Onko kenelläkään vinkkejä Buenos Airesiin lähtevälle? Tuottaako pohjoismainen väri ongelmia? Onko syyskuun alku minkälainen aika lähteä? Matkan pituus vajaat kaksi viikkoa. Riittääkö mihinkään? Joku halpa hyvä hostel/hotelli? Kaveri kyllä on paikallisia mutta onko jotain mitä suomalaisena turistina tulisi ottaa huomioon? Odotan matkaa todella innolla.. :)
Buenos Aires
7
1158
Vastaukset
- cameron
mä olin muutamassa hostellissa B.A:ssa pari vuotta sitten. Älä mene Recoletta Yha:n, siellä jostain syystä ruokatarvikkeet tuppaa häviämään. Mutta sit oli viikon verran sellaisessa paikassa kun V&S hostel, se on ihan keskustassa. Löydät sen kyllä kun surffaat jossain hostellihaussa. Ihanan siisti ja kiva paikka. Hintaan kuuluu Light Breakfast- älä turhaan sen varaan laske, se oli kuppi teetä ja 3 marie- keksiä. Iguazu fallseilla ehdit hyvin käydä, bussiasemalta menee tosi hienoja busseja sinne, tosin ne kestää n. 17 tuntia, mut busassa on vessa ja videot jne. maksoi silloin 30- 45 dollaria, mutta nyt varmaan vielä halvempi kun peso ei oo kiinni enää dollarissa. Siellä piäisi nyt olla paljon huokeampaakin nyt, silloin oltiin suomen hinnoissa. Hieno, sellainen eurooppalais tyylinen kaupunki. Siellähän on maailman levein katu 140 m, 5 th Mayo.
Kesä ei ole vielä alkanut siellä, joten seuraa säätiedotuksia. hyvää matkaa...:)- nipsu
Pähkäilen tässä juuri, että pitäiskö tuhlata rahansa lähtemällä tsiikaan valaita (muutaman tunnin lentomatka Trelewiin, kokemuksia kellään?!)vai hengata B.A:ssa. Onko hyväkin yöelämä?
Taidan tosin kallistua valaiden kannalle. Kai sitä kerran kun lähtee noinkin kauas niin pitää kokea mahdollisimman paljon...
Kohta tarttee vissiin ruveta panikoimaan matkatavaroiden takia...
Kiitti. :) - Viidakko
nipsu kirjoitti:
Pähkäilen tässä juuri, että pitäiskö tuhlata rahansa lähtemällä tsiikaan valaita (muutaman tunnin lentomatka Trelewiin, kokemuksia kellään?!)vai hengata B.A:ssa. Onko hyväkin yöelämä?
Taidan tosin kallistua valaiden kannalle. Kai sitä kerran kun lähtee noinkin kauas niin pitää kokea mahdollisimman paljon...
Kohta tarttee vissiin ruveta panikoimaan matkatavaroiden takia...
Kiitti. :)Heh. Minäkin suuntaan tässä kohta valaita pällistämään peninsula Valdesiin. Siellä käyneet ovat niitä nähneet, joten kaipa se on vaivan arvoista. Puerto Madrynistä tourit Valdesiin.
Terveiset Saltasta, Argentina.
http://www.viidakko.com/travel/ - . . .
Viidakko kirjoitti:
Heh. Minäkin suuntaan tässä kohta valaita pällistämään peninsula Valdesiin. Siellä käyneet ovat niitä nähneet, joten kaipa se on vaivan arvoista. Puerto Madrynistä tourit Valdesiin.
Terveiset Saltasta, Argentina.
http://www.viidakko.com/travel/...
- terveys
on kyllä sy.
- Viidakko
Joo, siellä Peninsula Valdesissa oli valaita ja pingviinejä ja hemmetti kaiken näköstä önniäistä paikat pullollaan.
Raportti suoraan paikan päältä:
http://www.viidakko.com/travel/- nipsu
No hitto, mä en nähnyt pingviinejä mutta kaikkia muita öhkömönkijäisiä kyllä. Valaita, delfiinejä, merileijonia ja -elefantteja jne. Oltiin kuin keskellä luontodokumenttia. Todella upeeta!
Kymmenen päivää on todella liian lyhyt aika.
Seuraavalla kerralla koko maa Andeja myöten.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882