Sen näkee kyllä hyvin tämän palstan vakiokirjoittajista. Siinä ei auta aa eikä minnesota, tai voisi sanoa että jopa pahentavat tautia. Kamalaa luettavaa täällä tiettyjen kuivina kärvistelevien agressiiviset kirjoitukset. Hankkisitte elämän, ei viina ole tosiaan kaikki kaikessa.
Sairaus on
8
816
Vastaukset
- Joo.
Kun oikein suu napsuu ja viinahammasta kolottaa, niin se laittaa rähisemään:
http://www.juwanet.org/sosterv/alkoholi/kuivahuikka.htm- pelkkää humpuukia.
ei sellaista asiaa tunne terveydenhoito, jotain mielenterveysongelmia niillä on.
sitäpaitsi tuota kirjoittajaa ei löydy mistää googlaamalla, liekö joku virtuaalipersoona.
kolanneksi saitti on jossain kummalla servulla, luulisi tohtorismiehen tarvitsevan oman domainin jne... - Heh.
pelkkää humpuukia. kirjoitti:
ei sellaista asiaa tunne terveydenhoito, jotain mielenterveysongelmia niillä on.
sitäpaitsi tuota kirjoittajaa ei löydy mistää googlaamalla, liekö joku virtuaalipersoona.
kolanneksi saitti on jossain kummalla servulla, luulisi tohtorismiehen tarvitsevan oman domainin jne...Paljonko tälläkin palstalla on ärhentelijöitä, kun kuiva humala vaivaa? Ei koskaan hyvä olla.
- niinpäs.
Heh. kirjoitti:
Paljonko tälläkin palstalla on ärhentelijöitä, kun kuiva humala vaivaa? Ei koskaan hyvä olla.
Ne on vaan dokanneet aivonsa kaurapuuroksi. Jotkut on jo valmiiksi olleet tosikoita ja sitten kun vetää sopivan kauan, niin pakkohan se on laittaa jonkun muun syyksi kuin itsensä.
Montako huumorintajuista pultsaria ex-spugea täälläkään tiedät. Itselle ei tullut heti mieleen kuin U-Ö. - parempi ehkä
http://www.juwanet.org/sosterv/alkoholi/default.htm
vie lopulta samaan paikkaan, mutta ei ole yhtä helppo kyseenalaistaa.
Ei ole tullut törmättyä täydelliseen ihmiseen vielä, vaikka itse olettavat olevansa. Kyllä se viha, kauna ja itsesyytökset vähenee, kun voi kertoa toverille rehellisesti omista tunteista. Miehelläkin on huonoja päiviä, minkä sille voi jos v…..taa.
- huuru-ukko
Ihan olemme samanlaisia kuolevia kuin muutkin kanssakulkijat.
Olemme lopettaneet viinanjuonnin, ainakin minä!
Silti elämme vikoinemme kuin muutkin, eihän meistä mitään yli-olentoja tullut vaikka pistimme korkin kiinni. Sitäkö muut odottavat?
Nyt on tuo kovin rasite elämässämme kapseloituneena. Tässähän kärvistelemme kuin muutkin. Mutta pitää sanoa on paljon vapaampi elää kun ei tarvitse aina ottaa tuota juomista mukaan. Elo ilman viinaa on............jokainen saa tuohon keksiä lopun.
minulla se on vapaampaa.
- että alkoholismistahan
ei koskaan parannu,vaan voi mennä katkolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760