Hei. Olen ajatellut tilata palapelejä Saksasta http://www.puzzle-portal.com/ , ainoa ongelma on kalliit postimaksut: 29,90 € suomeen jos tilaus on alle 175 €. Olen aikeissa tilata 4 palapeliä sieltä yhteensä noin 88€. Onko joku halukas tilaamaan kanssani sieltä, jotta yhteensä tulisi ne 175 €. Mieluiten asuisit Turussa tai sopii jos sitten tavataan vaikka Helsingin keskustassa
palapelit saksasta
9
2679
Vastaukset
- puzzle-portal
Heippa, itse olen kanssa ajatellut tilata sieltä joitakin pelejä. Tiedätkö kuinka tilaus maksetaan, jos ei omista paypalia?
- Nimetön
Visa ja MasterCard käyvät siellä. ei ole ongelma maksaa paypalillä, itse käytin sitä jo monta kertaa
- dfj jh
olisin kanssa kiinnostunut tilaamaan tuolta muutaman palapelin, kun sinne on tullu paljon uusia ihania geddesejä, mutta ongelmana on että en asu turku-helsinki akselilla. meneeköhän 3-4 palapeliä vielä ihan 7,90 postareilla suomen sisällä?! (siis jos et ole vielä ehtinyt tilaamaan)
- Nimetön
En ehtinyt tilata, kun en löytänyt vielä kimppatilaoja. mun tilaus on suunnilleen noin 88€, siis sun palapelit pitäisi maksaa 90€ tai taytyy odottaa lisää halukkaita. 7,90€ maksaa paketti alle 2 kg.
- gsjksj
Nimetön kirjoitti:
En ehtinyt tilata, kun en löytänyt vielä kimppatilaoja. mun tilaus on suunnilleen noin 88€, siis sun palapelit pitäisi maksaa 90€ tai taytyy odottaa lisää halukkaita. 7,90€ maksaa paketti alle 2 kg.
no ihan nuin paljolla en viitsi tilata, eli on vielä odotettava lisähalukkaita!
- Angs
gsjksj kirjoitti:
no ihan nuin paljolla en viitsi tilata, eli on vielä odotettava lisähalukkaita!
voisi osallistua 44 eurolla, jos tilaus ei ole vielä lähtenyt.
- Nimetön
Angs kirjoitti:
voisi osallistua 44 eurolla, jos tilaus ei ole vielä lähtenyt.
Kiva! Pitää kysyä, suostuuko LegoPalikka meidän kanssa:) http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001462&posting=22000000033507835
- Angs
Nimetön kirjoitti:
Kiva! Pitää kysyä, suostuuko LegoPalikka meidän kanssa:) http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001462&posting=22000000033507835
varmaan tilattua kahdestaankin, sain hommattua lisätilaajia, eli osuuteni olisi jossain satasen kieppeillä
- panic_m
Angs kirjoitti:
varmaan tilattua kahdestaankin, sain hommattua lisätilaajia, eli osuuteni olisi jossain satasen kieppeillä
lähetä maili mun sähköpostille [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2499404Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1517695K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1505261Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1514948PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *584660Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1054340Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1284164- 1681968
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91829Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2901631