välitunti...

Laura

ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ KIRJOTUS VIRHEISTÄ! ANTAKAA PALAUTETTA NIMITTÄIN TÄÄ ON MUN EKA NOVELLI.
Oli matikan tunti ja meidän opettajalla oli maailman söpöin siainen,mitä olin tuijottanut varmaan koko tunnin ja sen takia ei oolut tehtävien teosta tullut yhtään mitään.Kello soi ja kaikki lähtivät ulos paitsi mä,kun ope käski jäämään tekemään tehtävät loppuun.Opettaja lähti kävelemään ovelle ja laittoi sen lukkoon ja tulin mun tuolin taakse hieromaan hartijoitani.Yhtäkkiä hän siirsi kädet mun etupuolelle paidan sisään ja alkoi hitaasti hieromaan mun rintoja ja alkoi liikuttamaan käsiä aina vaan alas päin mun vartalolla. Pian hän otti mun kaikki vaatteet pois ja alkoi nuolemaan vartaloani huolellisesti.Mä aloin avaamaan open vetoketjua housuista ja otin hänen ison,seisovan kalunsa esiin ja aloin imemään sitä niin hyvin kuin osasin.Kohtä opettajani otti kalun pois suustani ja meni polvilleen tuolini eteen,jossa istuin. Hän alkoi nuolemaan klittaani ja tunsin kuinka orkku oli jo tulossa. Hän aloi kiusaamaan kielellään mua. välillä hän näykki nännejäni ja välillä nuoli klittaani.Yhtäkkiä hän työnteli hitaasti sormiaan märässä pillussani ja luulin, että pyörryn kohta nautinnosta. Hän veti sormensa pois pillustani ja kohta tunsin kuinkä hän tunki kaluaan pilluuni hitain liikkein. Saimme orkut melkein samaan aikaan ja äkkiä kellot soi ja hän veti kalunsa pois ja puimme vaatteet päälle ja lähdin tunnille. seuraavalla matikan tunnilla hän kuiskasi korvaani -edestä vai takaa? Ihmettelin mitä hän tarkoitti ja vastasin edestä...... JATKOA TULEE JOS HALUATTE,MUTTA ANTAKAA PALJON PALAUTETTA!

11

9446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Waa

Kappalejaot - oikeinkirjoitus. Huono tarina.

• ....

kaikki samanlaisii.....jälkiistuntoon jäänti...ope alkaa runkkaa...pöh..keksikää jotain uutta

• joku

keksi ite....

• zize

Kauhean lyhyt! Ton pitäs olla paljon paljon pidempi jotta siitä tulis parempi! Ja oikeinkirjotuksen voi kyllä aina tarkistaa! mutta eka kertalaisex ihan menettelevä vaikka on parempiakin nähty ekakertalaisilta!

• Opettaja Virtanen

Opettele oikeinkirjoitusta senkin 'mullaonviitonenäikässä' !! Ei kukaan tykkää lukea tommosta textiä. Tarina voisi olla hyväkin jos tota jaksaisi lukea.

• Hah

Opettaja Virtanen! Jos-sanan eteen tulee pilkku. Hah!

• cookie_monster92

toiveajattelua tyttöhyvä.

• joku

JUst joo ketä tohon paskaan uskooo...

• Ski

olen minä parempiakin lukenut... ja olisi voinut tuokin tekele olla paljon parempi jos oikeinkirjoitukseen kiinnitettäisiin edes vähän huomiota.. kirjoitusvirheet pistävät silmään ja pilaavat yleiskuvan.

• ____

vois kertoa enemmän miltä susta tuntuu jus sillä hetkellä ku mitäki tehään eikä vaan kertoa mitä te teitte

• moi

ihan perseest

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      171
      2496
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      55
      2051
    3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1967
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      56
      1958
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      31
      1950
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      60
      1274
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1146
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      993
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      938
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      877
    Aihe