tietääkö kukaan koska lomittaja pääsee lomitusnettiin ja mitä siellä sitten mahdollisesti voi nähdä ja tehdä?vai onko ihan paikkakuntakohtaista?
lomitusnetti
8
3867
Vastaukset
- toinen lomittaja
juu olis kyl kiva tietää...
ja tosi kiva jos yrittäjä sieltä näkee koska meillä on vapaata niin nehän soittaa kotiin ja kysyy et kai töihin tuut ku sulla näkyy olevan vapaata?! - *hymy*
Miksi lomittajien edes sinne pitäisi päästä?
Lomitusnetti on palvelu lomitettaville. Siellä isännät ja emännät voivat käydä seuraamssa omia pidettyjä lomiaan ja tulevia loma-ajankohtia. Siellä voi tehdä sijaisapu ja vuosilomavarauksia. Sieltä EI näe mistään kohtaa yhdenkään lomittajan työaikoja tai tulevia lomituksia.
Uteliaisuuttanne voitte käydä tyydyttämässä melan sivuilla. Tutustumisversioon pääsee klikkaamalla sitä keltasta laatikkoa missä lukee Voit käynnistää tutusmisversion.
http://www.lomitus.fi/etusivu.aspx?path=1769,1935,1942- vaan
tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.
- tiedustella
vaan kirjoitti:
tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.
Täällä meilläpäin lomitusnettiä on esitelty nimenomaan yrittäjille suunnattuna palveluna. Voi olla että lomittajille on tulossa vastaavanlainen, mutta sellasesta en ole kuullut. Kannattas tiedustella asiaa melasta tai omasta lomatoimistosta.
- Lypsykoneenkuljettaja
vaan kirjoitti:
tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.
hätäile.
Kyllä se tulee kuhan kerkiää.
Suunnitelmissa oli ainaski että sitten joskus omat työtunnitkin voi tallentaa netin kautta suoraan lomatoimistolle.
Se on vielä keskeneräinen..... - tietoa
Lypsykoneenkuljettaja kirjoitti:
hätäile.
Kyllä se tulee kuhan kerkiää.
Suunnitelmissa oli ainaski että sitten joskus omat työtunnitkin voi tallentaa netin kautta suoraan lomatoimistolle.
Se on vielä keskeneräinen.....Melan sivuilla seuraavaa:"Myös maatalouslomittajat pääsevät vuoden 2008 alusta lähtien seuraamaan työvuorotietojaan ja muita heille tärkeitä lomitustietoja Lomitusnetissä."
Tämä on tosin myöhässä,mulle sanottiin lomatoimistossa että ehkä loppuvuodesta olis jo meidän käytössä.
Siispä odotellaan........ - nupa16
tietoa kirjoitti:
Melan sivuilla seuraavaa:"Myös maatalouslomittajat pääsevät vuoden 2008 alusta lähtien seuraamaan työvuorotietojaan ja muita heille tärkeitä lomitustietoja Lomitusnetissä."
Tämä on tosin myöhässä,mulle sanottiin lomatoimistossa että ehkä loppuvuodesta olis jo meidän käytössä.
Siispä odotellaan........Lomittajien osio lomitusnettiin valmistuu tammikuussa 2009. Tällä hetkellä lomahallintoa "ajetaan" sisään uuteen palveluun. Lisätietoa voitte kysyä omasta lomatoimistolta.
- nupa16
nupa16 kirjoitti:
Lomittajien osio lomitusnettiin valmistuu tammikuussa 2009. Tällä hetkellä lomahallintoa "ajetaan" sisään uuteen palveluun. Lisätietoa voitte kysyä omasta lomatoimistolta.
lomittajan lomitusnetin osoite on http://lomittaja.mela.fi
Esimiehet aktivoivat tunnuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446