Vikingillä mennään, aamulla satamassa ja illalla takaisin eri laivalla. Siispä onko satamaterminaalissa paikkaa, jonne voi pari laukkua jättää säilytykseen?
päivä Tukholmassa/matkatavarat?
6
3606
Vastaukset
- sinne vaan
ja ei maksa edes paljon.Harmi vaan tuomoinen valinta että laiva vaihtuu...minulla aina Silja ja samalla laivalla takaisin.
- Schamu
oli aivan tietoinen. Turusta kun lähtee, jää todellakin koko päivä aikaa kierrellä kaupunkia. Siljalla joutuisi myöskin vaihtamaan laivaa.
- linkki.
"Matkatavaransäilytys
Maksulliset säilytyslokerot, enintään 24 tuntia. Lokeroita on kahta eri kokoa (pieni SEK 25, suuri SEK 40).
Suuri säilytyslokero toimii myös eurokolikoilla, hinta 5 EUR."
http://www.vikingline.fi/hyvatietaa/satamatieto/satamatieto/tukholma.asp- Schamu
Juu kiitti vaan, sieltähän tuo tieto löytyi tarkasti.
- kepeäreissumies
Päiväksi siis Turusta Tukholmaan, ja matkatavaraa säilöön. Herää kysymys, mitä ihmettä siellä laivalla tarvitaan laukkukaupalla, että pitää oikein säilöön jättää.
No, minä en kaikkien suunnitelmia osaa oivaltaa, mutta tässä ehdotus ihan vain harkittavaksi:
Päällysvaatteiksi valitaan odotettavissa olevan sään mukainen asustus, joissa yksi (1) kohtalainen tasku. Taskuun pistetään vaihtoalushousut, -sukat ja hammasharja. Päällysvaatteiden alle puetaan jokin tilanteeseen sopiva vaate, kuten siisti paita tai pusero. Jalkaan yksinkertaisesti kengät. Loppu sälä, kuten maksuvälineet ja henkilöllisyystodistus pakataan povitaskuun. Mahdollisia hankintoja varten ostetaan muovikassi.
Vaihtoehtoisesti voi varata mukaan repun, johon yllämainitut tarvikkeet pakataan. Mukaan sopii myös kampa ja meikkipussi, jos sellaista käyttää. Ja ostoksetkin voi sinne sulloa.
Toisaalta, ainahan voi ottaa mukaan kontillisen tarvekaluja. Ikävä kyllä kontti pitää jättää matkan ajaksi autokannelle ja Tukholmassa on ikävä ajaa kuormurilla. Mutta kaiken saa matkaansa, mitä haluta saattaa - paitsi kotitalon.- Schamu
samaa mieltä kanssasi. Kyllähän minä itse selviäisin vaikkapa mainitsemallasi varustuksella, mutta koetapa saada kaksi naista lähtemään kahdeksi yöksi reissuun taskuun mahtuvilla varusteilla. No ei tuo nyt kovin suuri homma ole viedä ne pari laukkua säilytykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan603368Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282970- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 111396
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13812