lomitusnetti

lomittaja

tietääkö kukaan koska lomittaja pääsee lomitusnettiin ja mitä siellä sitten mahdollisesti voi nähdä ja tehdä?vai onko ihan paikkakuntakohtaista?

8

3867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen lomittaja

      juu olis kyl kiva tietää...
      ja tosi kiva jos yrittäjä sieltä näkee koska meillä on vapaata niin nehän soittaa kotiin ja kysyy et kai töihin tuut ku sulla näkyy olevan vapaata?!

    • *hymy*

      Miksi lomittajien edes sinne pitäisi päästä?

      Lomitusnetti on palvelu lomitettaville. Siellä isännät ja emännät voivat käydä seuraamssa omia pidettyjä lomiaan ja tulevia loma-ajankohtia. Siellä voi tehdä sijaisapu ja vuosilomavarauksia. Sieltä EI näe mistään kohtaa yhdenkään lomittajan työaikoja tai tulevia lomituksia.

      Uteliaisuuttanne voitte käydä tyydyttämässä melan sivuilla. Tutustumisversioon pääsee klikkaamalla sitä keltasta laatikkoa missä lukee Voit käynnistää tutusmisversion.

      http://www.lomitus.fi/etusivu.aspx?path=1769,1935,1942

      • vaan

        tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.


      • tiedustella
        vaan kirjoitti:

        tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.

        Täällä meilläpäin lomitusnettiä on esitelty nimenomaan yrittäjille suunnattuna palveluna. Voi olla että lomittajille on tulossa vastaavanlainen, mutta sellasesta en ole kuullut. Kannattas tiedustella asiaa melasta tai omasta lomatoimistosta.


      • Lypsykoneenkuljettaja
        vaan kirjoitti:

        tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.

        hätäile.
        Kyllä se tulee kuhan kerkiää.
        Suunnitelmissa oli ainaski että sitten joskus omat työtunnitkin voi tallentaa netin kautta suoraan lomatoimistolle.
        Se on vielä keskeneräinen.....


      • tietoa
        Lypsykoneenkuljettaja kirjoitti:

        hätäile.
        Kyllä se tulee kuhan kerkiää.
        Suunnitelmissa oli ainaski että sitten joskus omat työtunnitkin voi tallentaa netin kautta suoraan lomatoimistolle.
        Se on vielä keskeneräinen.....

        Melan sivuilla seuraavaa:"Myös maatalouslomittajat pääsevät vuoden 2008 alusta lähtien seuraamaan työvuorotietojaan ja muita heille tärkeitä lomitustietoja Lomitusnetissä."
        Tämä on tosin myöhässä,mulle sanottiin lomatoimistossa että ehkä loppuvuodesta olis jo meidän käytössä.
        Siispä odotellaan........


      • nupa16
        tietoa kirjoitti:

        Melan sivuilla seuraavaa:"Myös maatalouslomittajat pääsevät vuoden 2008 alusta lähtien seuraamaan työvuorotietojaan ja muita heille tärkeitä lomitustietoja Lomitusnetissä."
        Tämä on tosin myöhässä,mulle sanottiin lomatoimistossa että ehkä loppuvuodesta olis jo meidän käytössä.
        Siispä odotellaan........

        Lomittajien osio lomitusnettiin valmistuu tammikuussa 2009. Tällä hetkellä lomahallintoa "ajetaan" sisään uuteen palveluun. Lisätietoa voitte kysyä omasta lomatoimistolta.


      • nupa16
        nupa16 kirjoitti:

        Lomittajien osio lomitusnettiin valmistuu tammikuussa 2009. Tällä hetkellä lomahallintoa "ajetaan" sisään uuteen palveluun. Lisätietoa voitte kysyä omasta lomatoimistolta.

        lomittajan lomitusnetin osoite on http://lomittaja.mela.fi

        Esimiehet aktivoivat tunnuksia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1737
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      196
      952
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      55
      817
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe