Millainen

hinta?

Miten paljon voi kasvattaja pyytää ns. värivikaisesta cavalierin narttupennusta? Kotikoiraksi olisi tulossa

6

570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitat

värivirheellä?
      Kasvattaja on siis luokitellut pennun värivirheelliseksi,joten se ei sovellu näyttelyyn,mutta jos koira tulee kotikoiraksi,niin tuolla seikalla tuskin on kovinkaan suurta merkitystä.
      Mikäli koira on muuten terve ja normaali pentu,niin kasvattaja pyytää siitä 900-1200e.
      Cavan kysyntä on suurta,joten hinnatkin ovat siitä syystä korkeat.

• ruby cava ja sillä

rinnassa ja takatassussa valkoista näyttelyissä käyty ja eh tuli eka kerralla,ei taida olla merkitystä enää kovinkaan paljon :)

• merkitystä
        ruby cava ja sillä kirjoitti:

rinnassa ja takatassussa valkoista näyttelyissä käyty ja eh tuli eka kerralla,ei taida olla merkitystä enää kovinkaan paljon :)

jos valkoista esim.ruby nartussa on vähän,kuten kuvailit.
        Meillä taas on koko rinta valkoinen ja kaikki tassut ovat sukitetut!
        Joten ei ole meillä asiaa näyttelyyn.

• cavalierin onnellinen omistaja

minun cavalierini, kuten myös isäni, maksoi 1200 euroa ja sen halvemmalla et saa. HIntaa sisältyi minulla värivirheellinen ruby jolla valkoista siis rinnassa ja oikeassa takatassussa hitunen, myös otsalla muutama hassu karva valkeaa, koiraa ei ollut eläinlääkäri tarkastanut, eikä sillä ollut mikrosirua. MIelestäni tein silti hyvät kaupat, ainakin olen tyytyväinen ollut ja koira on ehdottomasti ollut hintansa väärti, koira tulee nyt puoli vuotta.

• Susa

Vastuuntuntoinen kasvattaja vie pennut aina eläinlääkärin tarkastettaksi, oli värivirhe tai ei. Maksoit kyllä ylihinnan jos pentu ei ole edes rekisteröity.

• maksaa

Yleensä rekisteröidyn, eläinlääkärin tarkastaman sekä sirutetun pennun hinta on 1000 €:sta alkaen. Värivirheellisen saat alle sen hinnan. On tietysti jokaisen kasvattajan oma asia paljonko pennuista haluaa pyytää. Itse maksoin 1100 € puoli vuotta sitten(ei värivirheellisestä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7220
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2607
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      111
      2264
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1628
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1129
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      45
      1044
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      1019
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      961
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      773
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      773
    Aihe