lomitusnetti

lomittaja

tietääkö kukaan koska lomittaja pääsee lomitusnettiin ja mitä siellä sitten mahdollisesti voi nähdä ja tehdä?vai onko ihan paikkakuntakohtaista?

8

3867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen lomittaja

      juu olis kyl kiva tietää...
      ja tosi kiva jos yrittäjä sieltä näkee koska meillä on vapaata niin nehän soittaa kotiin ja kysyy et kai töihin tuut ku sulla näkyy olevan vapaata?!

    • *hymy*

      Miksi lomittajien edes sinne pitäisi päästä?

      Lomitusnetti on palvelu lomitettaville. Siellä isännät ja emännät voivat käydä seuraamssa omia pidettyjä lomiaan ja tulevia loma-ajankohtia. Siellä voi tehdä sijaisapu ja vuosilomavarauksia. Sieltä EI näe mistään kohtaa yhdenkään lomittajan työaikoja tai tulevia lomituksia.

      Uteliaisuuttanne voitte käydä tyydyttämässä melan sivuilla. Tutustumisversioon pääsee klikkaamalla sitä keltasta laatikkoa missä lukee Voit käynnistää tutusmisversion.

      http://www.lomitus.fi/etusivu.aspx?path=1769,1935,1942

      • vaan

        tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.


      • tiedustella
        vaan kirjoitti:

        tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.

        Täällä meilläpäin lomitusnettiä on esitelty nimenomaan yrittäjille suunnattuna palveluna. Voi olla että lomittajille on tulossa vastaavanlainen, mutta sellasesta en ole kuullut. Kannattas tiedustella asiaa melasta tai omasta lomatoimistosta.


      • Lypsykoneenkuljettaja
        vaan kirjoitti:

        tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.

        hätäile.
        Kyllä se tulee kuhan kerkiää.
        Suunnitelmissa oli ainaski että sitten joskus omat työtunnitkin voi tallentaa netin kautta suoraan lomatoimistolle.
        Se on vielä keskeneräinen.....


      • tietoa
        Lypsykoneenkuljettaja kirjoitti:

        hätäile.
        Kyllä se tulee kuhan kerkiää.
        Suunnitelmissa oli ainaski että sitten joskus omat työtunnitkin voi tallentaa netin kautta suoraan lomatoimistolle.
        Se on vielä keskeneräinen.....

        Melan sivuilla seuraavaa:"Myös maatalouslomittajat pääsevät vuoden 2008 alusta lähtien seuraamaan työvuorotietojaan ja muita heille tärkeitä lomitustietoja Lomitusnetissä."
        Tämä on tosin myöhässä,mulle sanottiin lomatoimistossa että ehkä loppuvuodesta olis jo meidän käytössä.
        Siispä odotellaan........


      • nupa16
        tietoa kirjoitti:

        Melan sivuilla seuraavaa:"Myös maatalouslomittajat pääsevät vuoden 2008 alusta lähtien seuraamaan työvuorotietojaan ja muita heille tärkeitä lomitustietoja Lomitusnetissä."
        Tämä on tosin myöhässä,mulle sanottiin lomatoimistossa että ehkä loppuvuodesta olis jo meidän käytössä.
        Siispä odotellaan........

        Lomittajien osio lomitusnettiin valmistuu tammikuussa 2009. Tällä hetkellä lomahallintoa "ajetaan" sisään uuteen palveluun. Lisätietoa voitte kysyä omasta lomatoimistolta.


      • nupa16
        nupa16 kirjoitti:

        Lomittajien osio lomitusnettiin valmistuu tammikuussa 2009. Tällä hetkellä lomahallintoa "ajetaan" sisään uuteen palveluun. Lisätietoa voitte kysyä omasta lomatoimistolta.

        lomittajan lomitusnetin osoite on http://lomittaja.mela.fi

        Esimiehet aktivoivat tunnuksia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe