MIllainen pyörä tuo on, kestääkö
hihnavetosessa hihna, muita
ominaisuuksia, yksilö jota mietin
on ajettu 45600 km, pyytävät
liikkeessä 3000 euroa (netto)
siisti päältä, kierroslukumittari ei toimi
vaijeri rikki, startti ei pelitä kylmän
mutta laittavat kuntoon. Niin vuosimalli
on 89.
Tietoviisaat vastailkaa, kiitos
Kawasaki 450 Ltd hihnaveto
6
6355
Vastaukset
- j@ri
Tosin mun kawassani, -89 ml 57000, remmi antaa jonkinverran ääntä(jollottaa).
Nuo molemmat mainitsemasi viat kuuluvat ltd:n ns. tyyppivikoihin.
Mittarien viisarit herkee toimimasta kastuttuaan, joksikin aikaa. Tuo starttijuttu on melko varmasti se, että pendix-laite on halki..Oireena on, että ite startti kyllä pyörii mutta pendix lipeää.
Muuten pyörä on kyllä ihan pirtee kokoisekseen.
Vaatii kylläkin kierroksia reippaasti liikkumiseen. Punaraja 10000 ja satasen vauhdissakin kierroksia on 6000.
Ajoasento vaan on vähän ahdas jos on yli 180 cm.
Pensatankki on vähän pienenlainen(11L). Saa alkaa aina n.170 km jälkeen katteleen huoltsikkaa..Tosin takapuolikin tahtoo jo samoihin aikoihin tauolle :)
Mulla on nyt toinen kesä menossa kawalla ja hyvin tuo on pelannut.. Paitsi nuo mainitsemani remmin jollotus, mittariston häiriöt ja pendixin vaihto, joka tehtiin viime kesänä.
Öljyä tuo kone, ainakin mulla, haukkaa vaihtovälillä melkoisesti. Kannattaa tarkistaa öljyn taso ainakin aina kun meinaa lähtee useamman sadan km lenkille.
Sanovat, mua viisaammat, että öljyn kulutus on ihan normaalia, koska tuon kawan ajokierrokset maantienopeuksilla on niinkin suuret.
Vielä tuossa pyörässäsi on paljon ajamattomia kilometrejä jäljellä.- kawa454
Mulla on 454 LDT vm 1986, saksantuonti, mittarissa nyt 35000 km ja hyvin toimii. Itse olen ajellu siihen nyt kesän aikana 6000 km. Öljyä olen lisänny 2 x 100 ml eli desilitra noin 3000 km, ei voi syöpöksi sanoa. Se hihna pitää ääntä märkänä, siis sateessa ajaessa se laulaa. Mittari onjelmat kuuluu kanss sateeseen, heti kuivuttuaan ne pelaa. Ja se ajoasento on hyvä kun tekee eteen jalkatapit niin voi pitemmällä matkalla vaihtaa asentoa, persaus nyt puutuu 2 tunnin ajon jälkeen mutta se kuuluu asiaan näillä "apina kiikuilla" ajaville. Ajokelejä sulle ja kaikille kawa customimiehille/naisille.
- zetorizx
kawa454 kirjoitti:
Mulla on 454 LDT vm 1986, saksantuonti, mittarissa nyt 35000 km ja hyvin toimii. Itse olen ajellu siihen nyt kesän aikana 6000 km. Öljyä olen lisänny 2 x 100 ml eli desilitra noin 3000 km, ei voi syöpöksi sanoa. Se hihna pitää ääntä märkänä, siis sateessa ajaessa se laulaa. Mittari onjelmat kuuluu kanss sateeseen, heti kuivuttuaan ne pelaa. Ja se ajoasento on hyvä kun tekee eteen jalkatapit niin voi pitemmällä matkalla vaihtaa asentoa, persaus nyt puutuu 2 tunnin ajon jälkeen mutta se kuuluu asiaan näillä "apina kiikuilla" ajaville. Ajokelejä sulle ja kaikille kawa customimiehille/naisille.
Kaitpa tuossa koneessa on sitten ne omat murheenryyninsä - venttiilit (säätö kannattaa muistaa ja TEHDÄ ajoissa) ja se surullisen kuuluisa nokkahihnan kiristin.
Nokkahihnan kiristin alkujaan on melko hätäinen tekele, joten vanhemman pyörän kanssa vaihtohommiin pääsee melko varmasti. Automaattisen voi korvata manuaalisella. Netistä löytyy kyllä ohjeita ja osia siihen.
Hihna kestää 35-75 tkm riippuen ajotavasta, tuurista sekä olosuhteista. Sanovat, että ylimääräinen lika hihnapyörillä/hihnassa kuluttaa huomattavasti nopeammin hihnaa, kuin silloin, kun se pidetään puhtaana. Näinhän se on...
Kulkee mukavasti ja kiihtyykin tyylisekseen pyöräksi hyvin.
Tyhjäkäyntiä ei voi sanoa kauniiksi parhaalla tahdollakaan, sellaista säksätystähän se on. Kannattaa kuunnella melko tarkaan ostaessa venttiilien äänet (jos nyt ylipäänsä kuuluu... heh), nokkahihnan himinät jne.
Lopuksi suosittelen ihan kunnon koeajoa, niin pääset tuohon vehkeeseen sisälle.
Hyviä ajokelejä jo näin etukäteen! - zetorizx
zetorizx kirjoitti:
Kaitpa tuossa koneessa on sitten ne omat murheenryyninsä - venttiilit (säätö kannattaa muistaa ja TEHDÄ ajoissa) ja se surullisen kuuluisa nokkahihnan kiristin.
Nokkahihnan kiristin alkujaan on melko hätäinen tekele, joten vanhemman pyörän kanssa vaihtohommiin pääsee melko varmasti. Automaattisen voi korvata manuaalisella. Netistä löytyy kyllä ohjeita ja osia siihen.
Hihna kestää 35-75 tkm riippuen ajotavasta, tuurista sekä olosuhteista. Sanovat, että ylimääräinen lika hihnapyörillä/hihnassa kuluttaa huomattavasti nopeammin hihnaa, kuin silloin, kun se pidetään puhtaana. Näinhän se on...
Kulkee mukavasti ja kiihtyykin tyylisekseen pyöräksi hyvin.
Tyhjäkäyntiä ei voi sanoa kauniiksi parhaalla tahdollakaan, sellaista säksätystähän se on. Kannattaa kuunnella melko tarkaan ostaessa venttiilien äänet (jos nyt ylipäänsä kuuluu... heh), nokkahihnan himinät jne.
Lopuksi suosittelen ihan kunnon koeajoa, niin pääset tuohon vehkeeseen sisälle.
Hyviä ajokelejä jo näin etukäteen!Niin - ja hinnasta... Ostin itse samaan konseptiin pohjautuvan EN 500:n vm 93 tuossa vähän aikaa sitten. Ajokilometrejä on alle puolet (oikeasti!), kunto siisti ja hintaa oli pari sataa enemmän. Mieti siis rohkeasti yksityiseltä hommaamista ja kenties EN:ää? Hintatasot liikkeissä ovat melko korkeita ja tavara ei välttämättä sen parempaa. Jos maltat vielä hetkisen, niin syyshinnalla saat uudemman samaan hintaan. Suosittelen...
- tietämätön
Jako persiilään,mikä merkki alapäässä pitäs olla kohalaan,merkkejä kun on useempi.On kirjaimia c,f,d muistaakseni?
- kawasaakeli
Vauhtipyörästä lähtee ajallaan magneetit irti liimauksesta
eli kannattaa vaihtaa 500gpz 2pyttysen niin loppuu latausviat ja liimattujen magneettien irtoaminen
(Yhtenäinen magneetti kehä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034