hei! Mitenhän vaikuttaa pääsiäinen aukioloaikoihin(kaupat,ravintolat ym.)? olemme tulossa 17.3 azoreille ja siinähän sitten on perjantai pitkäperjantai ja maanantaikin on pyhäpäivä. Koska mielestäni pääsiäistä vietetään myös azoreilla, ellen ihan väärin muista =) ja ihan tuo sunnuntaikin kiinnostaa, eli onko silloin miten paikat auki? Kiitos =)
aukioloajat
1
1678
Vastaukset
Pienemmät ruokakaupat (M. Costa, SolMar- ostoskeksus) ovat todennäköisesti auki sekä pitkäperjantaina että pääsiäispäivänä.
Keskustan Manteiga-supermercadon aukiololoajat ovat rajoitetummat, sillä kauppa ei ole normaalistikaan auki sunnuntaisin. Mininmerkadojen (minimercado) kohdalla aukioloajat vaihtelevat. Hypermarketit Modelo ja SolMar ovat sunnuntaisin auki klo 13. Minulla ei ole tietoa, että pääsiäinen olisi poikkeus.
Kauppojen aukioloajoista täällä ei yleensä kerrota lehdissä eikä niitä aina ole kaupan ikkunaankaan merkitty, koskaan kaikkien oletetaan ne kokemuksen perusteella tietävän.
Perinteiset ravintolat ovat Ponta Delgadassa rajoitetusti auki sunnuntaisin normaalistikin. Parque Atlantico- ja SolMar osotoskeskusten ruokapaikat ovat todennäköisesti avoinna sekä pitkäperjantaina että pääsiäissunnuntaina.
Yleensä aina jotakin ruokaa saa ulkona, jopa joulupäivänäkin, sillä ravintoloita on eri tyyppisiä, joten todennäköisesti ongelmaa ei tule.
Pääsiäisen jälkeinen maanantai on Portugalissa arkipäivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850