Sain todella edullisesti Aprilia SR vm.-01 skootterin ja nyt on pieni ongelma. Käynnistyy polkimesta muttei startista, kipinää antaa kyllä. Tulppa,tulpanhattu,akku ja polttoaineet vaihdettu. Variaattori katsottu ja ilmanputsari ym. Missä voi olla vika? Tulppa kastuu aika helposti. ps. kuuluuko öljyvalon palaa, vaikka sitäkin siellä kyllä on..
Vastaukset 5
- liian kylmää
Kaksitahtista skootteria on usein vaikea saaada startilla käyntiin kylmällä ilmalla. Kesällä onnistuu hyvin. Jaksa vaan polkea. Ei vikaa vaan ominaisuus. Lämpimällä taas lähtee.
- tiedosta
sitten voin varmaan lopettaa turhan rassailun.. :)
- lisää
tiedosta kirjoitti:
sitten voin varmaan lopettaa turhan rassailun.. :)
Edellinen omistaja sano että sähköstartti lopetti toimintansa jo viime kesän alussa, mutta toivottavast noiden osien vaihto auttaa asiaa kun pääsee keväällä kokeilemaan..
- tämäolese
lisää kirjoitti:
Edellinen omistaja sano että sähköstartti lopetti toimintansa jo viime kesän alussa, mutta toivottavast noiden osien vaihto auttaa asiaa kun pääsee keväällä kokeilemaan..
huutonetistä ostettu sr? itse kävin tämän katsomassa paikanpäällä ja totesin todelliseksi pommiksi!!!! Puristukset kateissa, alakerrasta menossa laakerit,varin rullat aivan lopussa, samoin hihna.. noh mutta onnea sulle jos jaksat askarrella tän parissa :D hommia kyllä riittää..
- Monsterman8
tämäolese kirjoitti:
huutonetistä ostettu sr? itse kävin tämän katsomassa paikanpäällä ja totesin todelliseksi pommiksi!!!! Puristukset kateissa, alakerrasta menossa laakerit,varin rullat aivan lopussa, samoin hihna.. noh mutta onnea sulle jos jaksat askarrella tän parissa :D hommia kyllä riittää..
Osta uusi, ostin faijan kanssa just uuden Aprilian Heinolasta Westmac liikkeestä.
Siellä edulliset hinnat, jotkut pyytää käytetyistä saman rahan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561334- 26970
- 78827
- 64758
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69734- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131665Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10632Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 85575
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45548- 4542
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �126535Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 92486
- 36465
- 16461
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 36447