Hierojalla...

Tiina

Ihanaa, kello oli vähän vaille kolme iltapäivällä ja työpäivä ohi. Pitkästä aikaa pääsen taas hierojalle. Istumatyössä hartiat niin kipeytyvät.
Sammutin tietokoneeni ja lähdin pukuhuoneeseen pikasuihkuun, jotta virkistyisin hieman. Puin päälleni ohuen kesämekon kuuman helteen vuoksi.

Hierojan vastaanotolla ehdin lukea naisten lehtiä jonkin aikaa kunnes kuulin matalaäänisen miehen kutsuvan minua. Ihmettelin, koska olin varannut ajan tutulta hierojalta ja hän oli nainen.
Kävelin kuitenkin sisään huoneeseen ja mies, jolla oli tummat hiukset ja treenattu vartalo, selitti saman tien, että oma hierojani on sairaana, joten hän on paikkaa häntä tämän päivän.

Hän pyysi riisumaan vaatteeni ja käymään makuulle pöydälle. Tilanne oli hieman jännittävä, koska mies oli tuntematon minulle.
Riisuin kuitenkin hameeni ja muistin heti pienet mustat stringit jalassani." Voi ei", ajattelin. Hyppäsin äkkiä verhon takaa pöydälle ja sain pyyhkeen peppuni peitoksi, ennenkuin hän kääntyi. "Ja tavallinen hierontako se nyt oli?", hän kysyi. "Kyllä, ihan normaali, kiitos", vastasin takaisin.
Hän avasi rintaliivini hakaset ja otti rasvapurkin käteensä ja levitti sitä hartioilleni ja selälleni. "Oi kuinka hyvältä tuo tuntuu", sanoin hänelle ja hän hymäili takaisin. Tämä mies kyllä osasi asiansa. Yhtäkkiä tunsin kuinka sormi osui rinnalleni, mutta ajattelin että se oli varmasti vain vahinko. Hän siirtyi alemmas hieromaan alaselkääni ja siirsi pyyhettä alaspäin, jolloin tiesin että hän näki tangan stringeistäni. Peppuni alkoi jostain syystä kihelmöimään, koska hänen kosketuksensa oli kutittavaa. Hänen kämmenensä koski toista pakaraani, joka sai sen värähtämään.
Olin kääntymässä, mutta hän laittoi kätensä suuni päälle ja sanoi shhhh..
Olin ihmeissäni, hieman ehkä peloissani, mutta annoin hänen jatkaa. Hän hieroi nyt molempia pakaroitani ja pilluni alkoi kostua. Hän otti pyyhkeen kokonaan pois päältäni, käänsi minut selälteen ja alkoi hieromaan isoja rintojani. Nännini kovettuivat ja hän huomasi sen. Hän kielellä hellästi nuoli nänninpäätäni, joka värisytti minua. Pilluni kävi kuumana ja toivoin että hän siirtyisi alemmas pian tai räjähtäisin. Toiveeni toteutui. Hän työnsi sormensa sisääni ja hymyili kun huomasi kuinka märkä olen. Liukkaalla sormellaan hän rupesi hieromaan klitoristani, joka tuntui taivaalliselta. Yritin olla hiljaa, mutta se tuntui mahdottomalta ja rupesin voihkimaan, mikä kiihotti hierojaani. Huomasin hänen munansa pullistuneena farkkujen alla ja pyysin häntä tulemaan sisääni. "Ei vielä", hän hymyili ja kumartui nuolemaan märkää pilluani ihanan pehmeällä kielellään. Hän veti minut aivan pöydän reunalle ja polvistui lattialle jotta pystyisi työntämään kielensä minun sisälleni. Tunne oli sanoinkuvaamaton ja aloin tuntea kuinka orgasmi lähestyi hyvää vauhtia. Hän kuitenkin nosti käsillään peppuani ylös ja alkoi nuolemaan reikääni. Se tuntui todella hyvältä. Aloin hieromaan klitoristani samalla kun hän nuoli persettäni..
Enää ei hänen kyrpänsä jaksanut odottaa, vaan hän vapautti ison elimensä tukalista farkuista ja työntyi sisääni valtavalla voimalla ja minun olisi tehnyt mieli huutaa. Hän nai minua nopeaan tahtiin ja minä hieroin klitoristani, jossa orgasmi alkoi tuntua jo.
Huomasin miehen ilmeestä että hän tulee kohta ja hän sanoi että kohta tulee johon vastasin niin minullakin ja sitten hän laukesi sisälleni samaan aikaan kun sain järisyttävän orgasmini!
Hän lysähti hetkeksi päälleni, painoi hellästi suudelman otsalleni, nousi ylös ja laittoi housut takaisn jalkaansa. Itse pukeuduin ja olin jo lähdössä, kunnes hän kysyi"Sama aika ensi viikolla?" Johon hymyilin ja sanoin"Kyllä, tämä hieronta on parempaa kuin oman hierojani."

Mitä piditte?

6

17688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieroja

      todella perseestä!

    • treenattu hieroja

      aikas kiva, voisin kyllä hieroa suakin...jos kiinnostaa, eikun meiliä takaisinpäin...
      terkuin -veepee-

      • SeXy

        ..surkee!!!!


    • Jewell

      ... Entä, jos hierojasi seuraavalla kerralla käyttäisikin joitakin - välineitä ?

      Tosi sexyä luettavaa ! Jatkahan.

      JM

    • jeah

      tätä lisää

    • Keltaruusu

      voiku ois tosi ihana saada itekki tollast hierontaa joltain :D..mutta kukahan sen mulle tekis x)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe