Mustat saumat keittiön/eteisen laattalattiassa. Maitotuotteet varsinkin pienten lasten kanssa touhutessa näkyvät helposti saumassa.
Nyt pyydän hyvää vinkkiä puhdistaa nämä saumat tehokkaasti. Tehokkuudella tarkoitan myös vaivattomuutta. Tähän asti saumat on jynssätty kerran vuoteen ihan pesuaineella ja harjalla kontaten saumojen perässä.
Toimiiko esimerkiksi höyrypesuri kuten kuuluisat tv-mainokset näin lupaavat? Muita ehdotuksia...
Laattasaumojen pesu?
5
3525
Vastaukset
- vinkki vain
ensi kerran kannattaisi pesun jälkeen vetää saumasuoja.tämä muodostaa likaa ja vettä hylkivän pinnan ja pitää saumat puhtaina.
itse pesuun en kyllä osaa sanoa mikä olisi paras,ennen oli Kiillolla olemassa saumapesuaine,jota nykyisin ei enää ole.
Myös saumojen värjäykseen tarkoitetut tussit ihan käteviä. - karhunkieli
ja saippuaa. Niin lähtee ainakin meillä valkoiset ja muun väriset saumat puhtaiksi.
- alkuper.
Kiitoksia vinkeistä. Nuo eivät vielä sitä konttailua poista. Kenellä kokemuksia höyrypesurista?
- saumanpuhdistukseen
alkuper. kirjoitti:
Kiitoksia vinkeistä. Nuo eivät vielä sitä konttailua poista. Kenellä kokemuksia höyrypesurista?
Minulla on useita lomamökkejä joissa on laattalattiat, joten saumanpuhdistusta riittää.
Minulla on Kärcherin höyrynkehitin, se on sellainen pölynimurin näköinen pyörillä liikuteltava laite. Siinä on pitkä varsi, joten ei tarvitse kontata lainkaan. olen käyttänyt pientä pyöreää harjaa höyryvarren päässä, joskus myös pistesuutinta. Hyvin on lähtenyt saumat puhtaiksi. Puhdistusta helpottaa Tolu -pesuaineen levittäminen ennen höyrypesua. Ostos TV:n tuotteita en ole kokeillut, näyttää vähän harrastelijan laitteilta. - saumanpuhdistukseen
saumanpuhdistukseen kirjoitti:
Minulla on useita lomamökkejä joissa on laattalattiat, joten saumanpuhdistusta riittää.
Minulla on Kärcherin höyrynkehitin, se on sellainen pölynimurin näköinen pyörillä liikuteltava laite. Siinä on pitkä varsi, joten ei tarvitse kontata lainkaan. olen käyttänyt pientä pyöreää harjaa höyryvarren päässä, joskus myös pistesuutinta. Hyvin on lähtenyt saumat puhtaiksi. Puhdistusta helpottaa Tolu -pesuaineen levittäminen ennen höyrypesua. Ostos TV:n tuotteita en ole kokeillut, näyttää vähän harrastelijan laitteilta.Jäi mainitsematta, että höyrypesun jälkeen puhdistan laattalattiat Kärcherin laakapesurilla. Se on sellainen märkäimuri, jolla voi ruiskuttaa vettä imuroitavaan kohteeseen ja kumilastan edessä oleva imu vetää likavedet säiliöön. On muuten hyvä laite, ei siirrä likaa laattalattian saumoihin, vaan imee saumatkin puhtaiksi. Jos laattalattialle menee jotain likaa paljon, laakapesuri imee lian pois, eikä levitä sitä pitkin lattioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645170Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662357- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191594Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927