Aurinkolasit vauvalle

huu

Eli mistä saisi hyviä ja mieluiten edullisia aurinkolaseja vauvoille? Onko muualla kun optikoilla? ja ihan siis UV-suojatut. Onko olemassa sellaisia "suurennettavia" malleja jotka ehkä menisivät vielä ensi keväänäkin? Meinaan jos hirveän kalliit niin ei tarvisi joka vuosi ostaa uusia... Ja jos joku oisaisi jonkunlaista hintahaarukkaa sanoa.
Kiitti!

7

7464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä.....

Minä ostin pojalle Bamse-aurinkolasit, Lindexiltä. Niissä on uv-suoja, mutta tietysti parhaimmat varmaan löytyisi optikkoliikkeestä. Noita ei voi säätää mitenkään, hinta oli muistaakseni 5-6 euroa mutta olivat alennuksella syksyllä...

• kunnollisia laseja

Hintaluokassa noin 20 euroa on BabyBanz (0-2v) ja Jaz-o-shades (0-3v), näissä on sankojen tilalla pään kiertävä panta. Ovat kunnolliset ja pysyvät pienillä yleensä kunnolla päässä. Saa nettikaupoista.

Meillä oli babybanzit vauva-aikaan, muuten hyvät mutta mielestäni tekivät vähän ikävät painaumat nenävarteen :(

Isompaa kokoa hankittiin nyt optikolta Julbo Looping -lasit (saa myös vauvakokoa), ja niissä on kaikki kohdallaan. Hinta vaan on sitten jo 40-50 euroa. Toki optikoiltakin löytyy halvempia vaihtoehtoja. Mitään ihan halpislaseja en vauvalle ostaisi.

• noname

Googletappa BabyBanz ja JazoShades, tosin ei sitten ole sieltä ihan edullisemmasta päästä...

• mamma2007
    • aurinkolaseja

kannattaa katsella myös huuto.netistä. Eipä ne juuri vauvan käytössä miksikään kulu jos aikuinen ei anna niitä esim.hampailla "käsitellä". Saisi hyvät järkevään hintaan.

• 4:n äiti

Meillä myös on Babybanzit. Muuten hyvät, mutta linssit tulevat niin lähelle silmää, että ripset osuvat linssiin. Eli en suosittele pitkäripsisille lapsille.

• Optikko

Julbot parhaaksi todettu! Mutta hintaa toki on n. 50 euroa. Kun vaan vielä saisi estettyä, että eivät hampailla rikkoisi linssin pintaa.... =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe