Kesätammana III

17- kesäinen

Jussi rojahti viereeni, kulli alkoi jo löysistyä. Yritin ottaa sitä vielä suuhuni imeäkseni kaikki nesteet Jussista, mutta Pekka veti mua itseensä päin mun jaloista. Pekka työntyi sisääni koko varrellaan. Katsoin Jussia, mutta Jussi oli jo nukahtanut.
"Aaaaaahhhhh, se on niin iso, Pekka, nai mua varovasti!"
"Mä oon jo aivan arka Jussista." Pekka tuli minusta ulos ja otti kädestäni kiinni. Pekka vei mua keittiön ohi suihkuun.
"Pestään Jussin aineet sun herkusta pois."
Toni näytti olevan taas saunassa.Toni veteli varttaan katsoen mua silmiin koko ajan.
Pekka pesi mun pillua ja peppua huolellisesti.
"Mennään mekin saunomaan", Pekka sanoi.
Olin nousemassa portaalle kun Pekka tarrasi minuun takaapäin.
"Eihän tätä näkyä kestä kukaan!" ja nuolaisi mun pimpsaani pitkällä vedolla.
Inahdin ja huomasin Tonin tulleen mun eteen kulli sojossa mun kasvoja kohti.
"Olkaa helliä, eikös?"
Toni työnsi kullinsa mun pieneen suuhun ja piti päästäni kiinni. Toni nai mua suuhun, se maistui suolalle ja hielle.
"Mä tuun pian, mä tuun pian, vittu mikä suu, mitkä huuulet!"
Samassa tunsin pimpsaani tunkeutuvan jotain kookasta.
En pystynyt edes äännähtelemään kun Tonin iso kyrpä hakkasi mun suutani.
Pekka työntyi hitaasti ja kauan mun pimpsaani. Vartta tuntui riittävän...
"Niele, niele mun nesteet nainen!", Toni huusi.
Otin Tonin kullin käsiini ja ohjasin valtavan spermapurkauksen mun kookkaille rinnoileni. Osa lensi mun kasvoilleni.
Toni nojaili saunan seinälle ja katseli kun Pekka nai mua takaapäin.
"Mmmm, Pekka sä oot isooooh!"
"Anna mulle sun isoa kyrpää, anna mun pikkupilluun kovaa isoa kyrpää!"
"Mene selällesi lauteille.", Pekka sanoi.
Pekka nosti ja levitti mun jalkoja nilkoista kiinni pitäen. Pekka piti mun jalkapohjista kiinni ja levitti mut melkein spagaatiin.
Siinä Pekka kädet levällään nai mua lauteilla.
"Mä saan pian!", Pekka äännähti. "Multa tulee kans pian, odota muakin!"
Pian Pekka purkautui mun vatsalleni ja rinnoille.
"Aaah aaaah aaaaaaahhhhh, sä oot kyllä paras kesätamma mitä täällä kylällä on ollut", Pekka kehui.
"Kiitos."
Toni ja Pekka lähti ulos vilvoittelemaan, mä jäin pesemään jälleen kerran itseäni.

Mennessäni ulos ketään ei näkynyt, joten suunnistin kohti talleja. Juoksin nopeasti pihan poikki, koska ärhäkät hyttyset yrittivät pistää mun pyyhkeen suojaamaa vartaloani. Jokunen hyttynen ehtikin pistää mua.
Tallissa ei tuntunut olevan ketään. Menin katsomaan sitä oria, joka sai tänään omaa kesätammaansa. Siellähän se ärhenteli kaikille.

Hyttysenpurema pakarassa alkoi kutittaa vietävästi, joten nostin pyyhettä ravatakseni pakaraani.
Ovi kävi ja säikähdyksestäni johtuen pyyhe tippui tallin lattialle.

Näin ovensuussa neljä vierasta miestä kumppareissa ja shortseissa. Yksi miehistä otti suitset seinältä.
Peräännyin kunnes seinä tuli vastaan.
"Jussi on sisällä, Pekka ja Tonikin on täällä", värisevällä äänellä selitin.
"Tiedetään, ne on saunassa."
Miehet otti kumpparit ja shortsit jaloistaan ja tulivat mua kohti.
Miehet olivat mun edessäni ja mä seisoin alasti heidän edessään. Kyykistyin nostaakseni pyyhettä, miehet alkoivat runkata kyrpiään mun silmien edessäni!
Onko kaikilla hevosmiehillä isot kullit?!

"Nyt tamma ottaa meiltä suihin, kaikilta!"
"Tai vaihtoehtoisesti joka reikään kerralla!"
Kullien päät olivat jo märät vähäisestä siemennesteestä.
Mua alkoi jo houkutella 4 miestä sisälläni...

3

10253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mickey mouse

      äkkiä lisää!!!!!

    • Sakke

      Lisää vaan! Nää on hyviä!! Kiihottavia!

    • Vanha tamma

      Pliiis, kirjoita jatkoa! Kohta menee yöunet...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe