minulla on ennestään undulaatti pariskunta, eläinkaupassa olisi kaksi undulaattia, jotka haluaisin, molemmat uroksia, miten sopeutuisivat jos hakisin ne?
sopiiko yhteen?
2
382
Vastaukset
- töyhtötyyppi*
minun mielestäni.
Undut ovat sosiaalisia lintuja vaikka pikkukärhämää joskus sattuu.
Jos sinulla on ennestään pariskunta,se käy,koska tyttö valitsee sulhasen,jos taas kaksi tyttöä on parit tulossa,jos taas vain poikia,sopeutuvat ne veljellisesti yhteen.Häkin vaan tulee olla tarpeksi iso.
Itselläni on monta undukkaa aviaariossa.
Tsemppiä!
Lintu poika on koiras nimeltään eli se uros ;) - -M-
Edelleenkin pienillä undulaattimäärillä epätasainen suhde sukupuolissa voi aiheuttaa tappeluita. Eli ilmeisesti olisi tulossa nyt kolme koirasta ja yksi naaras samaan (pieneen?) häkkiin, mikä ei ole oikein vakaa tilanne ellei joku koiraista ole niin selvästi muita vahvempi ettei kilpailua synny. Kyllähän tuo yksilöistä ja vähän häkin koostakin riippuen voi onnistua ongelmittakin, mutta viimeistään pesimävireessä kyllä rähinät on aika todennäköisiä. Eli minä joko jättäisin ne poijat kauppaan tai sitten henkisesti varautuisin suht rivakasti hommaamaan vielä pari naarasta lisää jos isompia nahinoita alkaa esiintyä.
Tietysti yksi vaihtoehto olisi ottaa ne pojat eri häkkiin ja antaa kaikkien seurustella keskenään vain irrallaan "neutraalilla" alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875