välitunti...

Laura

ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ KIRJOTUS VIRHEISTÄ! ANTAKAA PALAUTETTA NIMITTÄIN TÄÄ ON MUN EKA NOVELLI.
Oli matikan tunti ja meidän opettajalla oli maailman söpöin siainen,mitä olin tuijottanut varmaan koko tunnin ja sen takia ei oolut tehtävien teosta tullut yhtään mitään.Kello soi ja kaikki lähtivät ulos paitsi mä,kun ope käski jäämään tekemään tehtävät loppuun.Opettaja lähti kävelemään ovelle ja laittoi sen lukkoon ja tulin mun tuolin taakse hieromaan hartijoitani.Yhtäkkiä hän siirsi kädet mun etupuolelle paidan sisään ja alkoi hitaasti hieromaan mun rintoja ja alkoi liikuttamaan käsiä aina vaan alas päin mun vartalolla. Pian hän otti mun kaikki vaatteet pois ja alkoi nuolemaan vartaloani huolellisesti.Mä aloin avaamaan open vetoketjua housuista ja otin hänen ison,seisovan kalunsa esiin ja aloin imemään sitä niin hyvin kuin osasin.Kohtä opettajani otti kalun pois suustani ja meni polvilleen tuolini eteen,jossa istuin. Hän alkoi nuolemaan klittaani ja tunsin kuinka orkku oli jo tulossa. Hän aloi kiusaamaan kielellään mua. välillä hän näykki nännejäni ja välillä nuoli klittaani.Yhtäkkiä hän työnteli hitaasti sormiaan märässä pillussani ja luulin, että pyörryn kohta nautinnosta. Hän veti sormensa pois pillustani ja kohta tunsin kuinkä hän tunki kaluaan pilluuni hitain liikkein. Saimme orkut melkein samaan aikaan ja äkkiä kellot soi ja hän veti kalunsa pois ja puimme vaatteet päälle ja lähdin tunnille. seuraavalla matikan tunnilla hän kuiskasi korvaani -edestä vai takaa? Ihmettelin mitä hän tarkoitti ja vastasin edestä...... JATKOA TULEE JOS HALUATTE,MUTTA ANTAKAA PALJON PALAUTETTA!

11

9573

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Waa

Kappalejaot - oikeinkirjoitus. Huono tarina.

• ....

kaikki samanlaisii.....jälkiistuntoon jäänti...ope alkaa runkkaa...pöh..keksikää jotain uutta

• joku

keksi ite....

• zize

Kauhean lyhyt! Ton pitäs olla paljon paljon pidempi jotta siitä tulis parempi! Ja oikeinkirjotuksen voi kyllä aina tarkistaa! mutta eka kertalaisex ihan menettelevä vaikka on parempiakin nähty ekakertalaisilta!

• Opettaja Virtanen

Opettele oikeinkirjoitusta senkin 'mullaonviitonenäikässä' !! Ei kukaan tykkää lukea tommosta textiä. Tarina voisi olla hyväkin jos tota jaksaisi lukea.

• Hah

Opettaja Virtanen! Jos-sanan eteen tulee pilkku. Hah!

• cookie_monster92

toiveajattelua tyttöhyvä.

• joku

JUst joo ketä tohon paskaan uskooo...

• Ski

olen minä parempiakin lukenut... ja olisi voinut tuokin tekele olla paljon parempi jos oikeinkirjoitukseen kiinnitettäisiin edes vähän huomiota.. kirjoitusvirheet pistävät silmään ja pilaavat yleiskuvan.

• ____

vois kertoa enemmän miltä susta tuntuu jus sillä hetkellä ku mitäki tehään eikä vaan kertoa mitä te teitte

• moi

ihan perseest

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      47
      1502
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      64
      941
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      667
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      647
    5. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      608
    6. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      605
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      574
    8. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      571
    9. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      8
      569
    10. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      531
    11. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      525
    12. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      520
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      513
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      506
    15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      501
    16. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      469
    18. 46
      461
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      419
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      409
    Aihe