Kawasaki 450 Ltd hihnaveto

s.freud

MIllainen pyörä tuo on, kestääkö
hihnavetosessa hihna, muita
ominaisuuksia, yksilö jota mietin
on ajettu 45600 km, pyytävät
liikkeessä 3000 euroa (netto)
siisti päältä, kierroslukumittari ei toimi
vaijeri rikki, startti ei pelitä kylmän
mutta laittavat kuntoon. Niin vuosimalli
on 89.
Tietoviisaat vastailkaa, kiitos

6

6099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j@ri

      Tosin mun kawassani, -89 ml 57000, remmi antaa jonkinverran ääntä(jollottaa).
      Nuo molemmat mainitsemasi viat kuuluvat ltd:n ns. tyyppivikoihin.
      Mittarien viisarit herkee toimimasta kastuttuaan, joksikin aikaa. Tuo starttijuttu on melko varmasti se, että pendix-laite on halki..Oireena on, että ite startti kyllä pyörii mutta pendix lipeää.

      Muuten pyörä on kyllä ihan pirtee kokoisekseen.
      Vaatii kylläkin kierroksia reippaasti liikkumiseen. Punaraja 10000 ja satasen vauhdissakin kierroksia on 6000.
      Ajoasento vaan on vähän ahdas jos on yli 180 cm.
      Pensatankki on vähän pienenlainen(11L). Saa alkaa aina n.170 km jälkeen katteleen huoltsikkaa..Tosin takapuolikin tahtoo jo samoihin aikoihin tauolle :)

      Mulla on nyt toinen kesä menossa kawalla ja hyvin tuo on pelannut.. Paitsi nuo mainitsemani remmin jollotus, mittariston häiriöt ja pendixin vaihto, joka tehtiin viime kesänä.

      Öljyä tuo kone, ainakin mulla, haukkaa vaihtovälillä melkoisesti. Kannattaa tarkistaa öljyn taso ainakin aina kun meinaa lähtee useamman sadan km lenkille.
      Sanovat, mua viisaammat, että öljyn kulutus on ihan normaalia, koska tuon kawan ajokierrokset maantienopeuksilla on niinkin suuret.

      Vielä tuossa pyörässäsi on paljon ajamattomia kilometrejä jäljellä.

      • kawa454

        Mulla on 454 LDT vm 1986, saksantuonti, mittarissa nyt 35000 km ja hyvin toimii. Itse olen ajellu siihen nyt kesän aikana 6000 km. Öljyä olen lisänny 2 x 100 ml eli desilitra noin 3000 km, ei voi syöpöksi sanoa. Se hihna pitää ääntä märkänä, siis sateessa ajaessa se laulaa. Mittari onjelmat kuuluu kanss sateeseen, heti kuivuttuaan ne pelaa. Ja se ajoasento on hyvä kun tekee eteen jalkatapit niin voi pitemmällä matkalla vaihtaa asentoa, persaus nyt puutuu 2 tunnin ajon jälkeen mutta se kuuluu asiaan näillä "apina kiikuilla" ajaville. Ajokelejä sulle ja kaikille kawa customimiehille/naisille.


      • zetorizx
        kawa454 kirjoitti:

        Mulla on 454 LDT vm 1986, saksantuonti, mittarissa nyt 35000 km ja hyvin toimii. Itse olen ajellu siihen nyt kesän aikana 6000 km. Öljyä olen lisänny 2 x 100 ml eli desilitra noin 3000 km, ei voi syöpöksi sanoa. Se hihna pitää ääntä märkänä, siis sateessa ajaessa se laulaa. Mittari onjelmat kuuluu kanss sateeseen, heti kuivuttuaan ne pelaa. Ja se ajoasento on hyvä kun tekee eteen jalkatapit niin voi pitemmällä matkalla vaihtaa asentoa, persaus nyt puutuu 2 tunnin ajon jälkeen mutta se kuuluu asiaan näillä "apina kiikuilla" ajaville. Ajokelejä sulle ja kaikille kawa customimiehille/naisille.

        Kaitpa tuossa koneessa on sitten ne omat murheenryyninsä - venttiilit (säätö kannattaa muistaa ja TEHDÄ ajoissa) ja se surullisen kuuluisa nokkahihnan kiristin.

        Nokkahihnan kiristin alkujaan on melko hätäinen tekele, joten vanhemman pyörän kanssa vaihtohommiin pääsee melko varmasti. Automaattisen voi korvata manuaalisella. Netistä löytyy kyllä ohjeita ja osia siihen.

        Hihna kestää 35-75 tkm riippuen ajotavasta, tuurista sekä olosuhteista. Sanovat, että ylimääräinen lika hihnapyörillä/hihnassa kuluttaa huomattavasti nopeammin hihnaa, kuin silloin, kun se pidetään puhtaana. Näinhän se on...

        Kulkee mukavasti ja kiihtyykin tyylisekseen pyöräksi hyvin.

        Tyhjäkäyntiä ei voi sanoa kauniiksi parhaalla tahdollakaan, sellaista säksätystähän se on. Kannattaa kuunnella melko tarkaan ostaessa venttiilien äänet (jos nyt ylipäänsä kuuluu... heh), nokkahihnan himinät jne.

        Lopuksi suosittelen ihan kunnon koeajoa, niin pääset tuohon vehkeeseen sisälle.

        Hyviä ajokelejä jo näin etukäteen!


      • zetorizx
        zetorizx kirjoitti:

        Kaitpa tuossa koneessa on sitten ne omat murheenryyninsä - venttiilit (säätö kannattaa muistaa ja TEHDÄ ajoissa) ja se surullisen kuuluisa nokkahihnan kiristin.

        Nokkahihnan kiristin alkujaan on melko hätäinen tekele, joten vanhemman pyörän kanssa vaihtohommiin pääsee melko varmasti. Automaattisen voi korvata manuaalisella. Netistä löytyy kyllä ohjeita ja osia siihen.

        Hihna kestää 35-75 tkm riippuen ajotavasta, tuurista sekä olosuhteista. Sanovat, että ylimääräinen lika hihnapyörillä/hihnassa kuluttaa huomattavasti nopeammin hihnaa, kuin silloin, kun se pidetään puhtaana. Näinhän se on...

        Kulkee mukavasti ja kiihtyykin tyylisekseen pyöräksi hyvin.

        Tyhjäkäyntiä ei voi sanoa kauniiksi parhaalla tahdollakaan, sellaista säksätystähän se on. Kannattaa kuunnella melko tarkaan ostaessa venttiilien äänet (jos nyt ylipäänsä kuuluu... heh), nokkahihnan himinät jne.

        Lopuksi suosittelen ihan kunnon koeajoa, niin pääset tuohon vehkeeseen sisälle.

        Hyviä ajokelejä jo näin etukäteen!

        Niin - ja hinnasta... Ostin itse samaan konseptiin pohjautuvan EN 500:n vm 93 tuossa vähän aikaa sitten. Ajokilometrejä on alle puolet (oikeasti!), kunto siisti ja hintaa oli pari sataa enemmän. Mieti siis rohkeasti yksityiseltä hommaamista ja kenties EN:ää? Hintatasot liikkeissä ovat melko korkeita ja tavara ei välttämättä sen parempaa. Jos maltat vielä hetkisen, niin syyshinnalla saat uudemman samaan hintaan. Suosittelen...


    • tietämätön

      Jako persiilään,mikä merkki alapäässä pitäs olla kohalaan,merkkejä kun on useempi.On kirjaimia c,f,d muistaakseni?

    • kawasaakeli

      Vauhtipyörästä lähtee ajallaan magneetit irti liimauksesta
      eli kannattaa vaihtaa 500gpz 2pyttysen niin loppuu latausviat ja liimattujen magneettien irtoaminen
      (Yhtenäinen magneetti kehä)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe