DIGI-

BOXI

Mikä paras kaapelitalouteen?

Kokemusta?

11

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on Humax.On oikein hyvin toiminut..
      Minulla on vielä yksi TV ,makuuhuoneessa..siihen kävin ostamassa ,semmoisen kuin Topfield.
      Sekin on oikein hyvä... Onnenkaupaahan nämä ovat aina.. Ihan halpaa ,ei kuitenkaan kannata ostaa,
      ovat epävarmoja.. Onnea vaan ostamisessa.Moi..

    • tallentavan boksin

      Handan 7800.Ollut nyt 3 viikkoa ja hyvin on toiminut.Pystyin itse sen asentamaankin, mistä itselleni 10 pistettä.Kyllä tallentava on hyvä ja helpompi tallentaa ohjelmia kuin videolle.

      • O-skari

        Toiminut moitteetta n.4kk. Mikäli pelkän perusboxin haluaa,ainakin Welho myi joskus XSat-410 merkkistä boksia.Oli käytössä melkein kuusi vuotta ja toimi varmasti kuin junan vessa;)


    • ledvalo

      Minulla(kaapelitaslous)on ollut jo useamman kuukauden Humax kortinlukijalla. Hyvin on pelannut. Makuuhuoneen pikkutelkkariin täytynee hankkia myös digiboxi, jos haluan sitä katsoa.
      Tallentavaa en ainakaan näin aluksi aio hankkia. Ohjelmat eivät ole tallentamisen arvoisia. Minulla on kortinlukija siksi, että eläkkeelle jäädessäni opiskelin venäjää ja nyt hyödynnän NTV:n ja ORT1:n lähetyksiä säilyttääkseni kielitaidon.

      • Pirkko3

        Handan kortinlukijalla ja toimii
        oikein hyvin tallenus aikaa 88 h helppo käyttää


    • juuliska

      Humax kortin kortinlukijalla odottaa vielä paketissa asentamista. Tutkin netistä vertailua ja kokemuksia eri bokseista ja tämä on saanut hyvät arvostelut.
      Tallentavaa en hankkinut, odotan vielä hintojen laskua. Tuttavapiirissä on monelta hajonnut telkkari digiboksin asentamisen jälkeen, kaikki ovat olleet näitä kolme – neljä vuotta vanhoja halpatelkkareita, samantapaisia kuin itselläni. Katson nyt ensin miten pitkään tämä telkku kestää. Jos hajoaa niin en jää istumaan kalliin boksin kanssa, silloin järkevintä on ostaa suoraan digitelevisio.

      • BOXI

        Siksipä aattelin ton boxin ostaa.

        Kohtahan noi boxitkin saa kaatikselle roudata,
        kun teräväpiirtoon siirrytään.

        Siks vielä mietin, ostaako tallentava vai pelkkä
        viritin. Olen heittänyt videot pois silloin, kun hankin ton LCD-taulu-TV:n, joten tallennustarvettakin ehkä olisi.

        Toisaalta: mistä aika tallennusten katselemiseen?

        Tällaisia mietin nyt, ettei jää ihan viimetinkaan,
        heh.

        Lämmin kiitokseni kaikille vastanneille:)


      • Katicat2
        BOXI kirjoitti:

        Siksipä aattelin ton boxin ostaa.

        Kohtahan noi boxitkin saa kaatikselle roudata,
        kun teräväpiirtoon siirrytään.

        Siks vielä mietin, ostaako tallentava vai pelkkä
        viritin. Olen heittänyt videot pois silloin, kun hankin ton LCD-taulu-TV:n, joten tallennustarvettakin ehkä olisi.

        Toisaalta: mistä aika tallennusten katselemiseen?

        Tällaisia mietin nyt, ettei jää ihan viimetinkaan,
        heh.

        Lämmin kiitokseni kaikille vastanneille:)

        Ostin kaapeliverkon kanavalle TF4100PVRc digiboxin, joka maksoi 319e scart-kaapeli 24e.
        Liitin sen 1992 ostettuun ASAan. Minä 71v mamma asensin sen itse ja säätelin järjestelmäasetukset. Sain oikein hyvän kuvan. Tallentaminen on erittäin kätevää. Voin aamulla näppäillä ohjelmat,jotka katson sitten milloin itse haluan. Ne on helposti katsottavissa haluamassani järjestyksessä. Tallennus on kovalevylle, josta ne haluttaessa voi poistaa.
        Eihän niissä digitv:issa ole kaikissa tallennusmahdollisuuttakaan.


      • Ei tekniikkaa
        Katicat2 kirjoitti:

        Ostin kaapeliverkon kanavalle TF4100PVRc digiboxin, joka maksoi 319e scart-kaapeli 24e.
        Liitin sen 1992 ostettuun ASAan. Minä 71v mamma asensin sen itse ja säätelin järjestelmäasetukset. Sain oikein hyvän kuvan. Tallentaminen on erittäin kätevää. Voin aamulla näppäillä ohjelmat,jotka katson sitten milloin itse haluan. Ne on helposti katsottavissa haluamassani järjestyksessä. Tallennus on kovalevylle, josta ne haluttaessa voi poistaa.
        Eihän niissä digitv:issa ole kaikissa tallennusmahdollisuuttakaan.

        Minulla vain tavallinen ei tallentava sait sen kuullostamaan niin helpolta että pitäiskö harkita tallentavaa..Pelkäsin että sitä ei osaa sitten käyttää ja niinkin vanhaan tv-hen voi sen asentaa.


    • Meillä on kaksi Handania.
      Toinen on tallentava ja toinen ei.
      Molemmat toimii.
      Kannattaa ostaa suoraan tallentava, koska eläkeläisellä on niin kiire, ettei kerkiä katsomaan telkkaria silloin kun haluai.
      Ja monesti tulee katseltavia ohjelmia samanaikaiseti eri kanavilta. Silloin vain toinen talteen, myöhemmin katsottavaksi.
      Mitähän tekisin vanhalla videolla?
      Tallentava digiboxi on paljon helpompi käyttää kuin video, joten se on jäänyt jo unholaan.

      • BOXI

        jos toinenkin.

        Hyvinhän he ovat ne saaneet toimimaan,
        ei siinä mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe