Eli mistä saisi hyviä ja mieluiten edullisia aurinkolaseja vauvoille? Onko muualla kun optikoilla? ja ihan siis UV-suojatut. Onko olemassa sellaisia "suurennettavia" malleja jotka ehkä menisivät vielä ensi keväänäkin? Meinaan jos hirveän kalliit niin ei tarvisi joka vuosi ostaa uusia... Ja jos joku oisaisi jonkunlaista hintahaarukkaa sanoa.
Kiitti!
Aurinkolasit vauvalle
7
7464
Vastaukset
- Meillä.....
Minä ostin pojalle Bamse-aurinkolasit, Lindexiltä. Niissä on uv-suoja, mutta tietysti parhaimmat varmaan löytyisi optikkoliikkeestä. Noita ei voi säätää mitenkään, hinta oli muistaakseni 5-6 euroa mutta olivat alennuksella syksyllä...
- kunnollisia laseja
Hintaluokassa noin 20 euroa on BabyBanz (0-2v) ja Jaz-o-shades (0-3v), näissä on sankojen tilalla pään kiertävä panta. Ovat kunnolliset ja pysyvät pienillä yleensä kunnolla päässä. Saa nettikaupoista.
Meillä oli babybanzit vauva-aikaan, muuten hyvät mutta mielestäni tekivät vähän ikävät painaumat nenävarteen :(
Isompaa kokoa hankittiin nyt optikolta Julbo Looping -lasit (saa myös vauvakokoa), ja niissä on kaikki kohdallaan. Hinta vaan on sitten jo 40-50 euroa. Toki optikoiltakin löytyy halvempia vaihtoehtoja. Mitään ihan halpislaseja en vauvalle ostaisi. - noname
Googletappa BabyBanz ja JazoShades, tosin ei sitten ole sieltä ihan edullisemmasta päästä...
- mamma2007
http://www.vaippatalo.fi/cat/product_details.php?p=38
Tollaset olen tilannut pojalleni ja kovasti olen ollut tyytyväinen:) Ja poika kanssa tykkää:) Tai ei ainakaan revi niitä ja ainakun päähän ne laitetaan rupeaa naurattamaan;) - aurinkolaseja
kannattaa katsella myös huuto.netistä. Eipä ne juuri vauvan käytössä miksikään kulu jos aikuinen ei anna niitä esim.hampailla "käsitellä". Saisi hyvät järkevään hintaan.
- 4:n äiti
Meillä myös on Babybanzit. Muuten hyvät, mutta linssit tulevat niin lähelle silmää, että ripset osuvat linssiin. Eli en suosittele pitkäripsisille lapsille.
- Optikko
Julbot parhaaksi todettu! Mutta hintaa toki on n. 50 euroa. Kun vaan vielä saisi estettyä, että eivät hampailla rikkoisi linssin pintaa.... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693