Jos teillä

on sekarotusiakoiria?

Jos teillä on sekarotusia koiria nii laittakaa tähän mitä rotuja koirassasi on? oisi mukava tietää minkä laisia sekotuksia teillä muilla on:)

85

2391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on:)

      Mulla on suomenlainkoira, tiipetinterrieri, kettuterrieri ja pystykorva sekotus pentu:)

      • on..

        Meillä on rotikan ja saksanpaimenkoiran sekotus. Ikää neidillä 5-vuotta.


      • Seropi-mimmi

        Meillä chihu-tipsu-yorkki-jackrussel - sekotus. Ihan loistava tapaus, kropaltaan/kooltaan kuin russeli, pää tipsumainen. Lyhyt karva. Kuvaa en nyt saa tähän.


    • hirmu nasta

      Saksanpaimenkoiran ja labbiksen sekoitus.

    • meillä
      • tällaisia

        Kultainennoutaja (50 %)-unkarinkuvasz (50 %), 2,5-v. narttu.

        Toisesta koirasta ei tiedä. Siinä on varmaankin welsh corgia ulkonäön perusteella ja sen mummo oli tiibetinspanieli. Musta poitsu on, jolla on luppakorvat, jotka se saa myös pystyyn. Lyhyet raajat, kippuraan menevä ja suoraan menevä häntä, pitkä vartalo, pienikokoinen koiruli. Valkeaakin siinä on hieman ja melko lyhyt, kiiltävä turkki. Veikkauksia, mitä muuta siinä vois olla? Mistä väri vois tulla..?


      • meillä

      • ihan

        IHANA!


    • StarBlue

      asustelee saksanpaimenkoiran ja labradorinnoutajan sekoitus. =)

    • miricie

      saksanpaimenkoira ja suomenlapinkoira joista jälkimmäiseen tullut enemmän.

    • on..

      Englanninspringespanielia, Belgianpaimenkoiraa ja Harmaata norjanhirvikoiraa :)

    • 8 vko pentu

      Pojassa on labradorinnoutajaa, bordercollieta ja itäsiperianlaikaa.

      Luppakorvainen pikkuotus. :)

    • momooom

      saksanpaimenkoira/husky narttu:)

      • leidi nimeltään

        ja siinä on perhoskoiraa, spanielia ja bison friseetä, aivan mahtava 3 vuotias seropi, muuten valkoinen, mut pää on ruskean musta.


    • Musta...

      Äikkä rotikka,iskä portugalin vesikoira.
      Mahtava otus.

      • seopin omistaja

        minulla on suomenajokoiran ja karjalankarhukoiran risteytys..


      • on.,..

        suomneajokoiran ja karjalakarhukoiran risteytys


      • ..............................
        seopin omistaja kirjoitti:

        minulla on suomenajokoiran ja karjalankarhukoiran risteytys..

        Minkä ikäinen/näköinen koirasi on?Onko metsästysviettiä?Sylikoira?Onko helppo koulutettava?Kiinnostaa koska meille tulossa samanlainen...


    • samojedi/sakemanni uros kohta 2v ja bordercollie/sakemanni 1v neiti =)

    • tore06

      mejän koirassa on rotikkaa, berhandilaista ja berniä...

    • oon tuolta

      meillä on berhanninpaimenkoiraa ja saksanpaimenkoiraa

    • Nasse-tätyli

      Meijän rontti puoliks rotikka, puoliks bokseri. Punaruskea komistus jolla kaulassa valkeat papinliperit (läikkä). Luonteelta kovin bokserimainen ei ehkä niin kohelo. Monet on luullu rhodesiankoiraks. Mun mielestä on massiivisempi kun rhodesialainen, pää on myös selvästi massiivisempi ja kuono lyhyempi, ei kuitenkaan kurttunaama =)

    • neiti näpsä

      Valkkari 50% sakemanni 50%

    • ojalaanne

      Hei!Terveiset täältä Itä-Suomesta,Joensuun kuppeesta! Meidän uros pennussa on:Isä onKääpiöpinseri ja emä:coton de tulear ja vielä chihuahua. Uros pentu on nimeltään Miro ja huomenna tulee 12.viikkoa vanhaksi. Ei kyllä uskoisi,että on useampaa rotua, enemmän Kääpiöpinseriä. Oli mukava kun perustaisivat oman kennelin näille meidän ja muiden koirille! Kertoisitko sinä minulle koirastasi,olisi mukava jutella?T.Anne

    • meillä on

      meillä on saksanpaimenen ja kollien sekoitus. Neiti on 5-6 vuotias. :)

    • :-----)

      äitskä isovillakoira-ajokoira sekoitus, iskä pystykorva-seefferi-dobermanni sekoitus.
      on kyllä jästipäinen neiti, riistavietillä,pystykorvan haukuilla - osaa kyllä sillointällöin seefferin komeaa haukuntaakin kuuluttaa, mutta halutessaan jotain huutaa kaikelle ja kovaa. dobermannin näköinen, ajokoiran kokoinen. villakoirasta ei ulkonäön puolesta tietoakaan, paitsi karvatupot korvanjuurissa. mulla on aina ollu seeffereita, ja voin todeta, että tämä on vaikein koira mitä mulla on koskaan ollu. ikää neidillä vähä päälle 1v.

    • Hugo <3

      Englanninsetteri 50% cockerspanieli 50%
      eli cockersetteri :)

    • ertsuppa

      Moikka. Meillä on aika vasta tullut koiranpentu jossa on länsisiperianlaikaa ja lapinkoiraa tyttö pentu. Oisko mitään tietoa et millon se lopettaa yöllisen ulvonnan on ulvonu jo kolme yötä.

      • blackswan

        Meillä lopetti kolmen yön jälkee :)


    • unelma sirpaleena

      meillä beagle ja suomenpystykorva tyttö. Nyt 16vko. Metsästäjä ihan henkeen ja vereen. Rakastaa syliä ja huomiota.. Onneksi perso ruualle ja herkuille, helpottavat koulutusta :)

    • paras ystäväni

      Mulla on lapinkoira-pystykorva-saksanpaimenkoiravanhus ikää pari viikkoa vaille 16 vuotta. Erinomainen koira, kiltti hyvä oppimaan ja pysynyt terveenä, syönyt kotiruokaa, nyt vasta viime vuoden eläinlääkärin muonia vanhuuden vaivoihin. Iloinen on vielä mutta fysiikka alkaa pettää.

    • Roope hauva

      Meillä on 12viikkoa vanha söpöläinen Äiti: jackrussell Isä: japaninterrieri- venäjän spanieli.

    • PinkYoshi
    • neljä tietä..

      Meillä on kohta 2-vuotias herra. Äiti: jämpti-suomenpystykorva
      Isä: lapinporokoira-saksanpaimen.
      Lempeä luonne, mutta kyllä omistaan huolen pitää.

    • vuh.

      Meillä on labradori, bordercollie, novascotiannoutaja sekoitus :)

    • Scarlet.

      Meidän huntti on puoliksi Suomenajokoira ja puoliksi Karjalankarhukoira. Tullut selkeesti enemmän emäänsä, eli ajokoiraan, mutta väritys on karhukoiralta, eli on siis musta-valkoinen.

    • kukkis-70

      meiltä löytyy flätti-laika sekoitus, musta luppakorva. Kultainennoutaja-labbis-pystykorva sekoitus, valkoinen luppakorva ja sitte kelpie-lapinkoira sekoitus, ilmettykelpie, hieman pidemmällä karvalla.

    • kirsikka48

      Coccapoo eli kokkeri ja villakoira.

    • dogchsot

      itäsiperianlaikaa, pk-collie ja länsigöötanmaan pystykorva, ja edesmenneessä oli pumi, hirvikoira, labbista, kultastanoutajaa, mudia ja mieletön määrä tietämättömiä rotuja :D

    • Seropin omistaja

      Meidän leikattu herra (5v) on täysseropi.Emä sekarotuinen punaruskea pystykorva & isä täysin tuntematon sekarotuinen.Meidän herra on muutoin täysin musta,mutta siellä täällä ympäri kehoa valkoisia karvoja.Rinnan alla on ihan mini kokoinen valkoinen läikkä

    • Nonoyo

      saksanpainmenkoira-mäyräkoira-chihuahua

      9 kg, siro ja iiiisokorvanen tyttö täällä (:

      • Hhhhääääh

        Miten ihmeess tommonen yhdistelmä on saatu aikasiks?!?!?!?!


    • Tosca tyttö

      Meillä asustaa Tosca neiti siin on Bagle/Papillon eli perhoskoira,oikeen hieno helma kyllä,kiltti ihmisrakas kaveri ja erittäin utelias,on beaglen näkönen mut paljo sirompi!

    • kaksikkossa

      meil on husky-akita ja toisena on puhdas malamuutti

    • Bico neiti

      Minulla Lhasa apson/ Bichon frise 50% ja 50% tuntematon rotu.

    • Asumi

      Meidän matamissa on seuraavia rotuja; Saksanpaimenkoiraa, Belgianpaimenkoiraa ja Samojediä. Turkki on mustavalkoinen, kippurähäntä, pystytkorvat, paksu turkki. Samojedi puskee voimakkaasti koirasta (isä oli samojedi äidissä oli muut). Luonne kuin Samojedillä mutta osaa se itsepäinenkin olla : D Moni luulee sitä Karjalankarhukoiraksi vaikka ei veressä sellaista olekkaan.

    • Meil on puoliks suomen ajokoira, ja sit dalmatialaista ja jotain noutajaa, muistaakseni myös vähän saksanpaimenkoiraa.

    • tuhkimo.k

      täällä on kohta 4v narttu jossa on saksanpaimenkoiraa,dobberia ja ajokoiraa,villi ipana, mutta kiltti.

    • .-.-.-.-.

      Karjalankarhukoira / Novascotiannoutaja. 2½ vuotias narttu.

    • amaliar93

      Minun nelivuotias poikani on oikein kunnon sekoitus.
      Siinä on labradorinnoutajaa, kultaistanoutajaa, amerikanstaffordshirenterrieriä, newfoundlandinkoiraa, mastiffia, karjalankarhukoiraa ja suomenpystykorvaa.
      En tiedä paljon mitäkin rotua on, mutta ulkonäössä eniten esille tulee staffi, monet ovatkin veikanneet, että koirassani olisi rotikkaa :)
      Luonteeltaan Jesseni on kyllä eniten noutaja. Oikein suloinen ja rakastettava pakkaus :)

      http://www.petsie.fi/pet.php?petid=70892&s=images&img=19773356&setid=32873

    • kipsuline

      Mulla on sekarotuinen uros. Emo on noutaja-dobermanni -mix ja isä pitbull-irlanninsusikoira -mix. Mun koira näyttää ehkä eniten irlikseltä, se on musta ja sillä on pitkät jalat ja huisi parta :D

    • _FlamingHeart_

      Meillä on punaisen irlanninsetterin & musta/ruskein merkein oleva saksanpaimenkoira mix

    • MONDEROS

      Isä: Pohjanpystykorva
      Emä: Samojedi, spanieli-,noutajamix

      Ikää Benjamin herralla 3kk 1vk

    • Richa
    • V

      Toinen on saksanpaimenkoira-suomenpystykorvamix ja toinen on samojedi-seiskarinkoiramix

    • tipsupinseri

      Meillä on 4kk narttupentu, jonka emä on Tiibetinspanieli ja isä Kääpiöpinseri.

    • uunari
    • onnellinen omistaja

      pari tyttöö löytyy, Rottweiler/american bulldog,molempia 50%ja 50%, toisessa tytössä Rottweiler ja dobermannia sama 50% ja 50%... melkonen pari kaikessa...verrattavissa ihan lapsiin esim kumpi saa tulla viereen huilaan ja kun rapsuttaa toista ni toisen on pakko tulla väliin rapsutettavaks :)

    • nuppeli

      Saksanpaimen-Nöffi neiti, 9vko, harmaa ja rinnassa valkoista, siniset silmät

    • lappilainen..

      Meidän poika on lapin porokoiran ja karjalan karhukoiran sekoitus. Kuulemma seassa on myös hieman pystykorvaa ja labradorinnoutajaa (??). Erikoinen otus :) Porokoiran paimentamistaipumus karhukoiran kovapäisyydellä.

    • NalaSeropi

      Emmassa: Labradorinnoutajaa, punaista irlanninsetteriä, harmaata norjanhirvikoiraa ja saksampaimenkoiraa

      Nalassa: Saksampaimenkoiraa, Labradorinnoutajaa ja Suomenpystykorvaa

    • ........ssssssssssss

      Meillä on saksanpaimenkoira-husky sekoitus, joka näyttää lähes mustalta sakemannilta. Toinen on saksanseisoja-cokkerspanieli-rottweiler sekoitus, joka näyttää pieneltä dobberilta, luonne on cokkerilta:)

    • Awwwwwwwww

      Meillä suloinen pakkaus, jonka emä labradori/lapinporokoira ja isukki puhdas lapinkoira.:)

    • Moon@

      Dobermann 50%, Rottweiler 25% ja Bokseri 25%.
      Isä puhdas dobberi. Melkoisesti dobberin näköä ja väri merkkeineen sama, on vain hiukan dobberia massiivisempi, kuono leveämpi, muttei ihan yhtä leveä kuin rottiksella ja häntää kantaa matalemmalla kuin dobberit yleensä. Bokseria näkyy vain luonteessa.
      N.65cm ja 45kg.
      Oikein kiltti ja nopeasti oppiva tapaus. Aikamoinen pelkuri tosin.:)

      • Utelias06

        Hei!

        Missä koirasi on syntynyt ja minä vuonna?
        T:Utelias :)


    • Maru86

      Meillä on 3kk ikäinen narttupentu jossa on berhandilaista, nöffiä, ajokoiraa ja mastiffia :)

    • Vanhempi rouva on rottweiler-saksanpaimen-labbis ( emä puhdas rotikka ja dominoikin ulkonäköä.. rotikka sakun nenällä ja labbiksen luonteella)

      Nuorempi neiti on suomenpystykorva-karjalankarhukoira, kokonaan karjalankarhukoiran väritys mutta suomenpystykorvan kokoinen :)

    • ErikaR

    • tääl on sisko ja veli joissa on:länsigöötänmaanpystykorvaa,dreeveriä ja portugalin podegoa

    • Snautseri - noutaja - pystykorva

      Jää sitten arvailuksi että minkälaista snautseria noutajaa tai pystykorvaa sieltä löytyy... :P


      trimmaamaton
      http://www.petsie.fi/pets/235686-jami-sekarotuinen/pictures/21975554

      trimmattu :P
      http://www.petsie.fi/pets/235686-jami-sekarotuinen/pictures/21975550

    • Kahden koiraomistaja

      Hei!
      Minulla kaksi sekarotuinen koirilla elikkä: Lapinporokoira,saksanpaimenkoira ja luultavasti hovawartia n.75cm ja painaa 50kg,toinen on kultaistanoutaja/saksanpaimenkoira n.65cm ja painaa kai 34kg.Molemmat nyt jo yli 8 vuotta vanhoja :)

    • nennur

      Meillä kohta 2v saksanpaimenkoira/labbis-dalmis sekoitus :) Ulkonaöltään siis kuin saksanmapaimenkoira, mutta kiiltävällä ja lyhyellä mustalla turkilla ja labbiksen hännällä :)

      • kjdhsjfbj

        Minulla on sakemanni/labbis mix...ainakin sellasena olen sen ostanut. Nyt olen kyllä alkanut miettimään että olisko siinä jotain muutakin siroa rotya kun on niin siro rakenteinen, mutta musta on koonaan, paitsi valkonen läikkä rinnassa ja toisen jalan "varpaissa" ja pikku läikkä "alaleuassa". Nyt 4,5 kk


      • vvvv...vv
        kjdhsjfbj kirjoitti:

        Minulla on sakemanni/labbis mix...ainakin sellasena olen sen ostanut. Nyt olen kyllä alkanut miettimään että olisko siinä jotain muutakin siroa rotya kun on niin siro rakenteinen, mutta musta on koonaan, paitsi valkonen läikkä rinnassa ja toisen jalan "varpaissa" ja pikku läikkä "alaleuassa". Nyt 4,5 kk

        meidän koiran isä sakemanni ja emo karhukoiran, lapinkoiran sekoitus. mini sakemanni kippuralla hännällä


    • miu maun

      Meillä on cocceri emästä ja kääpio villakoirasta sekoitus. Hyvin älykäs.
      Oppivainen. Ei hauku paljoa ja on matala haukku coccerin. Ihana söpö ja pieni.

      Coccerin naama villakoiran kääpiö koko.. suosittelen. Niin ja terve.

    • Rotikka-Tanskandogi

      Minulla oli aikoinaan rottweilerin ja tanskandogin sekoitus. Rotikkaa 50% ja tanskandogia 50%. Oli aivan kuin ilmetty dobermann! Jopa eläinlääkärit luuli olevan sen puhasrotuinen dopperi. :D Oli kyllä komea koira...

    • mopsi-griffon&boston

      Meillä on mopsi-griffon bruxellois, aivan ihana vuoden ikäinen ilopilleri! Pärjää energisyydellään meidän adhd-bostoninterrierillekin. Yhtä perso ruoan suhteen kuin mopsit, ulkonäössä mopsia ehkä kippurampi häntä kuin griffoneilla ja korvat yhtä lerput kuin mopsilla. Muuten on kuin griffonit. Karkeakarvainen, musta, rinnassa hiukan valkoista, parta hiukan punertava, hännässä harmaita hapsuja. Olemus, liikkuminen, käytös kuin griffon. Griffoniksi tai affenpinseriksi tuota veikkaillaan!

    • jympe

      Täältä löytyy 9 kk ikäinen n. 25kg dobermanni-sakemanni-collie-ajokoira sekoitus. Näkö enemmän dobermannia ja luonteessa eniten colliee (:

      • saku/labbis

        Meillä 5kk ikäinen saku/labbis sekoitus. Tosi kiltti ja ihana tyttis :)


    • DogOwner85

      Mulla löytyy tälläinen jämtlanninpystykorvan ja norjanharmaahirvikoiran risteytys narttu ikää 3v ja 1kk :)
      Aivan ihana luonne sillä on.
      Onko samanlaisia rotuyhdistelmiä kenelläkään?

    • seropeja

      Tällä hetkellä vaan rotupeja, mutta edesmennyt oli saksanpaimenkoira x karjalankarhukoira.

    • Pitti!

      Amerikanpitbull ja amerikanstaffordshire mix

    • Monnnnnie

      Täältä löytyy todellakin monirotuinen.. 50% Pohjanpystykorvaa ja 50% Lapinporokoiraa, samojedia, spanielia ja noutajaa. Ikää herralla 1,5v

    • 11+5

      Meillä on labradorinnoutaja- pk. kääpiömäyräkoira sekoitus kohta 5v.
      Paljon kehuja saanut poika : )

      Ja tulossa kotiin on siperian husky- ajokoira- saksanpaimenkoira vintiö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe