Harri-pojalle kunnon selkäsauna!

haba62

juuri tuollaisia hemmoteltuja kakaroita nykyään.. heti jos menestyy jossain niin nöyryys katoaa, pitäisi opettaa nöyryyttä..

7

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvästä

      se selkäsauna pitäisi antaa?
      Harri-poika ei siis yöpynyt hänelle maajoukkueen toimesta varatussa majoitustilassa, vaan järjesti itselleen omatoimisesti paremman yösijan. Hän palasi työhönsä ajoissa ja täysin työkuntoisena. Hänen työssään ei myöskään ollut moittimista. Mitä hän siis tekin väärin? Käyttäytyikö hän mahdollisesti sopimattomasti? Mies on täysi-ikäinen eikä hän ole mahdollisista seurusteluistaan vastuussa kenellekään. Mitään selibaattilupauksia ei tietääkseni ole vielä käytössä missään urheilutoiminnassa.
      Nyt nämä toppatakkimiehet ovat törkeällä tavalla puuttuneet hänen yksityisasioihinsa levittämällä huhuja hänen yksityiselämästään.
      Ainoa esitetty tosiasia on se että hän ei ollut yötään hotellissa vaan tuli töihin toisesta suunnasta. Kaikki muu on pelkkää vihjailua ja panettelua.

      Vähemmästäkin siinä tulee sanottua se mistä itseasiassa on oikeasti kyse.
      Usein näillä urheilureissuilla juuri joukkueen johto on se jota se yöelämä vetää usein pikkutunneille saakka.
      Nuoren miehen ei tarvitse notkua aamuyöhon yökerhoissa tarpeeksi humaltunutta saalista kytäten. Hän etsii seuransa, viettää miellyttävän illan, ehtii vielä nukkuakin, kestää katsella kumppaniaan vielä aamiaispöydässäkin, sopii jatkosta ja palaa virkeänä työnsä pariin.

      Mikä tässä on väärin?

      Ettei vaan olisi se kateus joka ajaa nämä Harrin mainitsemat henkilöt tuollaisiin juoruämmien tekosiin. Harrin lausunnoista voisi päätellä hänen nähneen asian juuri näin.

      Olen itse ollut pitkään urheilun parissa ja tiedän että nämä nuorten "yöretket" kilpailumatkoilla ovat useimmiten aika viattomia verrattuna meidän varttuneempien satunnaisiin toilauksiin.

    • olette

      "Hartsa" On niitä poikia joille äiti vieläkin kuorii perunat, tämmöisiä ressukoita on vielä joitakin nuorisossamme;D

      • itse perunat

        mutta et uskalla hypätä suurestä mäestä. Siihen tarvitaan luonnetta ja taitoa. Ei ainoastaan perunan kuorimisen osaamisella paljon maailmassa pärjäillä.


    • lapsen olla

      Kunhan sille alkaa parta kasvamaan,jospa sitten tulisi järkeäkin.

      T:Matti

      • ulottuvuuksiaan.

        Jokainen nuori haluaa kokeilla uutta. Oli kuitenkin hyvä että meni naisiin, ettei miehiin.
        Sinullakin on varmaan ollut ongelmi ennen partasi kasvua. Vai kasvaako sinulle parta vieläkään?


    • Shara

      Mietis ny vähän, et jos suhun kohdistuis hirveet odotukset niin eikö siitä tulisikin silloin paineita? Ehkäpä Harri Olli halusi vain lieventää niitä paineita menemällä bilettämään kaupungille :>. Hyvä sun on puhua joistain hemmotelluista kakaroista tai selkäsaunoista kun et itse varmastikkaan uskaltaisi hypätä edes viisi kertaa pienemmästä mäestä, vai? Olet kai itsekkin ollut joskus kokeilemisen haluinen nuori.

      • tuloo

        Harrista tuloo vielä kunnon mäkihyppääjä, on vielä kaukana siitä, ei kannattais alkaa pullistelemaan jos muutama hyppy on onnistunut :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe