte 20-30% kaikki ois tyytyväisiä ja itsellä tukku seteleitä kourassa!
soittele kun saat suomes oikeesti 80% käteen siihe normi hintaan....
- tännekin
kerro tännekkin jos löytyy!! on ollut niin hiljasista viimeaikoina et kasikymppinen vois olla extreme!! vai hämeenlinnasta..?
- on on
gggggggggggg kirjoitti:
soittele kun saat suomes oikeesti 80% käteen siihe normi hintaan....
sinnekkin jo tainnut maistua!!! byääh
- joo..
tännekin kirjoitti:
kerro tännekkin jos löytyy!! on ollut niin hiljasista viimeaikoina et kasikymppinen vois olla extreme!! vai hämeenlinnasta..?
taitaa olla itse piirimyyjä kun paskojaan kaupittelee??? kun noi pirihuorat saa edes 2% niin kyllähän sekin tarvii edes kerran käyttää/jatkaa ennen ulosmyyntiä...
- hihq
PIRIBUMP!
- kusetusta
op:n viesti on paskapuhetta ihan selkeesti.
- Saunan taa ja kuula kalloon
Pitäs tulla laki joka sallii huumeiden myyjien teloituksen. Niin paljon kärsimystä ja tuskaa te aiheutatte. Käytätte ihmisten heikkoutta hyväksenne. Teillä ei ole omaatuntoa ja raha on teille jumala. Olette murhaajia ja pirun sukulaisia. Palakaa kuolemanne jälkeen ikuisessa pätsissä.
- minä41
Saunan taa ja kuula kalloon kirjoitti:
Pitäs tulla laki joka sallii huumeiden myyjien teloituksen. Niin paljon kärsimystä ja tuskaa te aiheutatte. Käytätte ihmisten heikkoutta hyväksenne. Teillä ei ole omaatuntoa ja raha on teille jumala. Olette murhaajia ja pirun sukulaisia. Palakaa kuolemanne jälkeen ikuisessa pätsissä.
olen samaa mieltä. miksi kukaan ei viitsi ilmoittaa näistä kaman myyjistä.Kuula kalloon ja hautaan!!!!Ei saa muuta kuin pahaa aikaiseksi tässä yhteiskunnassa.
- jeejee
minä41 kirjoitti:
olen samaa mieltä. miksi kukaan ei viitsi ilmoittaa näistä kaman myyjistä.Kuula kalloon ja hautaan!!!!Ei saa muuta kuin pahaa aikaiseksi tässä yhteiskunnassa.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH eiiiii hajokkaa te noihin vitun itkuparkuvoku viesteihinne! ottakaa ite lainii ja tulkaa sitten kertoo! muistakaa EKA KERTA AINA ILMANEN
- viikonloppuna.
Missä ne on? Katumalla? keskustassa?
- Pibardi Original
Taas rupesi Pibsuli-votakkaa nykimään tuosta takaraivosta, kun niiden pirivosujen perään huudellaan. Millainen luuseri mahtaakaan olla "mies", joka kehtaapi tunkea pikku-lerssinsä narkkariin? Sellainen miekkonenpa tietenkin, jolle ei muilta markkinoilta tuheroa lohkea. Jos joku onneton piriorja tarjoaa tavaraansa maksua vastaan saadakseen lisää vauhtia suoneen, täytyy häneen sekaantuvan olla todella epätoivoinen luhuuseri! Pibardi-tätiä kävi taas rankemman päälle vituittamaan, ja silloinhan ei hyvä heilu. Viittisittekste vai ettekste viittis vaihtaa jo levyä? Vai löytyiskös jostain päin Pibatolle kunnon kokaeunukkia? Pilvitransua? Hepohinaajaa? Hirsimäestä? Torilta? Hälläpyörän vessasta? Mistä? Pibsulin pipari oikein janoaapi kunnon kyytejä! Hepohinaajat esiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751