Mitä ranteessa on mahtanu oikeesti tapahtua ku putosin trekillä ja rauta napsautti kämmeneen, niin että se turposi heti sillon marraskuussa eikä vieläkään pelitä vaan vihloo ja on turvonnut,eikä sitä pysty käyttämään.. terveyskeskuksessa väitti että jännettupintulehdus ja menee itellään nyt ollu n.4kk,eikä lepo ja burana auta..??
ranteen nivelsiteet
2
947
Vastaukset
- Pitkäaikainen juttu
Minulla oli jännetupintulehdus ja se on kestänyt vaikka miten pitkään. Siinä noin 20 vuotta on vaivannut. Hyvä kun sait diagnoosin, minä en saanut ajoissa. Ole nyt tarkkana vakuutusasioiden kanssa. Hanki lääkärintodistus ja esitä se. Työnantajallasi on varmaan joku vakuutus, jos ei ole niin onhan niitä muita vakuutuksia itse sairasvakuutussysteemeissä.
Itse olen saanut erityisvehkeitä, joitten avulla voin hoitaa hommaani.
Ja mene kunnon lääkärille!- olisi kaiket i
siis ortopedi!!!
Spesiaalivamma tarvitsee spesiaali lääkärin. Unohda ne yleislääkärit.
Itselläni vakuutus maksoi erikoislääkärin tutkimukset. Vakuutus myös maksoi menetetyt työtulot aika hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472