50+ keskustelu

helisevä

Niin ,huomaamattani olen tehnyt vertailuja miten sovin tähän porukkaan ja joskus ihan kirpaisee kuinka samoin elämä menee mutta joku kirjoitti 20km lenkistä niin voi ehkä pyörällä.Sitten musiikki on yksi mistä mun ei kannata koskaan täälä keskustella niin me oollaan erilaisia.Ennen lyhyt ottaa kiven maasta kuin pitkä tähden taivahalta.Niin sanoi mummani 154 ja minä 172

19

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytynyt! Yksi oli

      muuta on poistunut täältä!
      Tykkäsi samoista...-50luvun amerikkalaisesta "oikeasta" rokista, bluesista, big bandeista ja kitaravirtuooseista...ei oo ennää...hitzaajankaan mussiikkimakua kun ei tiiä!
      Mutta, kaikki me ollaan erilaisia mut samassa sopassa kiehutaan!

      • HTZA

        song, on yksi esimerkki minun lemppareistani.
        Viimeisimmän, menestyneen version teki Cher.
        "If you wanna know, why I love her so, it's in her kiss".
        Ja Beatles, Rollarit, Kinks, Swingin blue jeans, Searchers, Carpenters...
        En jaksanut kirjoittaa "The"-prepositiota joka paikkaan.
        Ja Tango tietysti, ehkä enemmän tanssin vuoksi.
        "Syvä kuin meri" on niistä lempparini.
        Ja mahtuu siihen "twilight time": kin.

        60-lukulaisella on mahdoton määrä lempimusaa.
        Siitä eteenpäin on ressukoilla vaan pari Sweettiä, yksi BCR, jokunen Procol Harum ja se, iänikuinen, Stairways to heaven, ja perhanan J.Sillanpää.

        Niin ja "Moody Blues" ja.. ja.. ja


    • vanha kansa vertauksineen oikeassa useimmiten. Me näitä sutkauksia lainataan välillä onnistuen ja välillä onnahdellen asiayhteyteen sutaten. Toki sovit porukkaan kun omaat humoristisen ja positiivisen elämän katsomuksen, etkä vähistä säikähdä kun tulee vettä niskaan silloin kun sitä vähiten odotat. Uutta verta kehiin ja uusia tuulia aina kaivataan. Vastahan minäkin elokuussa täytin 50 ja silti on jo tuttuja nimimerkkejä joiden juttuja ihan haen kun näitä tekstejä selailen.

      • helisevä

        ooh onko niin käynyt


    • tähti*

      hiihtolomat loppuivat joten täällä alkaa tasmaanian meiningit :)

      • helisevä

        Hiihtolomailit?


      • tähti*
        helisevä kirjoitti:

        Hiihtolomailit?

        hiihtolomat ovat vielä edessäpäin


    • Pirre*

      Erilaisuus on rikastuttaa, oisipa täällä aika tylsää jos olisimme kaikki samassaan muottiin valettuja.

    • namisuku

      ...sisältää paloja, jotkut pelit vähemmän, jotkut enemmän...Luovi sitten siinä=)(
      Kokonaisuus syntyy Kyllä;)

      • helisevä

        en tee dg. mutta kuuluuko tekstissäsi iän mukanaan tuomaa viisautta )


      • namisuku
        helisevä kirjoitti:

        en tee dg. mutta kuuluuko tekstissäsi iän mukanaan tuomaa viisautta )

        ...Helisevä, Elämää;)


    • kotikiusattu

      helisevä nikki tuo mieleen loka ja marraskuun jäätyneet lammikot,jotka astuttaessa helisevät rikki.
      Ei kun syvään henkee ja hyppää joukkoon.
      Hyvin voit musiikist puhuu ,määkin dikkaan dallapeetä ja teukkaa

      • helisevä

        rikki en mene,helistä voin.


      • Kukas hän on?

        Teijo Joutsela'ko?


      • kotikiusattu
        emw34 kirjoitti:

        Kukas hän on?

        Teijo Joutsela'ko?

        en ole koskaan ollut kiinostunut ns uuresta musiikista, joku sanoo vanha tanssimusiikki ,ja se on minusta hyvä nimi sille jota kuuntelen.


      • kotikiusattu kirjoitti:

        en ole koskaan ollut kiinostunut ns uuresta musiikista, joku sanoo vanha tanssimusiikki ,ja se on minusta hyvä nimi sille jota kuuntelen.

        iso-veljellä oli savikiekkoja ja sitä kautta aivan nuorena tuli kuunneltua dallape ja Teuvo Joutselaa.

        Isoveli on kahdessakin suhteessa nimensä veroinen, hän oli meidän esikoinen vm.-44. ja pituuttakin 195 cm. joka sen ajan kaverille oli aika harvinaista. Kuudentoista ikäisenä oli jo tämän mittainen.
        Meilläkin pienehkö kunta, niin hän oli aina päätään pidenpi, kun vanhoja valokuvia katselee.


      • tuli mieleen
        helisevä kirjoitti:

        rikki en mene,helistä voin.

        kaikenlaista kun luin.


      • helisevä
        tuli mieleen kirjoitti:

        kaikenlaista kun luin.

        ilkikurisillan )


      • yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
        helisevä kirjoitti:

        rikki en mene,helistä voin.

        oho


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe