Kyseinen näyttelijä esiintyy kolmessa kotimaisessa sarjassa ja esittää kaikissa alkoholisoitunutta äitiä jolla viina ajaa aina lasten ohi.
Liekö sattumaa......
Marika Parkkomäki
14
8860
Vastaukset
- fiktiota
Sun logiikalla Åke Lindmankin on ihan kaamee roisto. Mitenköhän se saa olla vapaana?
- nuorihonda
Aika usein näyttelijät on samanlaisissa rooleissa.Eiköhän olisi työn kannalta kivempaa tehdä erilaisia rooleja.Helposti leimautuu pahikseksi, humpuksu tai juopoksi.
Kiinnitin Parkkomäen kohdalla samaan asiaan huomioni.Muutenkin on irvokasta kun samat näyttelijät pyörii kaikeniltaa telkkarissa.
Uusia kykyjä esille. - Umu
nuorihonda kirjoitti:
Aika usein näyttelijät on samanlaisissa rooleissa.Eiköhän olisi työn kannalta kivempaa tehdä erilaisia rooleja.Helposti leimautuu pahikseksi, humpuksu tai juopoksi.
Kiinnitin Parkkomäen kohdalla samaan asiaan huomioni.Muutenkin on irvokasta kun samat näyttelijät pyörii kaikeniltaa telkkarissa.
Uusia kykyjä esille."-Ruotsinkielisen näyttelijän on vaikeampi päästä esiin kuin suomenkielisen, koska julkkikseksi tulo tapahtuu nykyisin pääasiassa television välityksellä. Ehkä tekijät pelkäävät ottaa ruotsinkielistä näyttelijää, josta ei tiedä, osaako hän puhua kunnolla, arvelee Parkkomäki, jonka oma äidinkieli on suomi. Ruotsin hän oppi kuitenkin jo lapsena asuessaan ensimmäiset 11 elinvuottaan Ruotsissa.
Parkkomäki sanoo toisaalta olevansa tyytyväinen siitä, ettei häntä "löydetty" televisiosarjaan heti valmistumisensa jälkeen.
-Näyttelijöitä laitetaan aika nopeasti fakkiin tv-roolien perusteella. Nyt olen ainakin saanut tehdä vaikka minkälaisia osia.
Julkisuus sinänsä ei ole Parkkomäelle mikään peikko.
-Tv-julkisuudella saadaan julkisuutta ja katsojia myös teattereille. Jos Angelan roolin ansiosta on mahdollista saada lisää katsojia suomenruotsalaiselle teatterille, en pane sitä pahakseni."
(TS 16.1.1999)
Eli eipä pelkkien tv-roolien perusteella kannata näyttelijää arvioida. :)
- tunnussävel
Esittääkö tää Marika Parkkomäki tuon Harvoin Tarjolla -sarjan tunnarin?
- sen laulaa
Elisa Korjus.
- Korjailija
sen laulaa kirjoitti:
Elisa Korjus.
Miliza Korjus? Siis ei Eliza, vaan Milisa. Muistaakseni jotain sukua Tapio Korjukselle.
- erkkimerk
ei ole mikään mairitteleva rooli hällä missään niistä sarjoista.
- olla.....
omana itsenään.
- inhimillinen tekijä
ohjelmassa ja myönsi jopa toimittajalle juovansa viiniä,elikkäs siinäkin viitattiin myös yksityiselämässä olevaan jonkintasoiseen alkoholiongelmaan.
Tässä ohjelmassa Marika myös kertoi sisäisestä rikkinäisyydestään mikä johtuu hänen siirtolaisuudestaan.
Mukava ja lahjakas tyttö, voimia hänelle selviytymiseen.- juo useimmat suomalaiset
Jotenkin kuulostaa, että tavikset TV-katsojat/tällepalstalle kirjoittelijat näkevät ylidramaattisia merkkejä ja oireita kaikissa julkkisten tai näyttelijöiden tekemisisssä ja sanomisissa..
Jos joku herkänoloinen näyttelijätär sanoo ottavansa joskus viiniä, eikö sitä samaa tee noin.2.5 miljoonaa suomalaista? Ilman että tarttee olla erityistä ongelmaa asian suhteen.
Mutta kyllä, Marika Parkkomäki on hyvä ja lahjakas näyttelijä, jolle mitä parhainta jatkoa!
- päin ruotsia
Marikan vanhemmat ovat olleet silloin kun hän syntyi? Jos joku tietää niin kiitos. Omia sukulaisia ollut kanssa ruotsissa ja ei heillä ole sieltä huonoja muistoja tai siis sellaisia, että olisi ollut toisen luokan kansalainen, jota pitää hävetä.
- Anonyymi
Taas tuli uusintana sarja alusta alkaen ja palautti samalla mieleen Parkkomäen samankaltaiset roolit. Kyllä, hän viittasi keskusteluohjelmassa jonkinasteiseen alkoholiongelmaan taannoin. Se voisi selittää sitä, että hän niin uskottavasti 'osaa eläytyä' siihen kaappitissuttelijan maailmaan, niin ilmein, elein kuin äänenpainoinkin. Toki näyttelijän tuleekin kyetä asettumaan erilaisiin rooleihin, mutta tässä Parkkomäen päihdeongelmaisten roolien omaksumisessa on kieltämättä erityistä uskottavuutta, jotain voimakasta omakohtaisuuden tuntua...
- Anonyymi
Kiinnitin kans huomiota hänen hyvin tehtyyn roolisuoritukseensa. Mitähän tekee nykyisin...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnitin kans huomiota hänen hyvin tehtyyn roolisuoritukseensa. Mitähän tekee nykyisin...?
No eiköhän nainen hoida leipätyötään näyttelemistä ihan kunnialla edelleen, huolimatta tuosta orastavasta päihdeongelmasta. Kyllähän ihminen pystyy tissuttelemaan ja silti suoriutumaan töistään...ainakin aika monella alalla ja näytteleminen kuulunee niihin. Eikö Marikaa oo tästä oiva esimerkki? Lasin kallistus lienee kuvioon kuuluvaa, mutta roolit hoituu kumminkin upeesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569