Onko kukaan tehnyt tänä keväänä kierrosta pyöräliikkeissä ja hieronut kauppoja. Mistä saa parhaat alennukset käteiskaupassa?
Mistä ostaa?
13
6544
Vastaukset
- Kuutiotuuma
pääkaupunkiseudun liikkeet putos kilpailusta oitis.
Pyysin tarjouksia eri puolilta maata, ilman vaihtoa ja samoilla varusteilla.
En mainosta sitä mistä pyörän tilasin, mutta hintaeroa oli kehä kolmosen ja muun suomen välillä riittävästi.
Itse asun täällä eteläisessä Suomessa, mut "kotikenttäetua" ei tunneta täällä, joten kauempaakin kannattaa näköjään kysellä.Tuttuni oli hankkimassa itselleen Transalppia ja sanoi Pohjanmaan suunnasta tulleen parhaat tarjoukset.
Pyörän hankintaprojekti on nyt minullakin käynnissä. Vastaavatko kauppiaat paremmin nettitiedusteluihin kuin suoriin puheluihin?- Kuutiotuuma
Parta-Arska kirjoitti:
Tuttuni oli hankkimassa itselleen Transalppia ja sanoi Pohjanmaan suunnasta tulleen parhaat tarjoukset.
Pyörän hankintaprojekti on nyt minullakin käynnissä. Vastaavatko kauppiaat paremmin nettitiedusteluihin kuin suoriin puheluihin?No, pohjanmaalta itsekin tilasin pyörän.
Tuntuu että, kun poistutaan kehä kolmosen sisältä, niin kauppaa tehdään jotenkin eri menataliteetilla ja asiakas-suhde otetaan vakavammin, myöskin silloin kun ollaan "vain" katselemassa.
Itse suosin suoraa käyntiä, jos mahdollista, mutta kyllä asiantunteva ja kauppaa tekevä kauppias vastaa tiedusteluihin puhelimella ja postilla. - en niin tribaali
Kuutiotuuma kirjoitti:
No, pohjanmaalta itsekin tilasin pyörän.
Tuntuu että, kun poistutaan kehä kolmosen sisältä, niin kauppaa tehdään jotenkin eri menataliteetilla ja asiakas-suhde otetaan vakavammin, myöskin silloin kun ollaan "vain" katselemassa.
Itse suosin suoraa käyntiä, jos mahdollista, mutta kyllä asiantunteva ja kauppaa tekevä kauppias vastaa tiedusteluihin puhelimella ja postilla.kävin tossa etelässä kattelemassa pyöräkuumeen puraisemana pyöriä. muistaakseni liike oli kehä 3 lähellä ???!!!! en muista noiden teiden nimiä.
Tunsin itseni aika saatanan vanhaksi siellä,nuoria poikia nojaili tiskeihin paidan hihat käärittyinä, pojat suunnilleen vertailivat tatuointejaan ja ainakaan muhun ei kiinnitetty mitään huomiota.Menin sitte kyselemään yhdestä pyörästä ja kaveri ei tiennyt yhtään mitään mistään.Tosin kyllä oli ikävuosiltaan pikkaisen vanhempi pyörä mutta silti.Kyselin pikkaisen pyörän historiasta niin ei mitään hajua siitäkään.
Ymmärrän ettei voi tietää kaikista merkeistä kaikkea mutta löysä asenne, uusista pyöristä kaveri kyllä jutteli muiden myyjien kanssa esim. uudesta Hayabusasta kun sivusta kuuntelin.
Vaikka olisin löytänyt kyseisestä liikkeestä prätkän niin tuskin olisin ostanut kumminkaan.
Ehkä maalla on enemmän aikaa keskittyä asiakkaaseen en tiedä, sen tiedän mistä en tulevaisuudessa osta pyörää. Kuutiotuuma kirjoitti:
Itse suosin suoraa käyntiä, jos mahdollista, mutta kyllä asiantunteva ja kauppaa tekevä kauppias vastaa tiedusteluihin puhelimella ja postilla.Panin pariin liikkeeseen netin kautta kyselyn ja ans kattoo miten äijän käy.
Etelän eläjänä en valitettavasti kerkiä tekemään maakuntakierrosta pyörän oston merkeissä, vaikka voisihan se hauskaa ollakin.
Veljeni, joka on nettikaupan kanssa tekemisissä kertoi, että netin kontakti-ikkunoiden kautta yleisesti syötetään asiatonta tekstiä enemmän kuin liikkeissä ehtivät lukemaan.Ja siinä sivussa voi kadota jokin asiallinenkin kysely.- testasin jo
Parta-Arska kirjoitti:
Panin pariin liikkeeseen netin kautta kyselyn ja ans kattoo miten äijän käy.
Etelän eläjänä en valitettavasti kerkiä tekemään maakuntakierrosta pyörän oston merkeissä, vaikka voisihan se hauskaa ollakin.
Veljeni, joka on nettikaupan kanssa tekemisissä kertoi, että netin kontakti-ikkunoiden kautta yleisesti syötetään asiatonta tekstiä enemmän kuin liikkeissä ehtivät lukemaan.Ja siinä sivussa voi kadota jokin asiallinenkin kysely.jep, mulla on kans laitettu pari utelua netin kautta pyöristä, toinen vastasi heti ja toisesta ei kuulunut mitään. Tarjosin molemmissa nykyistä pyörääni vaihdossa, varmasti osa noista liikkeille lähetetyistä kyselyistä päätyy nettitaivaaseen, liikkeille varmasti tulee aikas paljon sähköposteja.
Toinen joka vastasi oli todella kiinnostunut tekemään kauppaa ja asiallinen kaveri, eli pyöräni vaihtuu siellä uudempaan. - heikit.,
testasin jo kirjoitti:
jep, mulla on kans laitettu pari utelua netin kautta pyöristä, toinen vastasi heti ja toisesta ei kuulunut mitään. Tarjosin molemmissa nykyistä pyörääni vaihdossa, varmasti osa noista liikkeille lähetetyistä kyselyistä päätyy nettitaivaaseen, liikkeille varmasti tulee aikas paljon sähköposteja.
Toinen joka vastasi oli todella kiinnostunut tekemään kauppaa ja asiallinen kaveri, eli pyöräni vaihtuu siellä uudempaan.Huonosti yleensä vastailevat sp kyselyihin,mistä lie johtuu kun ei raha kelpaa?Etelän asujana viimeiset kaupat tehny n.2 tunnin ajomatkan päässä kehäkolmosesta,kummasti kaupanteko lupsakoituu eikä niin kireitä tyyppejä kun nuo etelän teini myyjät mopoliikkeissä joiden jutut ja asiantuntemus puutaheinää...
heikit., kirjoitti:
Huonosti yleensä vastailevat sp kyselyihin,mistä lie johtuu kun ei raha kelpaa?Etelän asujana viimeiset kaupat tehny n.2 tunnin ajomatkan päässä kehäkolmosesta,kummasti kaupanteko lupsakoituu eikä niin kireitä tyyppejä kun nuo etelän teini myyjät mopoliikkeissä joiden jutut ja asiantuntemus puutaheinää...
Eli siis mistäpäin sait asiallisia vastauksia? Tarkoittiko tuo kahden tunnin ajomatka Tamperetta tai Nakkilaa?
- Nimetön
Parta-Arska kirjoitti:
Eli siis mistäpäin sait asiallisia vastauksia? Tarkoittiko tuo kahden tunnin ajomatka Tamperetta tai Nakkilaa?
Tampereella kävin KX-centerissä ja palvelu oli tosi asiallista. Itse omistajan kanssa oli miellyttävä tehdä kauppaa. Asiantuntevaa palvelua ja hinnatkin kohdallaan. Aiemmin asioin naismyyjän kanssa, mutta töksähtelevän palvelun takia ostin edellisen menopelini muualta. Tämän em. omistajan kanssa hommat toimi ihan eri tavalla. Kyllä MP-hommat on vähän miesten hommia.
Liikkeestä olen aiemmin ostanut myös asusteita ja sillä osastolla oli eri nainen ja tämä tiesi kyllä paljon niistä ja löysi minulle ja vaimolleni sopivat kuteet. Suosittelen lämpimästi. Olisin kenties saanut muutaman satkun pois hinnasta jostain muualta, mutta palvelusta kannattaa maksaa. Halvinta jos hakee, ei koskaan löydä pyörää. - heikit..
Parta-Arska kirjoitti:
Itse sain asiallisia vastauksia ja vaihtotarjouksia ainakin tuolta kouvola-lpr suunnalta,mutta myös muualtakin poislukien tre,ainoastaan pks liikkeeistä reilusti huonoimmat tarjoukset ja sp. kyselyihin eivät edes vastaa.Kyllä kannattaa tunti kaks ajella sivumpaan niin rahanarvo muuttuu ja luonteva kaupankäynti antaa mahdollisuudet onnistuneisiin kauppoihin jossa ostajakin tyytyväinen epäilyksien sijaan...
- valppaus
Kuutiotuuma kirjoitti:
Itse suosin suoraa käyntiä, jos mahdollista, mutta kyllä asiantunteva ja kauppaa tekevä kauppias vastaa tiedusteluihin puhelimella ja postilla.henkilö kohtainen kontakti on parempi, kuin puhelut. myyjä näkee ostajan ja osaa arvoida onko todellinen ostaja. toki voi puhelimellakin kysellä, mutta arvioni on naamasta naamaan, silloin vähenee epäselvyydet.
- vaikuttaa.
heikit.. kirjoitti:
Itse sain asiallisia vastauksia ja vaihtotarjouksia ainakin tuolta kouvola-lpr suunnalta,mutta myös muualtakin poislukien tre,ainoastaan pks liikkeeistä reilusti huonoimmat tarjoukset ja sp. kyselyihin eivät edes vastaa.Kyllä kannattaa tunti kaks ajella sivumpaan niin rahanarvo muuttuu ja luonteva kaupankäynti antaa mahdollisuudet onnistuneisiin kauppoihin jossa ostajakin tyytyväinen epäilyksien sijaan...
Onhan se selvää että kauempana ruuhkasuomesta löytyy joustavampia kauppoja ja kaupantekijöitä. Etelä-suomessa jo pyörätiheys tekee sen että vaikka on kilpailua niin ei aina suosikkimallien kanssa tarvitse tarjota halvimmalla. Sama se on veneitten ja muiden kanssa. Espoossa sama vene maksaa 25 % enemmän kuin Kalajoella. Vaihdokit ovat oma asiansa. Kun katselee nettipalstojen pyyntihintoja ja uusien hintoja niin huomaa että tunteet ovat pelissä kun hinnoitellan omaa kulkinetta.Kauppiaan pitäisi lunastushinnan ja myyntihinnan erotuksella kattaa liiketilan ym kulut ja mahdolliset käytetyn pyörän takuisiin liittyvät riskit. esim 1000 Gixseri vm 2005 pyynti on 12000 ja uutta myydään 14700, kuka käytettyä ostava uskoo että 15 tkm ajettu pyörä on ollut 65 vee mummolla joka keulii vain kirkon edessä sunnuntaisin.....
- valppaus
kaupunkia kajaani tai joensuu. vaikka en itse asu kummassakaan,tiedän että ainakin autoista saa tuntuvat alennukset,jos on käteistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976