Hesarin mukaan naiset toivovat puolisokseen lääkäriä tai eläinlääkäriä, ja elleivät tähän yllä, kelpaa jo opettaja tai arkkitehti.
Miesten toivelistalla ykkösenä on opettaja, hänen jälkeensä sairaanhoitaja, sitten lääkäri ja kokki.
Miten teitä on onnistanut, onko puolisollasi yksi näistä toivelistan kärkiaamteista, tai jos etsit uutta kumppania vielä, tähtäätkö samoihin apajiin kuin tutkimusotoksen enemmistö?
Minä nyt ainakaan en opettajaa havittele, koska opettajanainen säilyttää opettajan otteen myös kotioloissa, ja terveydenhuollon ammattilaiset ovat myös vähän epäilyttäviä, koska tarkkailevat jokaista yskähdystä ja liikkeiden epävarmuutta epäillen ties mitä sairauksia minussa piilevän.
Onnistiko,
6
402
Vastaukset
- ei vielä ole aika
En uskalla haaveilla, mutta jos haaveilisin, niin sellainen itselle rakas olisi ihan hyvä. Ja toisinpäin, että itse olisi toiselle jollain tapaa arvokas-ihmisenä, ei ammatinharjoittajana.
- mieltä
Miehen ammatista haaveileminen kuului teini-ikään, ei enää 50 ikään. Mieheni on ollut käsityöläinen ja hyvä isä.
Lehdet hakevat Amerikasta kaikki kummalliset tutkimuksensa. Ne ei oikein vastaa Suomen oloja.
Kun saisi tässä vielä kehitettyä itseään, että jaksaisi.
- nou tank juu
ei mitään noista.
Mieluummin andy kuin mikään noista. - Anskuliini
ex oli merkonomimuurari, seuraava vois olla vapaamuurari.
- Anskuliini
emw34 kirjoitti:
käviskö 'liippari'?;)
läheltä liippaa. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343148
- 971654
- 1361545
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421385- 911260
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261139- 561045
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231989Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125970