tietääkö kukaan koska lomittaja pääsee lomitusnettiin ja mitä siellä sitten mahdollisesti voi nähdä ja tehdä?vai onko ihan paikkakuntakohtaista?
lomitusnetti
8
3820
Vastaukset
- toinen lomittaja
juu olis kyl kiva tietää...
ja tosi kiva jos yrittäjä sieltä näkee koska meillä on vapaata niin nehän soittaa kotiin ja kysyy et kai töihin tuut ku sulla näkyy olevan vapaata?! - *hymy*
Miksi lomittajien edes sinne pitäisi päästä?
Lomitusnetti on palvelu lomitettaville. Siellä isännät ja emännät voivat käydä seuraamssa omia pidettyjä lomiaan ja tulevia loma-ajankohtia. Siellä voi tehdä sijaisapu ja vuosilomavarauksia. Sieltä EI näe mistään kohtaa yhdenkään lomittajan työaikoja tai tulevia lomituksia.
Uteliaisuuttanne voitte käydä tyydyttämässä melan sivuilla. Tutustumisversioon pääsee klikkaamalla sitä keltasta laatikkoa missä lukee Voit käynnistää tutusmisversion.
http://www.lomitus.fi/etusivu.aspx?path=1769,1935,1942- vaan
tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.
- tiedustella
vaan kirjoitti:
tietää että koska lomittaja pääsee netissä hoitamaan asioitaan esim.katsomaan työvuorolistaansa,jättämään vuosiloma-anomuksensa ym.ym...ei se ainakaan meidän kunnassa vielä onnistu.
Täällä meilläpäin lomitusnettiä on esitelty nimenomaan yrittäjille suunnattuna palveluna. Voi olla että lomittajille on tulossa vastaavanlainen, mutta sellasesta en ole kuullut. Kannattas tiedustella asiaa melasta tai omasta lomatoimistosta.
- Lypsykoneenkuljettaja
vaan kirjoitti:
hätäile.
Kyllä se tulee kuhan kerkiää.
Suunnitelmissa oli ainaski että sitten joskus omat työtunnitkin voi tallentaa netin kautta suoraan lomatoimistolle.
Se on vielä keskeneräinen..... - tietoa
Lypsykoneenkuljettaja kirjoitti:
hätäile.
Kyllä se tulee kuhan kerkiää.
Suunnitelmissa oli ainaski että sitten joskus omat työtunnitkin voi tallentaa netin kautta suoraan lomatoimistolle.
Se on vielä keskeneräinen.....Melan sivuilla seuraavaa:"Myös maatalouslomittajat pääsevät vuoden 2008 alusta lähtien seuraamaan työvuorotietojaan ja muita heille tärkeitä lomitustietoja Lomitusnetissä."
Tämä on tosin myöhässä,mulle sanottiin lomatoimistossa että ehkä loppuvuodesta olis jo meidän käytössä.
Siispä odotellaan........ - nupa16
tietoa kirjoitti:
Melan sivuilla seuraavaa:"Myös maatalouslomittajat pääsevät vuoden 2008 alusta lähtien seuraamaan työvuorotietojaan ja muita heille tärkeitä lomitustietoja Lomitusnetissä."
Tämä on tosin myöhässä,mulle sanottiin lomatoimistossa että ehkä loppuvuodesta olis jo meidän käytössä.
Siispä odotellaan........Lomittajien osio lomitusnettiin valmistuu tammikuussa 2009. Tällä hetkellä lomahallintoa "ajetaan" sisään uuteen palveluun. Lisätietoa voitte kysyä omasta lomatoimistolta.
- nupa16
nupa16 kirjoitti:
Lomittajien osio lomitusnettiin valmistuu tammikuussa 2009. Tällä hetkellä lomahallintoa "ajetaan" sisään uuteen palveluun. Lisätietoa voitte kysyä omasta lomatoimistolta.
lomittajan lomitusnetin osoite on http://lomittaja.mela.fi
Esimiehet aktivoivat tunnuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675