Mulla on läpärissä 4000mAh akku. Kulutusmittarin vaeltelee siinä 30-40 watin tienoilla tässä internetin käytössä. Kauanko akun pitäis kestää?
Akun kesto
8
726
Vastaukset
- asdfsrf
tuollaisessa perukäytössä, jos läppäri ei välillä ole valmiustilassa, akun pitäis kestää 1,5-2 t.
- kymysys
Kun akunkestoks on luvattu 2,5 h. Näillä kulutuslukemilla akku kestää 1h 40 min. Uus kone niin kiinnostaa se, että onko akku täystehonen. Ja oma laskupää ei pelaa.
- 1stMacFinn
kymysys kirjoitti:
Kun akunkestoks on luvattu 2,5 h. Näillä kulutuslukemilla akku kestää 1h 40 min. Uus kone niin kiinnostaa se, että onko akku täystehonen. Ja oma laskupää ei pelaa.
Ainahan se on kaksi eri asiaa, luvata ja täyttää.
Tuo 2,5 h voidaan saada ihanneoloissa, kaikki mahdolliset virransäästöt päällä. Sun käytössäs sitten se 1,6 tuntia.
Mun kolmevuotias akkuni kestää vielä normikäyttöä tuon 2,5 tuntia ja virranpihistyksellä 3-3,5h. - kymysys
1stMacFinn kirjoitti:
Ainahan se on kaksi eri asiaa, luvata ja täyttää.
Tuo 2,5 h voidaan saada ihanneoloissa, kaikki mahdolliset virransäästöt päällä. Sun käytössäs sitten se 1,6 tuntia.
Mun kolmevuotias akkuni kestää vielä normikäyttöä tuon 2,5 tuntia ja virranpihistyksellä 3-3,5h.siis akku 4000mAh. Ja virtamittari näyttää n. 35 watin lukemaa. Missäs ajas akku pitäis olla tyhjä.
- että koneessa
kymysys kirjoitti:
siis akku 4000mAh. Ja virtamittari näyttää n. 35 watin lukemaa. Missäs ajas akku pitäis olla tyhjä.
on 12 V / 3 A =36W. 4000mAh=4Ah => 4Ah/3A=1,33 h eli 80 min.
jos 18V/2A silloin 2 h, eli siis korkeintaan 2 h - kymysys
että koneessa kirjoitti:
on 12 V / 3 A =36W. 4000mAh=4Ah => 4Ah/3A=1,33 h eli 80 min.
jos 18V/2A silloin 2 h, eli siis korkeintaan 2 hSittenhän homma stemmaa. Toi 1h 40 min on ok. Täytyy vielä testata virransäästöohjelmalla. Nyt on joku tasapainoitettu.
- ...
mihin vertaa. Koneen asetukset, mitä sovelluksia päällä, kuinka uudet komponentit(uusimmilla virransäästötekniikoilla) jne. jne.
- työkalut
Weppiselailussa Mozilla Firefox terästettynä Flashblock -ohjelmalla on ainakin vanhemmissa mikroissa akkua säästävä ratkaisu. Jotkut sivut on täynnänsä kaikenlaisia Flash-mainoksia, jotka kummasti rasittaa CPU:ta ja sen kautta akkua. Itsellä Flashblock vähensi selvästi läppärin kuumenemista ja puhaltimen pyörimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903064
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672895"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m512847Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332414
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923