Hotelli Vulcano - Playa de las Americas

Amppu

Mitä mieltä olette kyseisestä hotellista? Olemme menossa sinne 22.3. Oliko rauhallinen hotelli, eli tarvitaanko kolvatulpat mukaan?

Kiitokset vastauksista!

7

2289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työkaveri

Työkaveri juuri tänään kertoi, että toista kertaa eivät sinne mene. Reissussa oli ollut 4-henkinen perhe, 16-vuotias poika ja 14-vuotias tyttö vanhempineen. Hotellin henkilökunta oli syytellyt näitä sisaruksia, että he olivat aamuyöllä laulaneet parvekkeella. (Ne olivat olleet toissa kerroksessa olleita brittihäiriköitä). Joku henkilökunnasta oli päivittäin omilla avaimillaan ovikelloa soittamatta ängennyt kämppään tarkastamaan minibaaria. "I´m coming to check the minibar". Kun heillä oli ollut siellä omia juomiaan (ja kotoa tuotua keliaatikon leipää), niin se oli kielletty. Minibaari pantiin lukkoon ja respasta sai vuokrata jääkaapin hintaan 30euroa/viikko. Hirveä kyttäys päällä koko ajan!

• mailiini

Voihan vitsi, olen ensi viikon lauantaina 8.3.lähdössä siihen hotelliin 11 päiväksi. Meitä on vain kaksi aikuista, mutta minibaarissa olin kyllä suunnitellut pitäväni jotain omia virvokkeita yms.

Onko muilta käyneiltä vastaavia kokemuksia???

Oliko hyvät aamupalat ja allas alueet?

• ?????????????

ei ole hotellihuoneen jääkaappi omille juomille ym. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys kaikille. Toki tilaisuus tekee varkaan, mutta harkintaa on hyvä käyttää. Uusimmissa minibaareissa syntyy lasku jo siitä, että nostat tuotteen kaapista pöydälle. Jokaiselle tuotteelle on oma lokero, jonka pohjassa on anturi välittämässä viestin kassajärjestelmään, kun tuote otetaan kaapista.
      Minibaarin tarkistus päivittäin on normaali käytäntö huonesiivouksen yhteydessä .................. ja näissä bilehotelleissa myös keino estää suoranaisia varkauksia ( maksamatta jättämisiä).

• mailiini

Enpä ole aiemmin sellaisiin hienouksiin törmännyt, viime aikoina olemmekin olleet lähinnä huoneisto- hotelleissa, joissa on jääkaapit. Enpä silti aikonut mitään viedä varkain, vain nostaa olo ajaksemme sivummalle.

• ????????????
        mailiini kirjoitti:

Enpä ole aiemmin sellaisiin hienouksiin törmännyt, viime aikoina olemmekin olleet lähinnä huoneisto- hotelleissa, joissa on jääkaapit. Enpä silti aikonut mitään viedä varkain, vain nostaa olo ajaksemme sivummalle.

toki varkaaksi epäillytkään. Sorry, huono lauserakenteeni. Apartementos on eri juttu, siellähän on keittiö kaikkine varusteineen ja kuitenkin palvelut lähes hotellinomaiset muuten.
        Näitä uusia minibaareja on lähinnä isommissa kansainvälisissä hotelleissa. Järjestelmä lienee sen verran arvokas, ettei sitä ihan joka hotelliin ole vielä asennettu. Yleensähän 80% matkalaisista elää ja käyttäytyy ihan asiallisesti, mutta se 20% sitten näkyy ja kuuluu .............. valitettavasti. Tähän mahtuu myös se joukko, jota varten minibaari tarkistetaan päivittäin hotellihenkilökunnan toimesta.

• mailiini

Olen taalla parhaillaan ja taytyy sanoa, etta on upea hotelli ja tosi ystavallista asiakaskuntaa ja henkilakuntaa, ei minkaanlaista valittamista, rauhallistakin on eli ei tarvita korvatulppia, hyva valinta, Taalla ei toimi aat eika oot.

• Anonyymi

Tultiin 4.3 pois. meidän huoneessa lattia paneelit repsotti. Korjasivat kun valitimme. Aamiaisella oli neljä kahvikonetta joista yksi toimi välttävästi viikon aikana. Elikkä omat kahvit mukaan. Muuten hyvä aamiainen. Hotelissa oli lämmitetty allas jossa oli myös vesi lämmintä. Tosin sitäkin korjattiin monena aamuna. Sähköjohdot oli viimekäynnin jälkeen korjattu sisällä. Ulkoportaissa vielä johdot repsotti en tiedä oliko niissä sähköä. Vältämme tätä hotellia tulevaisuudessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe