Turhia ostoksia..

ruususuu

Itse huomaan ostelevani huulipunia jatkuvasti,on tarjouksessa tai tämäpä näyttää hyvältä,kokeiltuani.

Niitä on joka laukussa,taskuissa,väliin ei löydy ainuttakaan ja juuri se tärkeä on hukassa.

Samoin on hius soljet ja nipsut ja napsut.Saippuoita löytyy liinavaatekaapista,laitan sinne ostettuani,antavat mukavan tuoksun.Ja mausteisiin sorrun,ulkomailta on monet pussukat tuotu jotka sitten lentää roskiin vuosien päästä...
Sukkia,kaikenlaisia,on villasukkaa,töppöstä,niinkuin ei yksi pari riitäis! Ja kortteja,plaraan aina korttitelineitä,niitä on jokaiselle valmiiksi ostettuna.
Mikä on sinun "heikkoutesi" tai innostuksesi?

14

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namisuku

...kuulostaa=)
      Tällä hetkellä "Heikkouteni" ovat MessinkiEsineet, joita keräilen ja sitten ne TuoksuVedet (lue hajuvedet)=)

• Neiti Saamaton

aikoinaan oli jäätelökone. Sitä ei tullut monta kertaa käytettyä ja jäi sitten ex:lle eron yhteydessä. Aika vähän tulee shoppailtua. Kuvittelin sen johtuvan siitä, että työttömänä ollessani ei ollut varaa, mutta nyt työssäkäyvänäkin tulee harkittua tarkkaan mitä ostaa kun inhoan sitä rojukasaa, jota vuosien varrella oli kertynyt ja josta muuton yhteydessä pääsin eroon. Nykyisin mietin hyvin tarkkaan mitä hankin, jottei tule sijoitteluongelmia ja asuntokin on niin pieni, ettei sinne paljon mahdu. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään turhaa. Mutta jos pitäisi sanoa mikä on turhin ostos minkä viimeksi olen tehnyt niin toissapäiväinen suklaamuna olisi saanut jäädä ostamatta. Se on jo syöty ja "kuopattu".

• halvalla käytetyn

Työpaikan. Sellaisen josta itse tykkäisin. Istuis kuin hanska käteen. Kilpailuviettini heräis ja näyttäisin minun aikatauluuni sopivasti kuinka onni kääntyis. "Seljältään kyljelleen."

• Hassahtanut harhapää

Mikään mikä tuottaa sinulle mielihyvää ei ole turhaa ei ole turhaa. Minulla laukut, kengät ja korut. Kellot mitä suuresti ihmettelen miksi? En edes pidä ajasta. Menee joko liian lujaa tai hitaasti tai seisoo. Vaikeeta on elämä. siinä onkin perikunnaklla ihmettelemistä kun katselevat,"mitä se mutsi oikein ajatteli, missähän se tuotakin olisi käyttänyt?"

• Ja vaika ei itsekään usko, että on tarpeellinen kapine tmv, niin se voi olla jollekin hyödyksi.

Kerronpa aivan tästä lähiajalta tosi jutun, kun jossain ketjussa kyseltiin mitä turhakkeita kukin omistaa.

Joku kertoi vohveliraudasta, joka seisoo turhan panttina kaapissa.

Sillekin löytyi tarkoitus 'toista kautta'!

Vaimo oli naapurikaupungissa kauppareisulla, vohveliraudasta tuli heti mieliteko, ja tiesin, että meidänkin kaapista sellainen löytyy, joten soitin vaimolle, mitäs jos tänää herkuteltais ja syötäis pitkästä aikaa vohveleita.

Hän 'vähän' ihmetteli, mistä vohvelit tuli mieleen!
        Toi kuitenkin mansikoita ja vanilijajäätelöä, joten ei ollut aivan minulle tuntemattoman henkilön vohvelirauta yhtää turha väline!

Unohtui silloin kiittäminen, mutta jos hän sattuu tämän lukemaan, niin suur kiitos sinulle, joka omistit turhakkeen, tarpeettoman vohveliraudan; Kiitos!:))

• Ovat heikkouteni

Vaikka olen missä kaupassa, unohdan aina itseni ja omat tarpeeni. Näen vain tavarat, joita minun jo aikuiset lapseni tarvitsisivat.

• Anskuliini

mitään turhaa.
      Kukat on mun heikkous, vaikka olen pitkiä aikoja pois kotoa, en silti malta olla ostamatta niitä.

• ostokset ovat minulle, kuin nukkuminen poikamiehelle?

Tuntuu aina että laittaisin rahaa pankkiin, kun turhaa ja tarpeetonta ostan!:)

Selittämään en pysty, mutta sanotaan, että jos ei totta toinen puoli, niin ainakin 'siteeksi'.:)

• Voi voi!!!
      Kaapissani on kasoittain toinen toistaan ihanampia villalankoja! Näkisittepä vaan! Enkä pääse yhdestäkään kaupasta ulos niin ettenkö kävisi lankahyllyllä! Ja melkein aina sieltä jotain mukaan lähtee Harrastan kyllä käsitöitä mutta enemmän ostan lankoja kuin kerkiän niitä neuloa. Neule lehdet ovat myös sellsisia että on välillä ihan pakko ostaa. Onhan niistäkin toki hyötyä mutta kyllä vähempikin riittäisi.

• pirkanmaan nainen

Puseroita tulee ostettua liikaa, mutta kun niin tykkään niin ostan!Ja huulipunien ystävä olen, mutta käytän kyllä loppuun, ja loput kaivan huulipuna siveltimellä loppuun. loppujen lopuksi olen aika nuuka.

• Ryytilä

Ne langat haisee villalle, ne on pehmeitä ihania. Kesät ostelen ja talvet kudon. On ne niin ihania.
        Lankoja ihania.

• RosaLiiin

...niin on täälläkin, villalankoja, ja muitakin lankoja ja kauheat kasat ihania ideoita joita niistä teen...sitten joskus...ehkä ensi syksynä..tai...

Lisäksi kankaita, tilkkuilija ostaa kaiken maailman suikaleita, jos vaan on kaunista ja ihanaa...isompia paloja jos halvalla saan...tästä voisi tehdä veljen lapselle vaikka sitä ja tätä... niin voisi...ehkä joskus...kun ei vaan ehtisi kasvaa ulos suunnitelmistani ennen kuin...

• ottaa mukaan  

saippuoita ja shampoita ja ompelutarvikkeita hotellihuoneista. Aina kuvittelen, että niillä on käyttöä kotona, tai ainakin matkalla, jos ei olekaan hotellin varustuksessa niitä, vaan aina tähän mennessä on ollut ja varastot kotona vain kasvavat. Pientä saippuapalaa olisi ikävä käyttää ja shampoopullon sisältä vaikuttaa kovin niukalta. Ja kun nappi irtoaa, kaivan esille vanhan ompelupussin, en niitä lukuisia hotellien pakkauksia.

• Pidän vanhoista ja kauniista esineistä. Niitä näkyy olevan vähän liikaa. Joku tuoli-innostuskin on joskus vallannut. Kaksi keinutuolia tässä talossa on liikaa kun ei kumpaakaan edes kukaan käytä.
      Tästä koneelta näen kolme lasivitriiniä. Taitaa olla nekin aika täynnä.

Vaatteita, meikkejä, hiussolkia yms. on nyt sopivasti. Puolet vaatteista voisi antaa kuitenkin pois kun tulee käytettyä liikaa niitä samoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2311
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1772
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1450
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1437
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      248
      1406
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1242
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      370
      1195
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      339
      1141
    Aihe