Sairaus on

ja pysyy

Sen näkee kyllä hyvin tämän palstan vakiokirjoittajista. Siinä ei auta aa eikä minnesota, tai voisi sanoa että jopa pahentavat tautia. Kamalaa luettavaa täällä tiettyjen kuivina kärvistelevien agressiiviset kirjoitukset. Hankkisitte elämän, ei viina ole tosiaan kaikki kaikessa.

8

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo.
      • pelkkää humpuukia.

ei sellaista asiaa tunne terveydenhoito, jotain mielenterveysongelmia niillä on.

sitäpaitsi tuota kirjoittajaa ei löydy mistää googlaamalla, liekö joku virtuaalipersoona.

kolanneksi saitti on jossain kummalla servulla, luulisi tohtorismiehen tarvitsevan oman domainin jne...

• Heh.
        pelkkää humpuukia. kirjoitti:

ei sellaista asiaa tunne terveydenhoito, jotain mielenterveysongelmia niillä on.

sitäpaitsi tuota kirjoittajaa ei löydy mistää googlaamalla, liekö joku virtuaalipersoona.

kolanneksi saitti on jossain kummalla servulla, luulisi tohtorismiehen tarvitsevan oman domainin jne...

Paljonko tälläkin palstalla on ärhentelijöitä, kun kuiva humala vaivaa? Ei koskaan hyvä olla.

• niinpäs.
        Heh. kirjoitti:

Paljonko tälläkin palstalla on ärhentelijöitä, kun kuiva humala vaivaa? Ei koskaan hyvä olla.

Ne on vaan dokanneet aivonsa kaurapuuroksi. Jotkut on jo valmiiksi olleet tosikoita ja sitten kun vetää sopivan kauan, niin pakkohan se on laittaa jonkun muun syyksi kuin itsensä.

Montako huumorintajuista pultsaria ex-spugea täälläkään tiedät. Itselle ei tullut heti mieleen kuin U-Ö.

• parempi ehkä

• Ei ole tullut törmättyä täydelliseen ihmiseen vielä, vaikka itse olettavat olevansa. Kyllä se viha, kauna ja itsesyytökset vähenee, kun voi kertoa toverille rehellisesti omista tunteista. Miehelläkin on huonoja päiviä, minkä sille voi jos v…..taa.

• huuru-ukko

Ihan olemme samanlaisia kuolevia kuin muutkin kanssakulkijat.
        Olemme lopettaneet viinanjuonnin, ainakin minä!
        Silti elämme vikoinemme kuin muutkin, eihän meistä mitään yli-olentoja tullut vaikka pistimme korkin kiinni. Sitäkö muut odottavat?
        Nyt on tuo kovin rasite elämässämme kapseloituneena. Tässähän kärvistelemme kuin muutkin. Mutta pitää sanoa on paljon vapaampi elää kun ei tarvitse aina ottaa tuota juomista mukaan. Elo ilman viinaa on............jokainen saa tuohon keksiä lopun.
        minulla se on vapaampaa.

• että alkoholismistahan

ei koskaan parannu,vaan voi mennä katkolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      75
      4071
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      23
      2195
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      18
      1948
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1294
    5. 27
      1229
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1043
    7. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      879
    8. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      72
      871
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      40
      751
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      27
      735
    Aihe