The Sims 2 koodi Maxmotives

-Maxmotive-

Hei!
Mulla on täysin tavallinen The Sims 2 ilman mitään lisäosia (Käytän Windows XP:llä), mutta koodi Maxmotives ei toimi. ;< Olen yrittänyt kirjoittaa sen vaikka kuinka monella tavalla (MaxMotives, max motives jne.), mutta ei. Tietääköhän joku miksi (neuvoja kiitos) ja onkohan jollain samaa ongelmaa?

Kiitos jo etukäteen. :)

25

3927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mauzi

      ... maxmotives , sillä minulla toimii tuolla lailla.


      Toivotaan, että toimii.

      • Mauzi ;)

        ...jos vaikka tarvitsisit jonkun lisäosan, en ole varma...


      • Predator-X
        Mauzi ;) kirjoitti:

        ...jos vaikka tarvitsisit jonkun lisäosan, en ole varma...

        Tarvitset minkä tahansa lisäosan että tuo Maxmotives koodi toimii. se ei toimi tuossa tavallisessa The Sims 2:ssa vaan vaatii jonkun lisälevyn.


    • Joku

      Se koodi toimii vain Sims 2 - yöelämää !
      Ei millää muulla Sims 2 -pelillä.

      • Hmm..

        Kyllä se koodi toimii muihinkin lisä osiin... esim. lemmikki elämään


      • JOKUVAAAAAAaa
        Hmm.. kirjoitti:

        Kyllä se koodi toimii muihinkin lisä osiin... esim. lemmikki elämään

        Toimii lisäosissa ainakin. mulla on tua lemmikki hösseli ja toimii ^^


      • ....toimii....

        ....ihan missä vaan sims2 lisäosassa, se maxmotives.


      • simittäjä

        kyllä toimii muillakin lisäosilla kun yöelämää, itelläni ei ole sitä yöelämää, mutta käytän silti maxmotives koodia ja kyllä toimii...


      • Paska perse

        On muillakin lisäosilla esim. kaikilla!!!!! Voi LOL sun kanssa urpo!!!! :6 Trolololololololololololololololololo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD


    • sims 2 fani

      Moi!Maxmotives koodi toimii vaan jos on kauppa-auki lisäosa.(Ei koske kamasettejä).Mulla on itellä aika paljon lisäosia.

    • vstaus maxmotisille

      Juuu maxmotives ei toimikaa kun vaa lisäoissa et ehkä se ei sen taki toimi!!!
      ---------------------------------------------------

      • xD

        Mulla on se lisäosa yliopisto ja oon koittanu sitä maxmotives koodii mut ei se mullakaan toimi!


      • moipzz
        xD kirjoitti:

        Mulla on se lisäosa yliopisto ja oon koittanu sitä maxmotives koodii mut ei se mullakaan toimi!

        mullaki on se yliopisto, mut ei toimi...oon kuullu, että toi on semmonen että se ei SAATA toimia ilman yöelämää-lisäosaa...että pitäs varmaan semmonen hankkia


      • Julia089
        moipzz kirjoitti:

        mullaki on se yliopisto, mut ei toimi...oon kuullu, että toi on semmonen että se ei SAATA toimia ilman yöelämää-lisäosaa...että pitäs varmaan semmonen hankkia

        Minulla toimii maxmotives sana ja toimii sims vuodenajoissa mul toimii.
        käytän sitä aina kun simi on raskaana.


      • oNGELMIA??
        Julia089 kirjoitti:

        Minulla toimii maxmotives sana ja toimii sims vuodenajoissa mul toimii.
        käytän sitä aina kun simi on raskaana.

        Mulla toimii lemmikkielämässä, kauppa auki, yöelämää, yliopisto ja tavallinen... Missä mättäää????


    • kääkkä634276674

      ootko varma että se toimii normaali simssis mul on normaali,joulupaketti,yliopisto,yöelämää,vuodenajat,kaupunkikämppä,hmmuodinkamasetti ja se toimii se voi tulla vasta lisäosassa.

    • qwqwqwqwqw

      tietokoneen merkistäkö se johtuu ? ;o mulla kans on xp eikä toimi millää

    • The Same Problem~

      Mulla on sama ongelma. En oo varma, onko mulla Windows XP, vai mikä on, mutta mäkään en saa tarpeita täyteen koodilla. >____

    • :DDDDDDDD

      Haloo.. se on maxmotives

      • lolmitäkuuluu simi

        nii se toimii tai pitäis toimii kaikkii simsseihi


      • llaalalaaa
        lolmitäkuuluu simi kirjoitti:

        nii se toimii tai pitäis toimii kaikkii simsseihi

        ei se ihan perus the sims kakkosessa toimi vaan ainoostaa lisäosissa... mulla ainaki toimii siinä vuodenajat-lisäosassa


    • Tiuku14

      Mul se maxmotives toimi silloki ku mul oli vaa yks kamasetti lisäosa!

    • outoo

      Mul on samajuttu

      • tipuli3

        Mulla se ei toimi millää sims pelillä ei ees normaalissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111


    • Kapa657

      Minullakaan ei toimi maxmotives olen pitkään jo miettinyt, että onko siinä todella oltava joku lisäosa mitä te olette mieltä ?? Ja olen mietti nyt miten se kirjoitetaan auttakaa pliis !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe