välitunti...

Laura

ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ KIRJOTUS VIRHEISTÄ! ANTAKAA PALAUTETTA NIMITTÄIN TÄÄ ON MUN EKA NOVELLI.
Oli matikan tunti ja meidän opettajalla oli maailman söpöin siainen,mitä olin tuijottanut varmaan koko tunnin ja sen takia ei oolut tehtävien teosta tullut yhtään mitään.Kello soi ja kaikki lähtivät ulos paitsi mä,kun ope käski jäämään tekemään tehtävät loppuun.Opettaja lähti kävelemään ovelle ja laittoi sen lukkoon ja tulin mun tuolin taakse hieromaan hartijoitani.Yhtäkkiä hän siirsi kädet mun etupuolelle paidan sisään ja alkoi hitaasti hieromaan mun rintoja ja alkoi liikuttamaan käsiä aina vaan alas päin mun vartalolla. Pian hän otti mun kaikki vaatteet pois ja alkoi nuolemaan vartaloani huolellisesti.Mä aloin avaamaan open vetoketjua housuista ja otin hänen ison,seisovan kalunsa esiin ja aloin imemään sitä niin hyvin kuin osasin.Kohtä opettajani otti kalun pois suustani ja meni polvilleen tuolini eteen,jossa istuin. Hän alkoi nuolemaan klittaani ja tunsin kuinka orkku oli jo tulossa. Hän aloi kiusaamaan kielellään mua. välillä hän näykki nännejäni ja välillä nuoli klittaani.Yhtäkkiä hän työnteli hitaasti sormiaan märässä pillussani ja luulin, että pyörryn kohta nautinnosta. Hän veti sormensa pois pillustani ja kohta tunsin kuinkä hän tunki kaluaan pilluuni hitain liikkein. Saimme orkut melkein samaan aikaan ja äkkiä kellot soi ja hän veti kalunsa pois ja puimme vaatteet päälle ja lähdin tunnille. seuraavalla matikan tunnilla hän kuiskasi korvaani -edestä vai takaa? Ihmettelin mitä hän tarkoitti ja vastasin edestä...... JATKOA TULEE JOS HALUATTE,MUTTA ANTAKAA PALJON PALAUTETTA!

11

9572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Waa

      Kappalejaot - oikeinkirjoitus. Huono tarina.

    • ....

      kaikki samanlaisii.....jälkiistuntoon jäänti...ope alkaa runkkaa...pöh..keksikää jotain uutta

      • joku

        keksi ite....


    • zize

      Kauhean lyhyt! Ton pitäs olla paljon paljon pidempi jotta siitä tulis parempi! Ja oikeinkirjotuksen voi kyllä aina tarkistaa! mutta eka kertalaisex ihan menettelevä vaikka on parempiakin nähty ekakertalaisilta!

    • Opettaja Virtanen

      Opettele oikeinkirjoitusta senkin 'mullaonviitonenäikässä' !! Ei kukaan tykkää lukea tommosta textiä. Tarina voisi olla hyväkin jos tota jaksaisi lukea.

      • Hah

        Opettaja Virtanen! Jos-sanan eteen tulee pilkku. Hah!


    • cookie_monster92

      toiveajattelua tyttöhyvä.

    • joku

      JUst joo ketä tohon paskaan uskooo...

    • Ski

      olen minä parempiakin lukenut... ja olisi voinut tuokin tekele olla paljon parempi jos oikeinkirjoitukseen kiinnitettäisiin edes vähän huomiota.. kirjoitusvirheet pistävät silmään ja pilaavat yleiskuvan.

    • ____

      vois kertoa enemmän miltä susta tuntuu jus sillä hetkellä ku mitäki tehään eikä vaan kertoa mitä te teitte

    • moi

      ihan perseest

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe