Osaako joku neuvoa, kuka mahtaa olla saamenkielinen räppäri, jolla oli ainakin aikoinaan joku biisi, jonka nimi oli "kultainen kirves" tai jotain vastaavaa muistaakseni. Näin telkkarissa joskus kai pari vuotta sitten ja tykästyin. Löytyykö esim. youtubesta?
Vastaukset 5
- jo penkomassa..
youtuben ja kuin ihmeen kaupalla löysin biisin. En tajua miten muistin biisin nimen, vaikka olen kuullut sen vain kerran todella tyyliin pari vuotta sitten. Ja olen tosiaan itse täysin suomenkielinen. Onneksi nimi muistutti englannin kieltä. Ensin kirjoitinkin hakusanaksi "Kolla axu". :)Mutta kyllä se oikea sitten löytyi pian.
Niin sitä vielä kirjoittelin, että tietäisikö joku mistä voisin löytää sanat kyseiseen biisiin, joka on kertakaikkiaan aivan mahtava, vaikka en mitään siitä ymmärräkään. Kiitos jos joku osaa auttaa, google ei tuottanut tulosta, mutta en osaa hakea kuin suomenkielisillä hakusanoilla.- mjooh2
Käy vaikka kyselemässä Mikserin kautta tai Amocin nettisivujen. Joskus muinoin oli jaossa Mikserissä, mutta ei enää näkynyt olevan. Siellä on silti kaksi Amocin biisiä jaossa (mikseri.net -> artisti Amoc).
Kotisivujen vieraskirjaan näkyy joskus artisti vastailevan: www.amoc.fi kysele sieltä oisko sitä jostain mahdollista saada. Cdon.comista voi tilata Amocin levyn, mutta sillä levyllä ei tietääkseni ole Kolle aksua.
- kiilop
amoc.....morottaja...mihkal..
- saamelainen
Kyseessä on kappale nimeltä golle aksu ja räppääjä on Inarilainen Amok.
- ....
kukaa ei osaa kirjottaa oikein.
Amoc - Kolle ákšu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741782
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001030Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.81996- 63994
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113879- 140819
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä420677Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22644On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28603- 52594