Elikkä olen hakemassa teatteri-ilmaisun ohjaaja-linjalle (amk), ja ois mahtia kuulla kokemuksia ja muita taustatietoja ko. linjasta tai eri kouluista jossa sitä opetetaan, esim.vanhat oppilaat..?
Kiitos suuri!
Teatteri-ilmaisun ohjaaja
7
2157
Vastaukset
- näyttelijä
hyvinkääl ois yks näytelmä-kerho mä itekki harrastan sitä hyvinkääl on paikka nimeltä martti siellä koululla pidetään kyseistä kerhoa tiistaisin mukaan vaan! jos kiinnostaa! se maksaa 80 euroa 8 kertaa
- millani
Moi!Opiskelen teatteri-ilmaisun ohjaajaksi Kokkolassa, amk:ssa . Ja olen kovin tykännyt koulusta.Opiskelu on tosi monipuolista, painottuen osallistavaan ja soveltavaan teatteriin.Jos haluat lisää tietoja, niin antaisitko maili osoitteen niin vastaan mielelläni tai voin toki vastata myös tämän keskustelu palstan kautta.
- millani
Nimetön kirjoitti:
jees box mainiota! mielelläni kuulisin lisää..pistäppä postia tänne eli [email protected]
Yritin laittaa sulle postia, mut ei mene perille!Onks sun maili osoite oikea?Yritän viel huomenna:)
- Nimetön
millani kirjoitti:
Yritin laittaa sulle postia, mut ei mene perille!Onks sun maili osoite oikea?Yritän viel huomenna:)
nakki naama täällä..postiongelmaa pukkaa joo:(
jos millään ennää viitsit, niin kokkeileppa vielä tätä: [email protected]
jos vaikka sinne uppoais, kun mielelläni lukisin sun juttuja! - kiinnostusta
Hei Millani!
Olisin myös todella kiinnostunut kuulemaan opinnoistasi. Itse hain viime keväänä teakkiin, mutta odotusten mukaisesti ei ensimmäisellä kerralla tärpännyt. Olen miettinyt vaihtoehtoisesti hakemista teatteri-ilmaisun ohjaajan linjalle. Olen lukenut kaiken informaation koulutusta koskien, mitä olen internetistä löytänyt, mutta vielä kaipailisin opiskelijan omakohtaista näkemystä opiskelusta. Olisin todella iloinen, jos viitsisit kirjoittaa myös minulle: [email protected] - läjäläts
kiinnostusta kirjoitti:
Hei Millani!
Olisin myös todella kiinnostunut kuulemaan opinnoistasi. Itse hain viime keväänä teakkiin, mutta odotusten mukaisesti ei ensimmäisellä kerralla tärpännyt. Olen miettinyt vaihtoehtoisesti hakemista teatteri-ilmaisun ohjaajan linjalle. Olen lukenut kaiken informaation koulutusta koskien, mitä olen internetistä löytänyt, mutta vielä kaipailisin opiskelijan omakohtaista näkemystä opiskelusta. Olisin todella iloinen, jos viitsisit kirjoittaa myös minulle: [email protected]Moi!
Mä oon myös suunnitellu tonne kokkolaan hakemista.. Kaipaisin myös vähän lisätietoja :) Jaksaisitkohan vielä mulle vastata? Tai jos löytyis vielä jotain muitakin jotka opiskelee siellä niin voi laittaa mailia mulle: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774