real people fanfiction

olmi

Mitä mieltä ootte näistä real people fanficeistä, siis niistä mitkä kertoo oikeista ihmisistä kuten muusikoista ym?
Tietääkö kukaan mitään sivua mistä löytyy suomeksi näitä?
Itse oon törmännyt rammstein fanfikkeihin, jotkut niistä on melko hiton törkeitä, pändin poijjat ei varmaan tykkäisi, mutta toisaalta oon itte "oppinut kirjoittamaan" erinäisiä suomalaisia muusikoita hyödyntäen.

11

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Slasher

      Mä tykkään RP-jutuista. En ole niihin suomeksi törmännyt netissä, mutta lukenut olen.

      Itse kirjoittelen RP Slashiä melkein muina töinä. En siis tavallista fan fictionia vaan slashiä. Mahdoitkohan tarkoittaa juuri slashiä mainitessasi "törkeät" Rammstein-jutut? :)

      Mä olen ainakin kovin tyytyväinen siihen, että kirjoitan slashiä enkä fan fictionia. Kohteena ovat erinäiset muusikot, lähinnä poikabändit itsestään selvistä syistä.

      Siitä mistä bändin jäsenet tykkää tai ei tykkää... Onhan joitakin fiction sivuja suljettu ja kirjoittajia on joutunut pulaan, mutta... Mä koen olevani selvillä vesillä siinä mielessä, että esim. *N Syncistä on juttuja niin saakelisti, ettei kukaan viitsi alkaa niitä sivuja sulkemaan...

      Kaiken lisäksi mä olen ihan kiltti! ;)

      • olmi

        Melkolailla tosiaan slashia.. Ja sitä kun nää muusikot laittaa toisiaan hengiltä. Ja sellaisia ekstra-kinkyjä juttuja. "Törkeitä" oli oikeastaan aika hassu sanavalinta, tulee mieleen sellainen 11-v tyyppi mikä on syvästi järkyttynyt kun "ne pussaa!!".
        Mahtaako muuten olla tietoa että millälailla kirjoittajat on joutuneet pulaan?


      • Mcon

        Terve!

        Kiva törmätä muihinkin suomalaisiin slashaajiin. Meitähän on jonkin verran, varsinkin fandomeissa, mutta rps:sä kanssa. Olen itsekin näperrelly poikabändien kanssa jokin aikaa sitte, joten ois kiva vaihtaa ajatuksia. :D Jos kiinnostaa, niin osoite on [email protected]

        Ja ei kukaan varmaan pääse ikinä kaikkia slashsivuja sulkemaan vaikka muutama tyyppi (pääasiassa kirjailija tai tv-sarjan tuottaja) sitä välillä yrittääkin.


      • Kenjie
        Mcon kirjoitti:

        Terve!

        Kiva törmätä muihinkin suomalaisiin slashaajiin. Meitähän on jonkin verran, varsinkin fandomeissa, mutta rps:sä kanssa. Olen itsekin näperrelly poikabändien kanssa jokin aikaa sitte, joten ois kiva vaihtaa ajatuksia. :D Jos kiinnostaa, niin osoite on [email protected]

        Ja ei kukaan varmaan pääse ikinä kaikkia slashsivuja sulkemaan vaikka muutama tyyppi (pääasiassa kirjailija tai tv-sarjan tuottaja) sitä välillä yrittääkin.

        kyllähän sitäki on tullu kirjotettua, LPstä nimittäin (älkää yrittäkö väittää et son poikabändi, se ei oo).. mut en slashiä.. se on liia vaikeeta..


      • Slasher
        Kenjie kirjoitti:

        kyllähän sitäki on tullu kirjotettua, LPstä nimittäin (älkää yrittäkö väittää et son poikabändi, se ei oo).. mut en slashiä.. se on liia vaikeeta..

        Onks joku väittäny LP:tä joskus poikabändiksi? *nauraa kaikille niin väittäneille hyväntahtoista naurua* Poikabändi... Kih! :)


      • Slasher
        olmi kirjoitti:

        Melkolailla tosiaan slashia.. Ja sitä kun nää muusikot laittaa toisiaan hengiltä. Ja sellaisia ekstra-kinkyjä juttuja. "Törkeitä" oli oikeastaan aika hassu sanavalinta, tulee mieleen sellainen 11-v tyyppi mikä on syvästi järkyttynyt kun "ne pussaa!!".
        Mahtaako muuten olla tietoa että millälailla kirjoittajat on joutuneet pulaan?

        Äh, en mäkään tykkää niistä jutuista, missä tyypit tappaa/raiskaa/pahoinpitelee toisiaan. Hyhhyh. Mutta ymmärrän kyllä, miksi joku niitä kirjoittaa, sillä itsekin olen väkivaltaisia kohtauksia kirjoittanut, koska sitten joku saa aina olla se sankari, johon se kaltoinkohdeltu rakastuu... ;)

        Ja kai se riippuu ihan siitä, mistä tykkää. Mä tykkään slashistä, mut olmi, sä ilmeisesti et. To each her own.

        >>Mahtaako muuten olla tietoa että millälailla kirjoittajat on joutuneet pulaan?

        No, joitakin vastaan on käsittääkseni nostettu syytteitä ja muuta, mutta koska kukaan ei tee rahaa sillä, että kirjoittaa fan fictionia, niin mun mielestä on aika...um...hassua, että niin tehdään.

        Mä olisin suunnattoman ylpeä, jos olisin joku, josta ihmiset kirjoittaa juttuja... Se olis vaan kivaa, ja mähän lukisin niitä ihan into piukalla ihan vaan koska olen egoisti! :)


      • Kenjie
        Slasher kirjoitti:

        Onks joku väittäny LP:tä joskus poikabändiksi? *nauraa kaikille niin väittäneille hyväntahtoista naurua* Poikabändi... Kih! :)

        on. aika moniki... ja käy vilkasemas keskusteluja musiikkifoorumissa..
        aini, mun LP ficci ei päättyny siihen, mä oon kyllä uudistanu sitä, kirjottanu prologin uusiks ja kaikkee.. jos haluut vielä lukea?


      • Slasher
        Kenjie kirjoitti:

        on. aika moniki... ja käy vilkasemas keskusteluja musiikkifoorumissa..
        aini, mun LP ficci ei päättyny siihen, mä oon kyllä uudistanu sitä, kirjottanu prologin uusiks ja kaikkee.. jos haluut vielä lukea?

        Hei! Menenkin heti lukemaan! Ehdin jo luopua toivosta... :)


      • Slasher
        Slasher kirjoitti:

        Hei! Menenkin heti lukemaan! Ehdin jo luopua toivosta... :)

        Kenjie, et ole siis laittanut sitä tuonne mihinkään, vai? Ethän? Vai olenko mä sekä tyhmä että sokea?

        Hmm. Laitathan? Jooko?


      • Kenjie
        Slasher kirjoitti:

        Kenjie, et ole siis laittanut sitä tuonne mihinkään, vai? Ethän? Vai olenko mä sekä tyhmä että sokea?

        Hmm. Laitathan? Jooko?

        joo mä laitan kuhan ehin, siis luultavasti aikasintaa viikonloppun. Tarinan alkuu on uudistettu ja sil on uus prologi koska hukkasin vanhan..


      • Slasher
        Kenjie kirjoitti:

        joo mä laitan kuhan ehin, siis luultavasti aikasintaa viikonloppun. Tarinan alkuu on uudistettu ja sil on uus prologi koska hukkasin vanhan..

        Jee! Voin lukea sen sitten maanantaina, kun olen taas tietokoneen äärellä... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe