Hei
pystyykö etupään stefat itse vaihtamaan normaali työkaluilla ja tarviiko kiroilla kovasti jos hommaan ryhtyy
kawasaki zzr 1100 etu iskarien stefat uusiksi
5
2686
Vastaukset
- Nestori
Tarvitaan erikoistyökalu, jolla pidetään iskarin pohjaa paikallaan, jotta saadaan osat erilleen. Lisäksi tarvitaan joku sopiva holkki, jolla stefat saa ohjattua oikeaan syvyyteen suorassa. Työkalut voi tehdä kuulemma helposti itsekin. Paikallinen mp-huolto lupasi vaihtaa stefat 50 e/työ, eli en jaksa ainakaan vaivautua itse...
- raikka
maksaa akselilla helsinki-kouvola 150-200 euroa
sisältäen työn,öljyn ja ne 16 euron stefat joten
siihen hintaan vähä viittii ite tehäkkin - kimmo
zzr:n etuputkien stefat on vaihdettavissa norm.työkaluilla itsekin.etupää ilmaan n.30cm, etupyörä lokasuoja irti, sarvet veks ja putkien kiinnikkeet vaan löysälle ja jo putos putket alas, sitä ennen kannattaa löysätä kiinnike(iso mutsku putken ylä päässä) sieltä nousee sitten se vieteri veks. pölysuojat ylös ja sit sokka, pelti ja vanha tiiviste ylös. putken alapäästä irti 6kulmapultti ja koko hässäkkä irti toisistaan, siis ulko ja sisäputki. kiroilla ehkää pitää useasti mutta eipähän tarvi viedä ylimielisiin mopokorjaamoihin "ai tää on tällanen"! minusta ainoat ongelmat hommassa on ala pultin kiinnitys koska romut saattaa alkaa pyörimään mukana siellä sisällä, mutta siitäkin selviää pultti pyssyllä ja toinen se että ei passaa naarmuttaa sitä sisäputkea uusien tiivisteiden asennuksessa (tiukat) ja muista vähän hankata niitä sisäputkia santapaperilla karkeus n600-1000 et lähtee mahd. knöölit veks, ettei jää vuotaa uudetkin!
- kimmo
kannattaa aloittaa niitten 6kulmapulttien avauksella kun vieterit on viellä paikallaan (se painaa/pitää paikallaan niitä kamoja siellä ulkoputken sisällä) että saat pultin auki! vanhasta stefasta vuolet reunat helvettiin ja siinä sulla työkalu uuden stefan asennukseen(sisään painamiseen)
- Hesperi
Keula ilmaan, etu jarrusatulat irti, etupyörä irti, lokasuoja irti, löysää iskarin putkien kiinnitykset 2 pulttia per puoli, putki pois, Iskarin yläpää auki , jousi jouden levy pois, valuta öljyt pois..
vanha tefa lähtee nätisti ku puukolla raottaa reunasta iskarin ulkoputken ja stefan välistä kohta kahta puolta. puhista sisäputki huolellisesti ja paina uusi tefa paikalleen. Vanhalla tefalla voi painaa uuden tefan perille asti, joka tapahtuu helposti.
Sit 3,8 desiä öljyä putkeen, jousi ylä levynsä kans ja kiinnityskorkki hollille, korkin metallitankoa pitää vähän pyöritellä, jotta se menee oikeaan uomaan ja muutama pumppaus iskarille, jotta ilmat lähtee poijes ja sitten yläpää kiinni. Huolellisesti oikeille kierteille se korkki..Siinä joutuu vähän käyttämään voimaa johtuen jousesta!
Stten se putki takasin paikoilleen ja aikaa pitäs mennä 45min per putki jos ei turhaan pidä kiirettä.
Kawasakin huollossa 150 euroa koko homma, mut itte ku tekee niin menee 12,50 tefoihin ja 10 euroa öljyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909