Miten paljon voi kasvattaja pyytää ns. värivikaisesta cavalierin narttupennusta? Kotikoiraksi olisi tulossa
Millainen
6
546
Vastaukset
- tarkoitat
värivirheellä?
Kasvattaja on siis luokitellut pennun värivirheelliseksi,joten se ei sovellu näyttelyyn,mutta jos koira tulee kotikoiraksi,niin tuolla seikalla tuskin on kovinkaan suurta merkitystä.
Mikäli koira on muuten terve ja normaali pentu,niin kasvattaja pyytää siitä 900-1200e.
Cavan kysyntä on suurta,joten hinnatkin ovat siitä syystä korkeat.- ruby cava ja sillä
rinnassa ja takatassussa valkoista näyttelyissä käyty ja eh tuli eka kerralla,ei taida olla merkitystä enää kovinkaan paljon :)
- merkitystä
ruby cava ja sillä kirjoitti:
rinnassa ja takatassussa valkoista näyttelyissä käyty ja eh tuli eka kerralla,ei taida olla merkitystä enää kovinkaan paljon :)
jos valkoista esim.ruby nartussa on vähän,kuten kuvailit.
Meillä taas on koko rinta valkoinen ja kaikki tassut ovat sukitetut!
Joten ei ole meillä asiaa näyttelyyn.
- cavalierin onnellinen omistaja
minun cavalierini, kuten myös isäni, maksoi 1200 euroa ja sen halvemmalla et saa. HIntaa sisältyi minulla värivirheellinen ruby jolla valkoista siis rinnassa ja oikeassa takatassussa hitunen, myös otsalla muutama hassu karva valkeaa, koiraa ei ollut eläinlääkäri tarkastanut, eikä sillä ollut mikrosirua. MIelestäni tein silti hyvät kaupat, ainakin olen tyytyväinen ollut ja koira on ehdottomasti ollut hintansa väärti, koira tulee nyt puoli vuotta.
- Susa
Vastuuntuntoinen kasvattaja vie pennut aina eläinlääkärin tarkastettaksi, oli värivirhe tai ei. Maksoit kyllä ylihinnan jos pentu ei ole edes rekisteröity.
- maksaa
Yleensä rekisteröidyn, eläinlääkärin tarkastaman sekä sirutetun pennun hinta on 1000 €:sta alkaen. Värivirheellisen saat alle sen hinnan. On tietysti jokaisen kasvattajan oma asia paljonko pennuista haluaa pyytää. Itse maksoin 1100 € puoli vuotta sitten(ei värivirheellisestä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407895Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251980- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822