Oliskohan kellään vinkkiä, mistä paikallisista (Kemi-Tornio-Rovaniemi) firmoista voisi kysellä uuden ok-talon maaperätutkimusta? Yhteen paikkaan soitin, mutta hinta tuntui melko suolaiselle (1100 eur), ja tuli mieleen, josko täällä olisi joku joka tietäisi, löytyykö alalta useampia yrittäjiä? Jos joku tietää, olen oikein kiitollinen vastauksesta.
Maaperätutkimus
6
1165
Vastaukset
- menee
päivästä suurin osa matkoihin eli halvalla saa kun ottaa naapurin kanssa kimpassa.
- täällä ei...
Ei aivan lähinaapuriin kukaan rakenna :) Senpä takia me täällä hevonperseen kuusessa viihdytäänkin!
- kaikki on
kallista. Miksi maaperätutkimuksen pitäisi olla halpa. Minä voi lähteä Hesasta, kun maksat matkat ja 900 € työstä pimeänä käteen.
- meilläkin tontti
Kaverit kun rakensi niin niitten rakennusmestari sai ohjeet byrosta maaperätutkimuksen tekoon ja tekivät sen ite. Eli hankkeen rakennusmestari voi sen suorittaa.Ei maksa ylimääräistä.
- paikasta
onnistuuko jollain "ohjeilla" itsetutkiminen. Jollain sorakankaalla sen tekee kuka tahansa vaikka rautakangilla mutta on paikkoja, joista ei saa helposti selvää huippulaitteillakaan.
Kannattaa teettää ammattilaisen tutkimus, jos paikka on vähänkään epävarma. - tuonelan jukurrti
ihan täyttä paskaa tuomonen... hahahhhhhaaaaaaaaa!!!!!!!! joo varmaan kyseli pyröstä vaikka mitä ja meni kauppaan ja osti kairan ja teki siinä samalla maanaytteille temput ja avot homma selevä... aaaaahhahahahahhaaaaaaa vittu mikä kaveri kasa sulla oikeen on ja vielä parempi raksamestari niillä!!!!!! onko talot pysyny kuosissa????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389