Osaako joku neuvoa, kuka mahtaa olla saamenkielinen räppäri, jolla oli ainakin aikoinaan joku biisi, jonka nimi oli "kultainen kirves" tai jotain vastaavaa muistaakseni. Näin telkkarissa joskus kai pari vuotta sitten ja tykästyin. Löytyykö esim. youtubesta?
Saamenkielinen
5
1361
Vastaukset
- jo penkomassa..
youtuben ja kuin ihmeen kaupalla löysin biisin. En tajua miten muistin biisin nimen, vaikka olen kuullut sen vain kerran todella tyyliin pari vuotta sitten. Ja olen tosiaan itse täysin suomenkielinen. Onneksi nimi muistutti englannin kieltä. Ensin kirjoitinkin hakusanaksi "Kolla axu". :)Mutta kyllä se oikea sitten löytyi pian.
Niin sitä vielä kirjoittelin, että tietäisikö joku mistä voisin löytää sanat kyseiseen biisiin, joka on kertakaikkiaan aivan mahtava, vaikka en mitään siitä ymmärräkään. Kiitos jos joku osaa auttaa, google ei tuottanut tulosta, mutta en osaa hakea kuin suomenkielisillä hakusanoilla.- mjooh2
Käy vaikka kyselemässä Mikserin kautta tai Amocin nettisivujen. Joskus muinoin oli jaossa Mikserissä, mutta ei enää näkynyt olevan. Siellä on silti kaksi Amocin biisiä jaossa (mikseri.net -> artisti Amoc).
Kotisivujen vieraskirjaan näkyy joskus artisti vastailevan: www.amoc.fi kysele sieltä oisko sitä jostain mahdollista saada. Cdon.comista voi tilata Amocin levyn, mutta sillä levyllä ei tietääkseni ole Kolle aksua.
- kiilop
amoc.....morottaja...mihkal..
- saamelainen
Kyseessä on kappale nimeltä golle aksu ja räppääjä on Inarilainen Amok.
- ....
kukaa ei osaa kirjottaa oikein.
Amoc - Kolle ákšu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082