Edulliset silmälasit

Speck

Sain juuri Hongkongista tilaamani silmälasit ja voin sanoa että hintalaatu on todella kohdallaan. Muodikkaan metallikehykset ja linssit kaikenmaailman ohennuksilla ja pinnoituksilla vain 41 egee ja siinä on rahti mukana,tullia ei tullut. Tilaus netin kautta jossa valitaan kehykset/linssit ja annetaan silmälääkärin/optikon kirjoittaman reseptin arvot huolellisesti. Vaatii tietysti hieman vaivaa kun käy suomi-optikolla ihastelemassa kehyksiä,mutta sitten voi valita myyjän sivulta lähes saman tyyliset jotka olivat mieleen suomi-optikolla..tämä on tärkeää jos mallilla on väliä.
Lisäksi kannattaa perehtyä omien kehysten kokomerkintöihin ettei liian pieniä/suuria tilaa.
Aikaa kului tilauksesta kaksi ja puoli viikkoa lasien saapumiseen postilaatikkoon,tästä ajasta lasit seisoivat suomen postissa seurantakoodin perusteella sen perinteiset viisi päivää.....

On näitä muitakin:
www.zennioptical.com ja EU:n sisällä esim http://www.eyewearcentre.com http://www.silmalasikauppa.fi

31

7301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Visalla

Niin siis maksu tapauhtuu visalla tai vastaavalla.

• tiedustelisin että

maksoitko todella vain 41 euroa ja sait sekä kehykset ette linssit.
      Kiskurihintoihin tottuneena täällä meillä, ei kertomaasi meinaa todeksi käsittää.

• Speck

Piti oikein varmistaa tilauksesta ettei höpöjä puhu ja kyllä se näin on hinnaksi tuli 61 amerikan taalaa joka on nykykurssilla 41.17€ siinä koko hoito.
        Homma meni yli odotusten koska epäilin ja pelkäsin laatu ym ongelmia,sitten päätin kokeilla ja kyllä kannatti.
        Epäilin kehysten olevan jotain säilykepurkista stanssattuja ja linssien kieroon hiottuja sentin paksuisia painajaisia,mutta ei todellakaan.
        Kehykset ovat siistit ja muodikkaat,se onko näissä esim sinkkiä käytetty niin en usko.Samoista paikoista ne tulee suomi-optikkojenkin edulliset kehykset,niihin laitetaan vaan nolla perään hintalappuun.
        Jos pelkää allergista reaktiota,niin voi tilata kehykset muovista tai titaanista,jos tulee ongelmia niin lasit voi lähettää takaisin...no problemas.

• Voinyt vittu
        Speck kirjoitti:

Piti oikein varmistaa tilauksesta ettei höpöjä puhu ja kyllä se näin on hinnaksi tuli 61 amerikan taalaa joka on nykykurssilla 41.17€ siinä koko hoito.
        Homma meni yli odotusten koska epäilin ja pelkäsin laatu ym ongelmia,sitten päätin kokeilla ja kyllä kannatti.
        Epäilin kehysten olevan jotain säilykepurkista stanssattuja ja linssien kieroon hiottuja sentin paksuisia painajaisia,mutta ei todellakaan.
        Kehykset ovat siistit ja muodikkaat,se onko näissä esim sinkkiä käytetty niin en usko.Samoista paikoista ne tulee suomi-optikkojenkin edulliset kehykset,niihin laitetaan vaan nolla perään hintalappuun.
        Jos pelkää allergista reaktiota,niin voi tilata kehykset muovista tai titaanista,jos tulee ongelmia niin lasit voi lähettää takaisin...no problemas.

Hyvä mainos! Onko hauskaa keskustella itsesi kanssa?

• Linkki.....
        Voinyt vittu kirjoitti:

Hyvä mainos! Onko hauskaa keskustella itsesi kanssa?

Niihin muihinkin alan nettifirmoihin,joten älä mulle ala :)

• maksaa kiskurihintoja
        Linkki..... kirjoitti:

täällä meillä Suomessa, jolloin SF miinus kympin linssit ynnä käsittelyt sekä kehykset maksavat tonnin paikkeilla.

• voinyt vitttu
        Linkki..... kirjoitti:

silmälumeeks laittelit muitakin linkkejä. taitaa olla kaikki sun kauppojas.

ostin muute ittekki netistä lasit. makso euron. myyjä toi klaassit kotiin ja istutti päähän. vieläki se istuksii tos sohvalla ja kyselee et onks kaiiki hyvin. kyl o hyvä palvelu. oli kiinasta tai kingkongista.

• mene sinulla..
        voinyt vitttu kirjoitti:

silmälumeeks laittelit muitakin linkkejä. taitaa olla kaikki sun kauppojas.

ostin muute ittekki netistä lasit. makso euron. myyjä toi klaassit kotiin ja istutti päähän. vieläki se istuksii tos sohvalla ja kyselee et onks kaiiki hyvin. kyl o hyvä palvelu. oli kiinasta tai kingkongista.

kiskurihintaiset pokat kaupaksi kun pinnapalaa
        noin pahasti... taidat olla suomioptikko....

• tähän linkki...
        Speck kirjoitti:

siitä honkongin firmasta..minä en ainakaan enää
        tue tätä suomioptikkojen pipopää hinnoittelua.!!

• Tässä on
        tähän linkki... kirjoitti:

Mutta olihan se jo siinä aloituksesakin....??!!

www.zennioptical.com

• jo viime vuosina
        Tässä on kirjoitti:

Mutta olihan se jo siinä aloituksesakin....??!!

www.zennioptical.com

yhteensä neljät kehykset linsseineen, joissa käsittelyinä kovapinta ynnä heijastuksenpoisto sekä UV suojaus:
        http://www.optical4less.com/index.cgi

• kokokkokoooooo
        jo viime vuosina kirjoitti:

yhteensä neljät kehykset linsseineen, joissa käsittelyinä kovapinta ynnä heijastuksenpoisto sekä UV suojaus:
        http://www.optical4less.com/index.cgi

tuolta, ohennuksilla ja heijastuksenestolla kuutiesenkymppiä, hyvä laatuiset ja olen tykännyt. En jatkossa tilaa mitään laseja Suomesta.

• beebeeböö
        kokokkokoooooo kirjoitti:

tuolta, ohennuksilla ja heijastuksenestolla kuutiesenkymppiä, hyvä laatuiset ja olen tykännyt. En jatkossa tilaa mitään laseja Suomesta.

tilasin just viidet. tuli tosi nopeesti. tosi hyvät kaikki. tosi hyva laatu. mäkän enä tilaa suami mitään.

• juusto
        tähän linkki... kirjoitti:

Suomioptikot vetää 95% prosentin voittoja.
        Mutta kinuskit väsää halvemalla siltikin.
        Kai eduskunnan pitää kohta määrätä veronmaksajat korvaamaan optikoille?
        Sama kun nää apteekitkin pitäs laittaa oikeen kilpailun alle niin ku muutkin.

• nettitilaaja
        juusto kirjoitti:

Suomioptikot vetää 95% prosentin voittoja.
        Mutta kinuskit väsää halvemalla siltikin.
        Kai eduskunnan pitää kohta määrätä veronmaksajat korvaamaan optikoille?
        Sama kun nää apteekitkin pitäs laittaa oikeen kilpailun alle niin ku muutkin.

Tosi hyvä homma tuo nettitilaaminen, sukulaiset valittivat rikkaiden suomi optikoiden hintoja, joten tilasin kaikille uudet lasit netistä 20 kpl, ja sain alennusta kaikista -35%.(koska tein suuren tilauksen, soittivat mulle kotiin asiasta). Kaikki lasit toimivat loistavasti ja kehykset istuvat mahdottoman hyvin, vaikka porukka ei ollut itse valitsemassa. Kehykset ilmeisesti muotoutuvat käyttäjälle sopiviksi. Suosittelen, ja inhottaa niin kauheasti nuo suomi optikot, kun ottavat niin julmetut voitot, mihinhän ne saavat rahansa käytettyä.

• Takuuta kannattava
        Speck kirjoitti:

Tikkurilan Näköoptiikassa on tarjouksessa kahdet 1-tehosilmälasit 89 € pinnoitteilla. Mä kävin sieltä katsomassa ja löysin itselleni. Ei tarvitse arvuutella malleja.

• minäkin uskaltauduin

lasit tilaamaan, odottelenkin postia sieltä! Ja hinta näyttäisi olevan samaa luokkaa kuin ketjun aloittajalla; $61,95 elikkäs n.42€! On monitehot heijastuksenestolla/kovapinnalla. Aiemmin favopticilta ostin ja on huippuhyvät, ei moittimista missään kohtaa, maksoivat 171€ sis. ed. pintakäsittelyjen lisäksi auringossa tummuvat linssit, vastaavia tarjosivat paikallisessa optikkoliikkeessä 800€ hujakoille..

Jännällä odotan noita Kiinan laseja, hurja homma jos olisivat lähellekään yhtä hyvät kuin favopticilta saamani! En odota toki kamalasti, ei sitten putoa niin korkealta mutta paljon kyllä olen kehuja kuullut tuosta firmasta!

• rillipiru

Oispa kannattanut tilata tuolta. Oon odottanut lasejani 9 viikkoo suomalaiselta optikkoliikkeeltä. No hyvitykseksi odottelusta, he lupasivat jostain mallistosta aurinkolasit vahvuuksilla ilmaiseksi. Mut vituttaa, ku alunperin piti tulla alle kolmessa viikossa. Ja viimeviikolla sinne soittaessa, mun prillit oli kiireyslistalla ja tulevat varmasti viikolla 9. Eipä oo aikaa enää ku muutama tunti, tullakseen tällä viikolla.

• totta..

että tuolta ei saa kehyksiä kotisovitukseen?
      Meinaan, että jos ne ei sitten sovikaan naamalle...voiko tuolla perusteella laittaa takaisin?

• Speck

En tiedä voiko palauttaa sen takia ettet tykkää niiden ulkonäöstä tai vastaavaa.Vaatii tietysti hieman vaivaa jos käy suomi-optikolla ihastelemassa kehyksiä,mutta sitten voi valita myyjän sivulta lähes saman tyyliset jotka olivat mieleen suomi-optikolla..tämä on tärkeää jos mallilla on väliä. Kehysten kokomerkintöjä kannattaa tutkia .

• Kakkulat -6

Myös itse olen onnistunut nettitilauksissa. Nettikauppoja on useita, its elöysin sopivan goolella hakemalla. Hintaerot on tosiaan järkyttäviä. Tilasin ns hengettömät (silhoutte-kopiot), mutta eroa ei kyllä huomaa. Kyselin samalaisia Suomesta ja hintaa olisi tullut n 600 euroa. Nyt sain noin 60 eurolla, (ohennus 1,67)ja ovta kestäneet kovaa käyttöä reilun vuoden. Mutta kun tilailette, niin tutustukaa koko- ja linssimäärityksiin niin ei tule yllätyksiä.

• ei näin

Meneekö nyt pikkusen mainostamisen puolelle, kun kolmessa eri ketjussa sama viesti?!?

• Kesäkundi Nils

Tänään tuli minullekin puolihengettömät lasit postissa. Tulivat jopa aikaisemmin kuin arvioivat toimituksen kestävän. Hyvältä tuntuvat päässä ja näyttävätkin hyvältä.. muidenkin mielestä;) parhaalla ohennuksella rilleille tuli hintaa 48€. Suomesta ostettuna minulle sopivista silmälaseista (linssivahvuus -6) olisi saanut pulittaa joka tapauksessa 300-400€

• miten toimia?

Olisin myös tilaamassa, mutta miten saan tilattua oikein ohueksi hiotut? Katsoin että pokat olis 15 usd. mutta paljonkos ne linssit on? en aio ottaa värillisiä. Olisko postikulut suomeen 9 usd?

• Kesäkundi Nils
        miten toimia? kirjoitti:

Olisin myös tilaamassa, mutta miten saan tilattua oikein ohueksi hiotut? Katsoin että pokat olis 15 usd. mutta paljonkos ne linssit on? en aio ottaa värillisiä. Olisko postikulut suomeen 9 usd?

Zenniopticalilla linssin vahvuuksien alapuolella on kohta Prescription & Lens Type. Tästä valikosta 1,67 High Index single Vision on kaikista suurin ohennus   

• Rillikkö
        Kesäkundi Nils kirjoitti:

Zenniopticalilla linssin vahvuuksien alapuolella on kohta Prescription & Lens Type. Tästä valikosta 1,67 High Index single Vision on kaikista suurin ohennus   

Tervehdys!

Tässä keskustellaankin juuri noista zenniopticalin laseista, joita olen itsekin muutaman viikon kierrellyt kuin kissa kuumaa puuroa. Oma ongelmani on huono näkö, eli linssien vahvuus n. -10. Kotimaisilla optikoilla suurin kerroin lasilinsseille on 1.9 eivätkä nekään ihan paperinohuet näillä voimakkuuksilla ole. Millainen kerroin tuo zenniopticalin 1.67 on, se kun on heillä suurin mahdollinen? Onko jollain yhtä huononäköisellä kokemuksia / esimerkkiä, miltä 1.67 linssit näyttävät -10 voimakkuuksilla? Ja jos on, niin uskaltaisinko pyytää jopa esimerkkikuvaa esim. aijaa.com -palveluun (lasien ei tarvitse olla päässä :). Pyöreillä ja pienillä kehyksillä saa linsseistä ohuimmat, mutta saako noista 1.67-laseista silloinkaan fiksunnäköisiä? Entäpä nyt vallalla oleva muoti neliskanttisiin sankoihin? Onko niihin mitään toivoakaan laittaa näin vahvoja linssejä?

Asiallisista vastauksista kiittäen ja kesiä toivotellen,

Jussi

• Suosi suomalaista

Ostin sellaisesta optikkoliikkeestä Tikkurilasta kun Näköoptiikka www.nakooptiikka.fi kahdet silmälasit 89€ ne sisälsivät pinnoitteet, lisäksi toiseen kehykseen ostin ohennuksen ja maksoi vaan 40€. Mielummin itse ostan Suomesta liikkeestä kun tilaan, on helppoa hoitaa takuu hommat lähiliikkessä kun lähetellä rillejä pitkin maailmaa ja arpoa saako mitään linssivirheitä takuuna.

• tyytyväinen asiakas

Ostin lasit Näkö optiikasta ja olen tosi tyytyväinen. Voi suositella!!!! Voimakkuudet mulla -7,50 ja maksoin laseista vain 150,-. toiseksi ohuimmalla linssillä. Ja mikä parasta, sain mitä mainostivat. Se oli positiivista. Katsottiin myös lapselleni (hyvä mallisto nuorille) ja löydettiin sopivat. Nekin tosi edulliset, vain 60 euroa.

• Mautonta!
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Ostin lasit Näkö optiikasta ja olen tosi tyytyväinen. Voi suositella!!!! Voimakkuudet mulla -7,50 ja maksoin laseista vain 150,-. toiseksi ohuimmalla linssillä. Ja mikä parasta, sain mitä mainostivat. Se oli positiivista. Katsottiin myös lapselleni (hyvä mallisto nuorille) ja löydettiin sopivat. Nekin tosi edulliset, vain 60 euroa.

Lopettakaa nyt jo sen nökö optiikan mainostaminen vai mikä näköoptiikka olikaan. Joku raja voisi olla tuossa huonossa maussa, että täällä noin epätoivoisesti mainostaa firmaansa.

Tuo oli NIIN läpinäkyvää......

• Ripaliksi meni
        Mautonta! kirjoitti:

Lopettakaa nyt jo sen nökö optiikan mainostaminen vai mikä näköoptiikka olikaan. Joku raja voisi olla tuossa huonossa maussa, että täällä noin epätoivoisesti mainostaa firmaansa.

Tuo oli NIIN läpinäkyvää......

Ja hyvät sai! Linssi ovat Hoyalux id- monitehot. Lasien kokonaishinta oli 330 euroa. Lasit tulivat postissa kotiin ja isäni on erittäin tyytyväinen: Siistit sangat ja hyvät linssit, jotka tyydyttävät hänen kaikki näkötarpeet.
        Itse pidän laseja edullisina, sillä Hoyalux on käsittääkseni hyvä moniteholinssi.

• Rovaniemi go go

Laitoin tuohon "kokemuksia favopticista"-ketjuun kokemuksiani www.silmalasikauppa.fi:stä, jos jotakuta kiinnostaa. Joku saattaa arastella ulkomailta tilaamista ulkomaan kielellä, joten tässä kotimainen vaihtoehto. Eli kotimaassakin voi myydä silmälaseja edullisesti, ainakin netissä. Taitaa vaan olla, että valtaosa optikkoliikkeistä ei halua leikata katteestaan prosenttiakaan, vaan pitävät kaikki hintoja yhtä korkealla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe